Dit maken we al jaren om de haverklap meequote:Op dinsdag 25 augustus 2026 16:23 schreef TAmaru het volgende:
Jongens wat een grootsheid. Dat we dit nog mogen meemaken.
Had natuurlijk al achter slot en grendel moeten zitten dus ja in dat opzicht knap dat we dit nog meemakenquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 16:24 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Dit maken we al jaren om de haverklap mee
Daar is ie!quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 16:30 schreef Marcoss het volgende:
Nordhagen valt dan toch wel tegen; die hoort wel bij deze groep te zitten
Al kun je waarschijnlijk met veel vluchten nog wel hoog komen in het klassement als Pogi het wel goed vindt verder
Waarom kiezen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pogiboy kan mooi zijn etappes gaan uitkiezen en gaan trainen voor het WK
Ik zette de tv net aan, maar die kan wel weer uit.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 16:42 schreef DeeBee het volgende:
Rusthuis Jose bazelt maar een eind weg waarom we nog steeds zouden moeten genieten van deze morsdode sport, hij gelooft daar zelf niet eens in aan de toon te horen
Beetje vergelijkbaar met 2022 dan na die crash in de Tour, toen waren de verwachtingen ook heel laag, maar bleek hij best goed te zijn. Om uiteindelijk te eindigen met een crash op het achterwiel van Wrightquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 16:50 schreef wimderon het volgende:
Roglic is ook wel een flink stuk beter dan hij liet uitschijnen.
Tot aan de Giro dit jaar had ik Gall ook als laagste ingeschat van die 3quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 16:54 schreef TAmaru het volgende:
wel opvallend dat Gall niet veel beter is dan Mas en Kuss
Misschien wel maar Gall had dit jaar toch wel een flinke stap gezet tot in de Giro niet ver van niveau Jonasquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 16:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tot aan de Giro dit jaar had ik Gall ook als laagste ingeschat van die 3
3.40 ga ik voor. Nog 1 klimmetje van 3e catquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:00 schreef Faraday01 het volgende:
Ik kan niet kijken maar dit wordt 5 minuut+ ?
Laatste col is niet zo lang. Heel misschien 4 minuten als ze achterin gaan bakkeleienquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:00 schreef Faraday01 het volgende:
Ik kan niet kijken maar dit wordt 5 minuut+ ?
Dat was ook wat onwaarschijnlijk toch na zn tour met elke dag een aanval zo ongeveer?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:30 schreef Pino112 het volgende:
Carapaz die voor het klassement gaat kan ook weer in de ijskast
Wat is eigenlijk het idee van Kuss?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:30 schreef Pino112 het volgende:
Carapaz die voor het klassement gaat kan ook weer in de ijskast
Leek mij ook jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat was ook wat onwaarschijnlijk toch na zn tour met elke dag een aanval zo ongeveer?
Ook die zijn inmiddels wat afgestompt door veelvuldig gebruikquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:37 schreef Pistolero het volgende:
We kijken uit naar de creatieve verwensingen van R_R.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |