Weet je nog hoe lang het duurde voor je weer terug kon? Wij vlogen een weekje later op Toronto en toen was alles weer normaal, afgezien van verscherpte controles.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:48 schreef TLC het volgende:
Toch bizar dat dit al een kwart eeuw geleden is gebeurd, er zijn al volwassenen die nooit de Twin Towers hebben gezien![]()
![]()
Ik zat destijds in Toronto en kon ook niet meer terugvliegen naar Nederland omdat er niet meer werd gevlogenHet nieuws hoorde ik trouwens op de autoradio; dat een vliegtuigje het WTC was binnengevlogen, en mijn eerste reactie was of de piloot wel ok was
Die zocht ik. Dank.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:03 schreef Lienekien het volgende:
Hier een paar topics in NWS van die middag.
NWS / Vliegtuigen boren zich in beide torens WTC NYC
NWS / Live CNN verslag
NWS / Waanzinnige aanslagen in de USA
Apart om terug te lezen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:03 schreef Lienekien het volgende:
NWS / Live CNN verslag
Volgens mij waren er wel een stuk of 10 topics die avond en nacht. Maar NWS bestond toen nog niet. Het heette ANM en Doc en ik waren daarvan de mods.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:03 schreef Lienekien het volgende:
NWS / Live CNN verslag
Succes met zoeken.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij waren er wel een stuk of 10 topics die avond en nacht. Maar NWS bestond toen nog niet. Het heette ANW en Gurgel (bijnaam) en ik waren daarvan de mods.
Dit! Al 25 jaar geleden maar het gevoel dat er bij kwam kijken zal ik nooit vergeten. Het was heel akelig en eng en het gevoel dat de wereld echt zou veranderen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:48 schreef TLC het volgende:
Toch bizar dat dit al een kwart eeuw geleden is gebeurd, er zijn al volwassenen die nooit de Twin Towers hebben gezien![]()
![]()
Ik zat destijds in Toronto en kon ook niet meer terugvliegen naar Nederland omdat er niet meer werd gevlogenHet nieuws hoorde ik trouwens op de autoradio; dat een vliegtuigje het WTC was binnengevlogen, en mijn eerste reactie was of de piloot wel ok was
Wat zei je?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 10:52 schreef MissHobje het volgende:
Ik stond op het dak bij de buurvrouw om de dakpannen goed te leggen , door de harde wind waren er een paar verschoven en had ze lekkage..toen riep ze dat er iets heel erg was gebeurd.
Dat laatste is toch ook wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 08:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit! Al 25 jaar geleden maar het gevoel dat er bij kwam kijken zal ik nooit vergeten. Het was heel akelig en eng en het gevoel dat de wereld echt zou veranderen.
Hee we zijn even oud.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 09:53 schreef Ama het volgende:
Ik weet alleen nog dat ik 11 jaar oud was en echt net terug kwam van school toen ik het hoorde.
quote:Op donderdag 27 augustus 2026 10:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat zei je?
"Ja weet ik, wat denk je dat ik op je dak sta te doen muts?!"
Naam en rugnummer?quote:Op zondag 30 augustus 2026 00:38 schreef Lenny77 het volgende:
Je had toen al wappies
2u na de inslagen op FOK! te lezen:
Wat een heisa om nix zeg!!
"Gezellig" onderwerp trouwens.
Ik geloof trouwens geen moer van dat hele nieuws en al die beelden. Ze kunnen wel gephotoshopped zijn (bijvoorbeeld miniatuurtjes helemaal uitvergroot en dan een leuk wolkje erbovenin geplaatst etc.)
Ik heb het niet met mijn eigen ogen gezien, dus er is geen enkel bewijs i.m.o. Be real!! Dit geloof je toch niet zomaar?? Ze kunnen wel meer verzinnen. Ja toch??
Ik zeg altijd maar zo: blijf nuchter. Eerst zien en dan geloven. Die mensen vinden het gewoon leuk om dat soort spannende jongensboekverhalen nu op het nieuws te gooien en net te doen alsof het echt is (net als die foto's van ufo's, aura's en geestverschijningen)
Maar goed: enjoy it!! het blijft amusant
Je hebt een enorme reeks gehad (ik denk in BNW) waar allerlei theorieen langskwamen. Van Israelies en CGI's, elders geland vliegtuig (Shanksville) tot aangebrachte explosieven in de WTC torens.quote:Op zondag 30 augustus 2026 00:38 schreef Lenny77 het volgende:
Je had toen al wappies
Ik geloof trouwens geen moer van dat hele nieuws en al die beelden. Ze kunnen wel gephotoshopped zijn (bijvoorbeeld miniatuurtjes helemaal uitvergroot en dan een leuk wolkje erbovenin geplaatst etc.)
Ik heb het niet met mijn eigen ogen gezien, dus er is geen enkel bewijs i.m.o. Be real!! Dit geloof je toch niet zomaar?? Ze kunnen wel meer verzinnen. Ja toch??
Ik zeg altijd maar zo: blijf nuchter. Eerst zien en dan geloven. Die mensen vinden het gewoon leuk om dat soort spannende jongensboekverhalen nu op het nieuws te gooien en net te doen alsof het echt is (net als die foto's van ufo's, aura's en geestverschijningen)
Ik zag het ja toen ik 1 van die linkjes aanklikte.quote:Op zondag 30 augustus 2026 00:38 schreef Lenny77 het volgende:
Je had toen al wappies
Die wappies hadden het toen een stuk makkelijker. Nu met een AI is geen enkel stemgeluid en geen enkel bewegend beeld meer te vertrouwen Arme wappies.quote:Op zondag 30 augustus 2026 00:38 schreef Lenny77 het volgende:
Je had toen al wappies
De theoriën: tot daar aan toe, daar valt over te discussiëren.quote:Op zondag 30 augustus 2026 11:42 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Je hebt een enorme reeks gehad (ik denk in BNW) waar allerlei theorieen langskwamen. Van Israelies en CGI's, elders geland vliegtuig (Shanksville) tot aangebrachte explosieven in de WTC torens.
Ik heb dat toen nog wel een tijdje gevolgd. Is nog echt heul lang doorgegaan.
Dit.quote:Op zondag 30 augustus 2026 12:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die wappies hadden het toen een stuk makkelijker. Nu met een AI is geen enkel stemgeluid en geen enkel bewegend beeld meer te vertrouwen Arme wappies.
Ja, de beelden waren allemaal CGI en ooggetuigen zijn allemaal ingehuurde acteurs.quote:Op zondag 30 augustus 2026 13:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De theoriën: tot daar aan toe, daar valt over te discussiëren.
Maar dat de hele inslagen van die vliegtuigen niet echt waren? Photoshop met miniatuurtjes?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |