abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 augustus 2026 @ 22:04:03 #121
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221662722
Op het werk en vervolgens na de 1e inslag via het internet CNN aangezet, waardoor je de 2e inslag bijna live kon volgen…
  woensdag 26 augustus 2026 @ 22:12:30 #122
512523 SimonB.
Nog steeds hoogst.
pi_221662780
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 21:48 schreef TLC het volgende:
Toch bizar dat dit al een kwart eeuw geleden is gebeurd, er zijn al volwassenen die nooit de Twin Towers hebben gezien :o ;(

Ik zat destijds in Toronto en kon ook niet meer terugvliegen naar Nederland omdat er niet meer werd gevlogen :{ Het nieuws hoorde ik trouwens op de autoradio; dat een vliegtuigje het WTC was binnengevlogen, en mijn eerste reactie was of de piloot wel ok was ;(
Weet je nog hoe lang het duurde voor je weer terug kon? Wij vlogen een weekje later op Toronto en toen was alles weer normaal, afgezien van verscherpte controles.
Voorheen Bargehassus.
pi_221662959
quote:
Apart om terug te lezen.
Tap tap tap
pi_221663061
-nee-

[ Bericht 44% gewijzigd door miss_sly op 26-08-2026 23:04:38 ]
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 23:32:40 #126
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221663255
quote:
Volgens mij waren er wel een stuk of 10 topics die avond en nacht. Maar NWS bestond toen nog niet. Het heette ANM en Doc en ik waren daarvan de mods.

[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 27-08-2026 11:38:32 (toevoeging) ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 27 augustus 2026 @ 08:28:48 #127
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221664164
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 23:32 schreef golfer het volgende:

[..]
Volgens mij waren er wel een stuk of 10 topics die avond en nacht. Maar NWS bestond toen nog niet. Het heette ANW en Gurgel (bijnaam) en ik waren daarvan de mods.
Succes met zoeken.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 27 augustus 2026 @ 08:34:29 #128
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221664178
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 21:48 schreef TLC het volgende:
Toch bizar dat dit al een kwart eeuw geleden is gebeurd, er zijn al volwassenen die nooit de Twin Towers hebben gezien :o ;(

Ik zat destijds in Toronto en kon ook niet meer terugvliegen naar Nederland omdat er niet meer werd gevlogen :{ Het nieuws hoorde ik trouwens op de autoradio; dat een vliegtuigje het WTC was binnengevlogen, en mijn eerste reactie was of de piloot wel ok was ;(
Dit! Al 25 jaar geleden maar het gevoel dat er bij kwam kijken zal ik nooit vergeten. Het was heel akelig en eng en het gevoel dat de wereld echt zou veranderen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_221665314
Op mijn zusjes verjaardag, ik zette de tv aan om de videorecorder in te stellen op het opnemen van Roda JC tegen een Estse ploeg voor de Uefa Cup en zag het journaal
Het beste adres voor al uw primeurs!
  donderdag 27 augustus 2026 @ 10:52:19 #130
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221665393
Ik stond op het dak bij de buurvrouw om de dakpannen goed te leggen , door de harde wind waren er een paar verschoven en had ze lekkage..toen riep ze dat er iets heel erg was gebeurd.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_221665526
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 10:52 schreef MissHobje het volgende:
Ik stond op het dak bij de buurvrouw om de dakpannen goed te leggen , door de harde wind waren er een paar verschoven en had ze lekkage..toen riep ze dat er iets heel erg was gebeurd.
Wat zei je?
"Ja weet ik, wat denk je dat ik op je dak sta te doen muts?!"
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_221665543
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 08:34 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dit! Al 25 jaar geleden maar het gevoel dat er bij kwam kijken zal ik nooit vergeten. Het was heel akelig en eng en het gevoel dat de wereld echt zou veranderen.
Dat laatste is toch ook wel.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 27 augustus 2026 @ 11:35:23 #133
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221666028
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 08:28 schreef Lienekien het volgende:

Succes met zoeken.
Kom wel uit den ouden doosch dit tegen:
https://web.archive.org/w(...)rum.fok.nl/index.php
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221666052
Ik reed op mijn scooter. Stond voor een stoplicht. En herinner me nog goed dat een automobilist schreeuwde naast me: "Aanslag. Terrosisten. Kijk uit" . Ikdacht toen nog dat het in Nederland was. Achteraf thuis kreeg ik alles mee via tv
  donderdag 27 augustus 2026 @ 11:47:12 #135
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221666253
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 08:28 schreef Lienekien het volgende:

Succes met zoeken.
Tot nu toe gevonden:

Poef.....gone! ©golfer
pi_221667114
Was het kelderluik bij de voordeur aan het leegscheppen van blad e.d. en ging even op teletekst naar de beurskoersen kijken .... die met procenten omlaag vlogen. Schakelde de teletext uit en zag een brandende Twintower North. Even later grote vuurbal ... vloog net de tweede de South Tower binnen terwijl Tower North in beeld was.

Was van de slag. Uur later werd ik gebeld door m'n nieuwe werkgever voor een (nieuwe) baan.

[ Bericht 2% gewijzigd door blomke op 01-09-2026 08:35:28 ]
Mijn hobby is glas-in-lood maken en herstellen. Ook voor u
pi_221667252
Ik was net thuis uit school, had de PC op mijn slaapkamer opgestart, waarschijnlijk voor MSN. En meestal zette ik dan de televisie ernaast aan voor wat achtergrondgeluid. Tijdens het zappen kwam ik langs CNN waar de verslaggeving net gestart was.

Later zag ik live het tweede vliegtuig de andere toren in vliegen. Toen ben ik naar beneden gerend om het aan mijn moeder te vertellen, weer terug naar boven gegaan en uren aan het beeld gekluisterd gezeten.
pi_221667323
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 09:53 schreef Ama het volgende:
Ik weet alleen nog dat ik 11 jaar oud was en echt net terug kwam van school toen ik het hoorde.
Hee we zijn even oud.

Dacht altijd dat jij een jong breezersletje was ;(
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_221667337
Ik was thuis wiskundehuiswerk maken en daarmee gestopt omdat ik dacht dat ik wel ermee weg kwam met dat ik in shock was.

En dat lukte de volgende dag.

Dom wijf :')
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_221668018
Een vriendin van mij kwam nog even langs voor ik naar het werk ging en de radio stond aan. Op het nieuws van 15,00u inderdaad het bericht dat er een vliegtuig in het WTC was gevlogen dus gelijk de TV aangezet op CNN. Al vrij snel vloog het tweede toestel in de andere toren waarna die vriendin nog vroeg:"Is dit een herhaling?"
"Nee.""Dan is het een aanslag."

Vlak daarna moest ik naar het werk en ik heb de hele dag Radio 1 aan gehad verder.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  donderdag 27 augustus 2026 @ 17:13:19 #141
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221668327
quote:
12s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 10:57 schreef vosss het volgende:

[..]
Wat zei je?
"Ja weet ik, wat denk je dat ik op je dak sta te doen muts?!"
_O-
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Moderator zondag 30 augustus 2026 @ 00:38:21 #142
441859 crew  Lenny77
pi_221688691
Je had toen al wappies :')

2u na de inslagen op FOK! te lezen:

Wat een heisa om nix zeg!!
"Gezellig" onderwerp trouwens.
Ik geloof trouwens geen moer van dat hele nieuws en al die beelden. Ze kunnen wel gephotoshopped zijn (bijvoorbeeld miniatuurtjes helemaal uitvergroot en dan een leuk wolkje erbovenin geplaatst etc.)

Ik heb het niet met mijn eigen ogen gezien, dus er is geen enkel bewijs i.m.o. Be real!! Dit geloof je toch niet zomaar?? Ze kunnen wel meer verzinnen. Ja toch??

Ik zeg altijd maar zo: blijf nuchter. Eerst zien en dan geloven. Die mensen vinden het gewoon leuk om dat soort spannende jongensboekverhalen nu op het nieuws te gooien en net te doen alsof het echt is (net als die foto's van ufo's, aura's en geestverschijningen)

Maar goed: enjoy it!! het blijft amusant
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 30 augustus 2026 @ 11:38:33 #143
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221689976
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2026 00:38 schreef Lenny77 het volgende:

Ik geloof trouwens geen moer van dat hele nieuws en al die beelden. Ze kunnen wel gephotoshopped zijn (bijvoorbeeld miniatuurtjes helemaal uitvergroot en dan een leuk wolkje erbovenin geplaatst etc.)

Ik heb het niet met mijn eigen ogen gezien, dus er is geen enkel bewijs i.m.o. Be real!! Dit geloof je toch niet zomaar?? Ze kunnen wel meer verzinnen. Ja toch??

Ik zeg altijd maar zo: blijf nuchter. Eerst zien en dan geloven. Die mensen vinden het gewoon leuk om dat soort spannende jongensboekverhalen nu op het nieuws te gooien en net te doen alsof het echt is (net als die foto's van ufo's, aura's en geestverschijningen)

Naam en rugnummer?
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 30 augustus 2026 @ 11:42:45 #144
512523 SimonB.
Nog steeds hoogst.
pi_221690006
quote:

Je hebt een enorme reeks gehad (ik denk in BNW) waar allerlei theorieen langskwamen. Van Israelies en CGI's, elders geland vliegtuig (Shanksville) tot aangebrachte explosieven in de WTC torens.
Ik heb dat toen nog wel een tijdje gevolgd. Is nog echt heul lang doorgegaan.
Voorheen Bargehassus.
  roze zondag 30 augustus 2026 @ 11:43:19 #145
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221690010
quote:

Ik zag het ja toen ik 1 van die linkjes aanklikte. :')
Your beauty never ever scared me.
  roze zondag 30 augustus 2026 @ 11:44:12 #146
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221690020
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2026 11:38 schreef golfer het volgende:

[..]
Naam en rugnummer?
hoogl298 in NWS / Live CNN verslag
Your beauty never ever scared me.
pi_221690141
quote:

Die wappies hadden het toen een stuk makkelijker. Nu met een AI is geen enkel stemgeluid en geen enkel bewegend beeld meer te vertrouwen Arme wappies.
  Moderator zondag 30 augustus 2026 @ 13:00:14 #148
441859 crew  Lenny77
pi_221691326
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2026 11:42 schreef SimonB. het volgende:

[..]
Je hebt een enorme reeks gehad (ik denk in BNW) waar allerlei theorieen langskwamen. Van Israelies en CGI's, elders geland vliegtuig (Shanksville) tot aangebrachte explosieven in de WTC torens.
Ik heb dat toen nog wel een tijdje gevolgd. Is nog echt heul lang doorgegaan.
De theoriën: tot daar aan toe, daar valt over te discussiëren.
Maar dat de hele inslagen van die vliegtuigen niet echt waren? Photoshop met miniatuurtjes?
  Moderator zondag 30 augustus 2026 @ 13:01:33 #149
441859 crew  Lenny77
pi_221691337
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2026 12:03 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Die wappies hadden het toen een stuk makkelijker. Nu met een AI is geen enkel stemgeluid en geen enkel bewegend beeld meer te vertrouwen Arme wappies.
Dit.
Ik zou in deze tijd sneller geloven dat iets niet echt is. Tegenwoordig kan je ALLES er akelig echt uit laten zien ;(
  zondag 30 augustus 2026 @ 13:05:15 #150
512523 SimonB.
Nog steeds hoogst.
pi_221691376
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2026 13:00 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
De theoriën: tot daar aan toe, daar valt over te discussiëren.
Maar dat de hele inslagen van die vliegtuigen niet echt waren? Photoshop met miniatuurtjes?
Ja, de beelden waren allemaal CGI en ooggetuigen zijn allemaal ingehuurde acteurs. :D
En de ontploffing(en) waren allemaal van te voren aangebrachte explosieven. Want anders konden die gebouwen nooit zo mooi recht naar beneden instorten.
Voorheen Bargehassus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')