quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik thuis kwam van de basisschool, mijn moeder verdwaasd naar de tv zag kijken en riep ''Er zijn twee vliegtuigen in flats gevlogen'', ik dacht ''Wow, explosies vuur alles dit dat, ik ga een potje voetballen, hoe laat eten we?''
Prioriteiten als 8 jarige.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet nog net waar ik die dag was. Kwam thuis van school zegt mijn moeder "Er zijn twee vliegtuigen in flats gevlogen", mijn antwoord "Ok, ik ga buitenspelen"
quote:Op zondag 25 december 2022 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kwam thuis van school toen mijn moeder zei dat er "vliegtuigen in flats waren gevlogen", waarop ik, na het eventjes aanschouwd te hebben op tv, reageerde met iets als "ik ga buiten voetballen, doei". Ik was 8.
Ik was een jaar of 12/13 en kwam ook net terug uit school toen thuis de televisie aan stond en mijn ouders vertelde dat er wat erg was gebeurd.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 09:53 schreef Ama het volgende:
Ik weet alleen nog dat ik 11 jaar oud was en echt net terug kwam van school toen ik het hoorde.
Ja, tussen 9/11 en Pim zat natuurlijk maar iets meer dan een half jaar. Sowieso, ik herinner me mijn middelbare schoolperiode iets later ook wel als een tijd waarin nogal eens uitgebreid moest worden stilgestaan bij dergelijke gewelddadigheden. Spanje, Londen, Van Gogh...quote:Op woensdag 26 augustus 2026 09:55 schreef vosss het volgende:
Ik zat op het hoofdkantoor van de AID. Tweede vliegtuig daar live in de meldkamer met tig tv's op diverse nieuwszenders in de toren zien vliegen.
Ik was overigens ook daar toen ze Pim voor zijn knarretje schoten, dus dat is dan ook alweer ongeveer zo lang geleden. Tijd vliegt.
Dat was m'n studietijdquote:Op woensdag 26 augustus 2026 10:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, tussen 9/11 en Pim zat natuurlijk maar iets meer dan een half jaar. Sowieso, ik herinner me mijn middelbare schoolperiode iets later ook wel als een tijd waarin nogal eens uitgebreid moest worden stilgestaan bij dergelijke gewelddadigheden. Spanje, Londen, Van Gogh...
Eigenlijk best bizar hoeveel mensen dat live hebben gezien over de hele wereld.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 10:31 schreef D. het volgende:
Ik was thuis en zat Big Brother te kijken toen ik het nieuws hoorde over een vliegtuig(je) in het WTC. Toen tv aangezet (CNN denk ik) met daarna het grote WTF-moment bij vliegtuig 2.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |