Ze zijn allang blij dat er niet met z'n 11en de bus geparkeerd wordt en ze een trainer hebben zonder Hollandse ziekte, maar het spel was nog niet goed.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 20:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heb al best veel reacties gelezen dat het spel wel goed was vandaag. Aanvallend etc. En dat ze onder Slot de bus zouden hebben geparkeerd. Bijzonder, want onder Slot had Liverpool vrijwel altijd een (veel) betere xG dan de tegenstander. Vandaag deed Nottingham het veel beter op dit vlak.
Slot begon vorig seizoen met 15 uit 5 en deze Spanjaard heeft nu 2 puntjes.
Slot heeft ook genoeg fout gedaan, maar die hetze richting hem onder de gemiddelde Liverpool-supporter is wel een vermoeiende act.
[Ornstein] Cody Gakpo decides to join Manchester City & parties now working to reach agreement. 27yo faced 3-way decision after #LFC signed Bradley Barcola; stay or Tottenham Hotspur also options.quote:
Behalve Bayern is daar toch niks voor hem? City is toch prachtig, ook al speelt hij niet alles.quote:Op zondag 30 augustus 2026 09:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tja, City. Zou Gakpo daar wel beter uit de verf gaan komen? @:-XOR-
Had wellicht beter naar de Duitse competitie gekund. Sportief gezien dan.
Ik had hem wel bij een Spaanse ploeg net onder Real of Barcelona willen zien spelen, bij een club als Real Sociedad of zelfs Atletico.quote:Op zondag 30 augustus 2026 09:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tja, City. Zou Gakpo daar wel beter uit de verf gaan komen? @:-XOR-
Had wellicht beter naar de Duitse competitie gekund. Sportief gezien dan.
Ligt eraan hoe je hem ziet, ik heb Gakpo nooit als een absolute topspeler gezien maar meer daar net onder. Dan zijn er in Duitsland nog wel wat clubs waar je op prima niveau kunt spelen.quote:Op zondag 30 augustus 2026 10:01 schreef mitt het volgende:
[..]
Behalve Bayern is daar toch niks voor hem? City is toch prachtig, ook al speelt hij niet alles.
Het is een goeie allrounder, maar voor een buitenspeler mist hij diepgang en de actie, schaduwspits voor zover die nog bestaan zou wel een positie voor hem zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2026 10:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Gakpo is momenteel wel 1 van de betere in de selectie. Geweldige inzet altijd. Speelde gisteren ook prima. Was bij het WK ook een van de beste van Oranje.
Ik vind dat negatieve over hem wel erg overtrokken. Vorig seizoen was het misschien niet goed, maar dat was vooral een collectief probleem.
Ik ook niet, maar vindt Dortmund of iets dergelijks weer net te weinig.quote:Op zondag 30 augustus 2026 10:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je hem ziet, ik heb Gakpo nooit als een absolute topspeler gezien maar meer daar net onder. Dan zijn er in Duitsland nog wel wat clubs waar je op prima niveau kunt spelen.
Of de optie die @:-XOR- hierboven noemt in Spanje.
Verkeerdetruiaan ligt sowieso in bed te stinken.quote:Op zondag 30 augustus 2026 13:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sunderland 15u. Brobbey al wakker? @:Zipportal
Doe Arsenal maar weer.quote:Op zondag 30 augustus 2026 15:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Chelsea mag van mij wel kampioen worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |