Die moet ingepast worden.quote:Op zondag 30 augustus 2026 12:05 schreef PSVCL het volgende:
zal wel een gelijkspelletje worden met dat centrum, raar dat geerttruida niet speelt, voor dit soort wedstrijden is ie juist gehaald
Dit vond ik de schuld van Mauro.quote:Op zondag 30 augustus 2026 12:24 schreef RipCity het volgende:
Flamingo kan er geen ene pepernoot van
Maandje of 2 om 'wedstrijdfit' te worden en andere onzin altijd bij ons.quote:Op zondag 30 augustus 2026 12:05 schreef PSVCL het volgende:
zal wel een gelijkspelletje worden met dat centrum, raar dat geerttruida niet speelt, voor dit soort wedstrijden is ie juist gehaald
Flamengo stapt verkeerd in en daarna te traag om het te herstellen.quote:Op zondag 30 augustus 2026 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vond ik de schuld van Mauro.
quote:Op zondag 30 augustus 2026 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vond ik de schuld van Mauro.
Omdat Bosz het maar blijft proberen met zoveel ruimte achter de verdediging.quote:Op zondag 30 augustus 2026 12:28 schreef Cherni het volgende:
Tja het zal achterin eens goed gaan. Hoe vaak sta je niet binnen de 15 min achter.
Och, uiteindelijk win je straks gewoon weer met 1-4 ofzo.quote:Op zondag 30 augustus 2026 12:28 schreef Cherni het volgende:
Tja het zal achterin eens goed gaan. Hoe vaak sta je niet binnen de 15 min achter.
Deels met je eens als je een zeer zwak Utrecht hierin meeneemt. Maar ja PSV begint al zijn wedstrijden met een achterstand dat natuurlijk ook meespeelt.quote:
Dat ligt ook aan hoe je speelt. Er is gewoon zo goed als geen aanvoer.quote:Op zondag 30 augustus 2026 13:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
We spelen echt met 10 man met Pepi zo.
Het is ook allemaal weer zo slorig in en rondom de 16.quote:Op zondag 30 augustus 2026 13:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat ligt ook aan hoe je speelt. Er is gewoon zo goed als geen aanvoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |