Ja, een van de grootste gulle delers van vermogen aan mensen die het nodig hebben.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 22:56 schreef Perox het volgende:
Ik wist het niet helemaal maar blijkbaar was ze een enorm goed persoon buiten een muzieklegende.
RIP Dolly.
Dat doen ze niet met mensen meestal. Staat ze niet al in Tusseaud?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 23:35 schreef Red_85 het volgende:
Sad. Niet leuk.
80.
Kan je niks van zeggen. En een mega legacy.
Gelukkig hebben we die en kunnen we die nog opzetten.
Ik heb Jolene op ouderwetsch 45" single, en die heb ik hard opgezet toen ik het nieuws hoorde 🥲quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 23:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat doen ze niet met mensen meestal. Staat ze niet al in Tusseaud?
Niet vreemd de ziekte is gewoon de eind punt voor iedereen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 04:19 schreef TLC het volgende:
Blijkbaar had zij kanker, wat n k.tziekte blijft dat![]()
Zelfs hier weet ze posthuum nog mensen te verbinden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 22:05 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik denk dat dit een van de spaarzame topics in NWS kan zijn waar niemand het nodig vind rommel te komen schoppen![]()
En als Marylin Monroe een liedje verdient, dan Dolly Parton ook.
Get on it Elton!
Dat verschilt per persoon.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 05:08 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Niet vreemd de ziekte is gewoon de eind punt voor iedereen.
https://www.rtl.nl/boulev(...)leed-kort-aan-kankerquote:Dolly Parton leed voor haar dood kort aan kanker. Dat heeft de familie van de dinsdag op 80-jarige leeftijd overleden countryzangeres bevestigd. Om welke vorm van kanker het ging, is niet bekendgemaakt.
en een heel stuk leukerquote:Op woensdag 26 augustus 2026 00:12 schreef TLC het volgende:
De wereld was een stuk vredelievender geweest met Dolly als president van de VS
quote:“If you see someone without a smile, give them one of yours.”
En ook al zo lang he. Hippocrates himself heeft deze ziekte destijds al karkinos genoemd, het oud-Griekse woord voor cancer.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 04:19 schreef TLC het volgende:
Blijkbaar had zij kanker, wat n k.tziekte blijft dat![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |