Wat ik behoorlijk interessant vind dat je op 25 december 2 keer over 9/11 bezig was. niet echt rond de periode van 11 september. Is daar een verklaring voorquote:
Wel uniek dat je toen al op FOK! zat mee te posten op 9/11quote:Op woensdag 26 augustus 2026 11:47 schreef miss_sly het volgende:
Ik was in Twente op de UT, in de kamer van mijn vriend. Hij was op die dag jarig, dus we zouden 's avonds uit eten gaan. Ik zat te wachten, hij had nog college en ik zat wat te surfen en FOK! te checken. En toen zag ik een topic dat repte over een vliegtuigje dat in het WTC was gevlogen, en dat er live beelden waren. Dus die opgezet, en toen zag ik het tweede vliegtuig erin vliegen.
Echt te bizar voor woorden, aan het scherm gekluisterd ook.
9/11 = 11 septemberquote:Op vrijdag 11 september 2026 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat ik behoorlijk interessant vind dat je op 25 december 2 keer over 9/11 bezig was. niet echt rond de periode van 11 september. Is daar een verklaring voor
Ik had er laatst wel een paar gevonden.quote:Op vrijdag 11 september 2026 22:04 schreef Ole het volgende:
Ik zoek de topics van die dag. Maar zijn gewist/ niet meer leesbaar.
Misschien de grote crash
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:03 schreef Lienekien het volgende:
Hier een paar topics in NWS van die middag.
NWS / Vliegtuigen boren zich in beide torens WTC NYC
NWS / Live CNN verslag
NWS / Waanzinnige aanslagen in de USA
Tnxquote:Op vrijdag 11 september 2026 22:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik had er laatst wel een paar gevonden.
[..]
Dat is de week waarin ik het meest post. En dat doe ik dan in het Top 2000-topic. En dan zijn er bepaalde nummers in die lijst die herinneringen oproepen bij 9/11 waardoor het een gesprekonderwerp wordt. Dat waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 11 september 2026 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat ik behoorlijk interessant vind dat je op 25 december 2 keer over 9/11 bezig was. niet echt rond de periode van 11 september. Is daar een verklaring voor
De verloren zieltjes van die dag als lichtpuntjes, inclusief de twee die elkaar stevig omhelsden toen ze naar beneden sprongen richting hun dood.quote:Op zaterdag 12 september 2026 09:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat hebben ze best wel mooi en sereen gedaan
Nee. Het betekent "verjaardag/verjaring".quote:Op zaterdag 12 september 2026 14:47 schreef DjVero het volgende:
Is "anniversary" niet ongelukkig gekozen, dan denk ik aan feest namelijk
Dat komt omdat de aanslagen van 11 september een schokgolf van gebeurtenissen teweeg hebben gebracht, velen tot op de dag van vandaag relevant, de wereld had er een stuk anders uitgezien als de aanslagen nooit hadden plaatsgevonden. Dat is bij de watersnoodsramp wel anders.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 11:42 schreef Mikeytt het volgende:
Ik was 4 jaar oud en had wel betere zaken aan mijn hoofd.
Vind het wel schrijnend dat men het vaker heeft over 1 of andere aanval 6000km verderop dan bijvoorbeeld de watersnoodramp die hier in eigen land is geweest.Gebeurtenissen is Amerika belangrijker dan tragedies in Nederland.
Ja, de jaren '90 waren heel zorgeloos en ik kijk op mijn jeugd terug als zorgeloos. Ik denk oprecht dat de jaren 80 en 90 de beste jaren ooit waren om in op te groeien. Economisch ging het als een trein in de jaren 90 -knip-quote:Op zondag 13 september 2026 12:55 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dat komt omdat de aanslagen van 11 september een schokgolf van gebeurtenissen teweeg hebben gebracht, velen tot op de dag van vandaag relevant, de wereld had er een stuk anders uitgezien als de aanslagen nooit hadden plaatsgevonden. Dat is bij de watersnoodsramp wel anders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |