Die "burnt ends" zijn erg lekker!quote:Op zondag 30 augustus 2026 14:04 schreef borisz het volgende:
Was gezellig even met @:blues
Proefpark Haarlem. Lunch halen en nu in IJmuiden. Telstar - Ajax zo.
Lunch werd:
Eerst broodje buikspek
Inktvisballen
Nog kip en cassave. Die viel wat tegen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Japanse yakitori altijd goed, de minste vond ik de inktvis balletjes.
Ja de mijne ookquote:Op zondag 30 augustus 2026 13:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Mijn lievelingsalbum van Tom Jones is Duets
Tom Jones & The Cardigans - Burning Down The House / Tom Jones & Stereophonics - Mama Told Me Not To Come / Tom Jones & Robbie Williams - Are You Gonna Go My Way / Tom Jones & The Divine Comedy - All Mine / Tom Jones & Space - Sunny Afternoon / Tom Jones & James Dean Bradfield - I'm Left, You're Right, She's Gone / Tom Jones & Heather Small - You Need Love Like I Do / Tom Jones & James Taylor Quartet - Looking Out My Window / Tom Jones & Van Morrison - Sometimes We Cry / Tom Jones & Barenaked Ladies - Little Green Bag / Tom Jones & Simply Red - Ain't That A Lot Of Love / Tom Jones & Zucchero - She Drives Me Crazy / Tom Jones & Natalie Imbruglia - Never Tear Us Apart / Tom Jones & Cerys Matthews - Baby, It's Cold Outside / Tom Jones & Portishead - Motherless Child ..
quote:Op zondag 30 augustus 2026 14:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Die "burnt ends" zijn erg lekker!Ja die inktvisballetjes waren een zesje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Japanse yakitori altijd goed, de minste vond ik de inktvis balletjes.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 30 augustus 2026 14:55 schreef AnneX het volgende:
Verdorie nooit een Tom Jones lp gehad!
Omdat hij in de jury zit van Britain got talent o.i.d. weten de collega’s hem tot een song te verleiden.
Helemaal niet voorbereid. 😎
Is zelfs weer gaan touren.met 85 jaar!
Mama told me not to comequote:Op zondag 30 augustus 2026 14:20 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja de mijne ook
Burning down the house![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2026 13:05 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb toch even gepaint, wat we in ons hoofd hebben:Tof ontwerp!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komen sowieso nog wat kleinere wijzigingen, ik wil de spoelbak precies tegenover de kookplaat bijvoorbeeld. En mogelijk wisselen koelkast en vriezer (allebei hoog) nog van plek.
Er zitten geen bovenkastjes boven het aanrecht, alleen dus de drie hoge kasten bovenin.
Ik zou zeker de koelkast en vriezer omwisselen. Ik heb nu geen aanrecht naast mijn koelkast en ik vind het enorm vervelend. Het gebeurt vaak dat ik iets vanuit de koelkast op het aanrecht wil zetten. Of eerst de boodschappen op jet aanrecht verzamel voor het in de koelkast gaat.Spoilers!
Dat dus. Maar ook fijn is oven naast het aanrecht. Vaak is een ovenschaal vrij zwaar, tegenwoordig laat ik m’n gastydat ding uit de oven halen maar het ding kan meteen op het tweede aanrecht gezet worden.quote:Op zondag 30 augustus 2026 15:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Tof ontwerp!
Ik zou zeker de koelkast en vriezer omwisselen. Ik heb nu geen aanrecht naast mijn koelkast en ik vind het enorm vervelend. Het gebeurt vaak dat ik iets vanuit de koelkast op het aanrecht wil zetten. Of eerst de boodschappen op jet aanrecht verzamel voor het in de koelkast gaat.
40 voor2 is zat. Je gaat toch niet de hele boel kort zuipen.quote:Op zondag 30 augustus 2026 17:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, lekker dan. We zijn uitgenodigd voor een buurtbarbecue. In de uitnodiging stond dat we naar eigen inzicht wat in de pot konden doen. Ik heb 40 euro meegenomen.
En nu hangt er bij de ingang een briefje met een QR code. 30 euro per persoon. Dat vind ik behoorlijk fors.
Gelukkig ziet het er allemaal heel goed uit wat er gegeten gaat worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 30-08-2026 19:01:45 ]
Stond je in Cuijk? Ahh shit gemist. Wij zijn op vakantie!quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:18 schreef Sarabi het volgende:
@:gcjoel we hadden je vandaag wel bij het festival waar we stonden verwacht
quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:30 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik vind dat ook best veel geld, al hangt het ook af wat je daarvoor krijgt. Als het dingen als (goede kwaliteit) lamsvlees, biefstuk, bavette, spareribs enzo is en goede salades, dips, groentes, sauzen, en wijn en bier enzo is, dan is het denk ik wel redelijk. Als het een bak vlees van de lidl is dan vind ik het anders. Wél vind ik gek dat er vooraf wat anders gecommuniceerd dan ter plekke lijkt, onafhankelijk van of je 'waar voor je geld' krijgt.
Nou, na alle positieve berichten van de laatste tijd ook maar weer eens een mentale struggle. Spoiler zodat niet geīnteresseerden makkelijk er omheen kunnen lezen.Weet dat nasi goreng alleen gemaakt kan worden van gekookte rijst die een dag oud is. Het is van oorsprong een restjes gerecht. De gekookte rijst die over is wordt de volgende dag gebakken. Rijst van de zelfde dag heeft nog te veel water in zich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Is voor mensen die geen eigen inzicht hebbenquote:Op zondag 30 augustus 2026 18:56 schreef derLudolf het volgende:
Eerst vrij inzicht en daarna wel een -redelijk hoog - bedrag verwachten is wel bijzonder.
quote:Op zondag 30 augustus 2026 19:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar je hebt het wel gedaan @:vlindertje89 👏 En als het echt niet lekker is of je zit vol stop je gewoon. En wat overblijft mag je ook weggooien, niet zoals ik zou doen, bewaren voor later in de week.
Heb vanavond een frietje besteld, langer staan gaat niet echt. De champignons voor de geplande risotto heb ik inde vriezer gestopt, die worden dan wel wat zachter maar da’n in risotto niet zo erg.
Het is zoals je in je spoiler beschrijft ook echt die 2 stemmetjes he.quote:Op zondag 30 augustus 2026 19:12 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]dankjewel. Ik heb het laatste kwart inderdaad weggegooid. Ik had een reep Tony voor mezelf gekocht ter beloning, dus ik heb daar net een stuk van gegeten en ben nu lekker buiten aan het wandelen met een podcast
. Ik voel me inmiddels wel weer okay. Het is bijna altijd zo dat het vooral vooraf en in het begin veel spanning geeft. Nu is het kwaad toch al geschied, als het ware. En ik weet rationeel ook wel dat de kans dat ik er überhaupt last van krijg misschien 2% is, en dat de kans dat dat dan botulisme is ipv gewoon voedselvergiftiging nog vele malen kleiner.
Wat is het trouwens heerlijk weer nog buitenna al dat regenachtige gedoe de afgelopen dagen, hier nu lekker droog en een klein zonnetje
Zo balen voor je Kaatquote:Op zondag 30 augustus 2026 19:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb vanavond een frietje besteld, langer staan gaat niet echt. De champignons voor de geplande risotto heb ik inde vriezer gestopt, die worden dan wel wat zachter maar da’n in risotto niet zo erg.
Ik vind t ook een hoog bedrag.quote:Op zondag 30 augustus 2026 17:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, lekker dan. We zijn uitgenodigd voor een buurtbarbecue. In de uitnodiging stond dat we naar eigen inzicht wat in de pot konden doen. Ik heb 40 euro meegenomen.
En nu hangt er bij de ingang een briefje met een QR code. 30 euro per persoon. Dat vind ik behoorlijk fors.
Gelukkig ziet het er allemaal heel goed uit wat er gegeten gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |