Bekijk deze YouTube-videoquote:Het verhaal
Jason en Lucia hebben altijd geweten dat de kansen tegen hen gestapeld zijn. Maar wanneer een makkelijke buit misloopt, bevinden ze zich in de donkerste kant van de zonnigste plek van Amerika, midden in een criminele samenzwering die zich uitstrekt over de staat Leonida. Ze zijn gedwongen meer dan ooit op elkaar te vertrouwen als ze er levend uit willen komen.
Ook zo monotoon, beetje saai.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:32 schreef spickel het volgende:
Echt prachtig, alleen die stem van Jason.... Dat gaat wel echt een ergerpunt worden, alsof hij een hete tosti in de bek heeft hangen de hele tijd.
Het is ook 22.15u en het komt met bakken uit de luchtquote:Op donderdag 27 augustus 2026 22:09 schreef Zipportal het volgende:
Weinig voetgangers op straat. SAD.
Dat juist niet, op de consoles althans.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 22:51 schreef CoExist het volgende:
Ik ben nooit echt een GTA liefhebber geweest eigenlijk, sinds de eerste game uit 1997 al niet. Heb er een paar proberen te spelen maar haak altijd snel af.
Maar net toch ff de stream gekeken uit nieuwsgierigheid.
Ik was niet onder de indruk, het is weer het zelfde als in 2013 maar dan mooiere graphics en snellere FPS ofzo.
Characters spreken me ook niet aan.
Miami en Florida setting is wel tof. Ben daar ooit eens een maandje geweest en het komt wel erg sfeervol over.
Ik pak deze game wel een keer mee als die heel erg in de aanbieding is en ik mijzelf 5 minuten verveel op een regenachtige zondagmiddag.
Heel mooi. De mp zal de eerste maanden wel weer onspeelbaar zijn dus dan lekker eerst de hele sp afmaken.quote:
Ok bedankt voor dit nieuwtjequote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:12 schreef CoExist het volgende:
Oh, ik heb geen PS5 Pro. Ik doe het nog met mijn launch PS5 uit 2020.
Ik speel ook erg weinig op de PlayStation 5 want er zijn in mijn optiek te weinig games die mij aanspreken.
Heb nog een paar games in het seal liggen waar ik gewoon geen zin in heb.
Ben erg teleurgesteld in Sony eigenlijk. Veelal dure hardware met weinig ondersteunde software.
En ik ben een Nintendo gamer en speel liever op de Nintendo Switch 2.
Die pc-nerdjes zijn gewoon allemaal aan het miepen en janken omdat ze nog een paar jaar langer moeten wachtenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:17 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Allemaal nerdjes op reddit die janken over 30 fps, hdr, PC whatever. Geniet gewoon van de spelervaring joh.
Ligt eraan.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:10 schreef LTVDK het volgende:
30 fps is echt zoveel fijner met zulke games, geeft een veel filmischer ervaring
Masterrace my assquote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die pc-nerdjes zijn gewoon allemaal aan het miepen en janken omdat ze nog een paar jaar langer moeten wachten
Vind het juist bij 3rd person open wereld games veel fijner om 30 fps te spelen, dan voelt het allemaal wat natuurlijker aan, bij 60 fps krijg je gelijk zo'n gehaast online 1st person shooter gevoel. Maar zal ook wel persoonlijke voorkeur zijn jaquote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ligt eraan.
Een AC Shadows bijvoorbeeld of de Horizon Zero Dawn/Forbidden West games zijn zeer schokkerig op de 30fps quality mode.
Maar Starfield en Guardians of the Galaxy bijvoorbeeld, die waren (iig op launch) alleen maar op 30fps te spelen, en die waren veel vloeiender/veel minder schokkerig.
Eenmaal 60fps gewend (als console speler) is alles daaronder merkbaar minder
(ik heb een 120Hz oled tv met vrr en zulks).
Maar de een schijnt daar gevoeliger voor te zijn dan een ander.
Ook bij verhalende filmische singleplayer games.
Sterker nog, ik speel alleen maar singleplayer games.
Ik heb vorig jaar voor mijn launch PS5 375 euro (!!!) terug gekregen, bij GooHoo.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:12 schreef CoExist het volgende:
Oh, ik heb geen PS5 Pro. Ik doe het nog met mijn launch PS5 uit 2020.
Ik speel ook erg weinig op de PlayStation 5 want er zijn in mijn optiek te weinig games die mij aanspreken.
Heb nog een paar games in het seal liggen waar ik gewoon geen zin in heb.
Ben erg teleurgesteld in Sony eigenlijk. Veelal dure hardware met weinig ondersteunde software.
En ik ben een Nintendo gamer en speel liever op de Nintendo Switch 2.
Gewoon lekker op de bank hangen met een controller in de hand, genietenquote:
Ik heb een YouTube stream gekeken op mijn telefoon.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:21 schreef Scrummie het volgende:
Wat flitsen gezien inmiddels. Boh. Dit gaat genieten worden in NovemberAl zal ik het rustig aan spelen, dus wel een paar maanden zoet zijn.
Al die details
Ik moet Crimson Desert nog steeds uitspelen na bijna 300 uur speeltijd.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan ben je bij Crimson Desert nog niet eens het begin gebied uit
dat kan op pc ookquote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekker op de bank hangen met een controller in de hand, genieten
Hier ook.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik moet Crimson Desert nog steeds uitspelen na bijna 300 uur speeltijd.
Jij hebt hem dus al in pre-order staanquote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:29 schreef UitStraling het volgende:
Toch het ultieme computerspelletje voor zolderkamerautisten om zichzelf eventjes helemaal de baddie te voelen.
Geen tijd voor spelletjes, Nederland moet gaande en draaiende gehouden worden jongemanquote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt hem dus al in pre-order staan
5 meter hdmi kabel hier.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
dat kan op pc ookHeb gewoon lange hdmi kabel gekocht naar mijn tv toe
Gewoon meerdere controllers hebben en zorgen dat er altijd 1 aan de lader hangtquote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:34 schreef StateOfMind het volgende:
Voor als ik vergeten ben de controller op te laden.
Ik heb ook ff getwijfeld om de 1st gen te verkopen en de PS5Pro te kopen. Maar ik wist dat ik er toch weinig op ging gamen door gebrek aan games in mijn genre.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar voor mijn launch PS5 375 euro (!!!) terug gekregen, bij GooHoo.
Weliswaar helemaal compleet met originele doos en plastic en zo).
Dus de Pro, inclusief disc drive en verticale standaard, heeft mij netto maar 525 euro gekost![]()
Heb ook nog een Series X en een Nintendo Switch oled, maar die laatste 2 zijn al lang niet meer gebruikt.
Haha ja, PC gamers met hun incel gaming chairs voor chipskruimelsquote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik game redelijk veel, dus was met die deal een no brainer.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:40 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik heb ook ff getwijfeld om de 1st gen te verkopen en de PS5Pro te kopen. Maar ik wist dat ik er toch weinig op ging gamen door gebrek aan games in mijn genre.
Dus toen niet gedaan, nu zijn die Pro consoles helemaal onbetaalbaar.
Ik heb ook de PSVR 2 en dat handheld ding even gehad, maar dat was het ook allemaal net niet, dus ook weer van de hand gedaan.
Heb er 3, dus in principe altijd minimaal een volle.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon meerdere controllers hebben en zorgen dat er altijd 1 aan de lader hangt
Kijk. Dat zijn de betere verhalen.quote:
Huh? Dit voldeed echt aan al mijn volwachtingen en de game zal dat zeker ook doenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 22:18 schreef Harvest89 het volgende:
De verwachtingen zijn denk ik ook zo torenhoog dat vrijwel geen enkele trailer zal voldoen.
Mensen hebben nog nooit gehoord van je pc aan je tv aansluiten?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En daarom is het fijn dat we bij current gen games altijd kunnen kiezen tussen performance en quality mode, iedereen kan spelen hoe die het het prettigst vindt. Nouja, behalve bij de duurste en grootste game ooit danquote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:10 schreef LTVDK het volgende:
30 fps is echt zoveel fijner met zulke games, geeft een veel filmischer ervaring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |