abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221696709
tis lastig, ik snap wel die echt komen als vluchtelingen nl en die wil ik helpen. Maarja die profiteurs die komen hier voor gratis leven daar heb ik problemen mee. wacht ff filmpje nog linken als ik kan vinden.
Do what you love, love what you do!
pi_221696712
Do what you love, love what you do!
pi_221696953
“We have a great feeling for Lebanon, and I know so many people from Lebanon, Lebanese people and the Muslim population, they’re liking Trump, and I’ve had a good relationship with them [...]”

Trump, Dearborn, Michigan, 1 november 2024.

Eén van de oorzaken van Trumps 2024 overwinning was dat Moslims op hem stemden i.p.v. op een Democraat.
Swing state Michigan bijvoorbeeld ging naar hem.

quote:
For the first time in two decades, Muslims shifted away from overwhelmingly backing Democrats in presidential elections. A Council on American-Islamic Relations (CAIR) survey of 1,575 Muslim voters taken on Nov. 5-6 found Harris garnered just 20% of the Muslim vote, compared to Biden who pulled 69% in 2020. Green Party nominee Jill Stein had 53%, while Trump won 21%. In Dearborn, Michigan — home to the largest Muslim population in the U.S. — Trump dominated, winning nearly 47% of votes, according to city results.
quote:
Alasri, a Muslim American who became a naturalized citizen in 2005, backed Joe Biden in 2020, after the Democrat vowed to overturn Trump’s “Muslim ban.”

But Alasri, who leaned blue in his voting history, changed his mind about Democrats this year. On Nov. 5, he voted for Trump over Vice President Kamala Harris.

His reasoning? Trump’s promise to make peace in the Middle East.

“Trump 2020 is different from Trump 2024,” said Alasri, the chairman of the Yemen American Political Action Committee. “We’re looking for peace, we’re not looking for anything else.”
https://www.uscannenbergm(...)m-democrats-in-2024/

En die Moslims zullen wel blij zijn met hun stem op Trump, want Trump brengt inderdaad vrede in het Midden-Oosten, zoals hij heeft beloofd.

*O*
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221697765
twitter

Net uitgeprobeerd: het werkt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_221698944
quote:
10s.gif Op maandag 31 augustus 2026 10:06 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]

Net uitgeprobeerd: het werkt.
Dus hij liegt zelfs over zijn beroep?

-O-
pi_221699072
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 07:18 schreef Toby56 het volgende:
“We have a great feeling for Lebanon, and I know so many people from Lebanon, Lebanese people and the Muslim population, they’re liking Trump, and I’ve had a good relationship with them [...]”

Trump, Dearborn, Michigan, 1 november 2024.

Eén van de oorzaken van Trumps 2024 overwinning was dat Moslims op hem stemden i.p.v. op een Democraat.
Swing state Michigan bijvoorbeeld ging naar hem.
[..]
[..]
https://www.uscannenbergm(...)m-democrats-in-2024/

En die Moslims zullen wel blij zijn met hun stem op Trump, want Trump brengt inderdaad vrede in het Midden-Oosten, zoals hij heeft beloofd.

*O*
Nog even en we gaan alle goede bedoelingen van moslims vertrouwen.
life is like a box of chocolates
pi_221699080
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 12:56 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Nog even en we gaan alle goede bedoelingen van moslims vertrouwen.
Wie zijn 'we'?
pi_221701563
twitter

De democratische partij wordt van binnen opgegeten door inclusiviteit en islam. Nee.. hier ga je alleen maar stemmers mee afstoten. :N

Kathy Hochul heeft al vaker van die rare dingen gedaan.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221701782
quote:
13s.gif Op maandag 31 augustus 2026 19:17 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

De democratische partij wordt van binnen opgegeten door inclusiviteit en islam. Nee.. hier ga je alleen maar stemmers mee afstoten. :N

Och, erger dan de huidige clusterfuck in de Republikeinse partij kan bijna niet.
Wantie is eigendom van de zittende macht en heeft dus geen eigen mening meer -- @Candymannetje
pi_221702968
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2026 19:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Och, erger dan de huidige clusterfuck in de Republikeinse partij kan bijna niet.
Goed onderbouwd weer Hans.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  dinsdag 1 september 2026 @ 11:02:24 #111
323876 michaelmoore
begint U ook een voedselbos
pi_221704428
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 00:15 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Goed onderbouwd weer Hans. Sjaak
Wie is John Ossof
De nieuwe DEM presidents kandidaat??

Senator populair na felle aanvallen op Trump: wie is Jon Ossoff?
Eindelijk weer eens een normaal persoon die niet seniel en gestoord is
https://www.cityandstatep(...)andidates/jon-ossoff
Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 10% gewijzigd door michaelmoore op 01-09-2026 11:14:33 ]
AI-overzicht Volgens onderzoeken behoren autonome, gezonde westerse ouderen met een goed pensioen tot meest tevreden mensen ter wereld. Deze combinatie van factoren zorgt voor een hoog welzijn.
pi_221704610
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 11:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Wie is John Ossof

Bekijk deze YouTube-video
Laat hem eerst eens de senaat stoel winnen.
  dinsdag 1 september 2026 @ 11:45:52 #113
323876 michaelmoore
pi_221704639
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 11:40 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Laat hem eerst eens de senaat stoel winnen.
https://www.nytimes.com/i(...)tion-polls-2026.html

gaat ie winnen

quote:
Panellid Devin Barrington-Ward zei dat hij niet verrast was door Ossoffs voorsprong.

"Ik had wel verwacht dat senator Ossoff bovenaan de peilingen zou staan, maar ik had niet zo'n grote voorsprong verwacht...
at een geweldige positie voor hem is," zei hij, eraan toevoegend dat de Republikeinen de Senaatsverkiezingen stilletjes minder prioriteit lijken te geven dan andere verkiezingen.
AI-overzicht Volgens onderzoeken behoren autonome, gezonde westerse ouderen met een goed pensioen tot meest tevreden mensen ter wereld. Deze combinatie van factoren zorgt voor een hoog welzijn.
pi_221706291
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 11:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Wie is John Ossof

Iedereen weet dat Kamala naar voren geschoven gaat worden door de establishment (Pelosi, Clintons, Bidens, Bushes)

Geen voorverkiezingen zoals vorige keer. Lekker democratisch.
pi_221706315
quote:
[ x ]

Wat een idiote knieval weer richting het 'geloof' waar die aanslagen hun oorsprong vonden. Bah :r :r :r
pi_221706350
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 16:33 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Iedereen weet dat Kamala naar voren geschoven gaat worden door de establishment (Pelosi, Clintons, Bidens, Bushes)

Als ze slim zijn schuiven ze Ossoff naar voren. Qua beleid wijkt hij amper af van Harris maar oogt beter en heeft niet haar negatieve bagage. Ik verwacht een strijd tussen Ossoff (dem establishment) en AOC (progressives).
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_221706374
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 16:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Als ze slim zijn schuiven ze Ossoff naar voren. Qua beleid wijkt hij amper af van Harris maar oogt beter en heeft niet haar negatieve bagage. Ik verwacht een strijd tussen Ossoff (dem establishment) en AOC (progressives).
Ossof als presidential ticket en AOC als VP _O_
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_221706383
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 16:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ossof als presidential ticket en AOC als VP _O_
Dat gaat niet gebeuren denk ik. Daar is AOC te groot voor qua naam. Andersom misschien wel maar dan moet Ossoff nog wel een progressieve draai gaan maken want hij verschilt nu nog veel te veel met AOC op de inhoud.
pi_221706404
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 16:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Dat gaat niet gebeuren denk ik. Daar is AOC te groot voor qua naam. Andersom misschien wel maar dan moet Ossoff nog wel een progressieve draai gaan maken want hij verschilt nu nog veel te veel met AOC op de inhoud.
Ik denk het ook niet maar men mag hopen, non? Daarnaast zie ik haar nu absoluut niet gekozen worden. Misschien over 10 jaar of zo.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_221706454
quote:
[ x ]

Dit blijft enorm lachwekkend om te zien, waarom zou je als Westerse progressieve vrouw je gaan sluieren? Dit soort Islam-verstehers zouden geen plek moeten hebben in de Amerikaanse politiek.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 16:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Dit inderdaad. Kleine kans dat AOC nog als VP gaat, en Ossoff is momenteel niet links en progressief genoeg om een goed duo te vormen. Ossoff is ook pro-Israël, dus als het tussen hem en een radicalere kandidaat komt zal AIPAC Ossoff steunen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 16:53 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik denk het ook niet maar men mag hopen, non? Daarnaast zie ik haar nu absoluut niet gekozen worden. Misschien over 10 jaar of zo.
Het ligt aan het moment, maar ik denk dat je dit onderschat. Ze maakt een prima kans.
pi_221706601
quote:
[ x ]

Maar is volgens jou 911 uitgevoerd door moslims?
Wantie is eigendom van de zittende macht en heeft dus geen eigen mening meer -- @Candymannetje
pi_221706614
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 september 2026 17:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit inderdaad. Kleine kans dat AOC nog als VP gaat, en Ossoff is momenteel niet links en progressief genoeg om een goed duo te vormen. Ossoff is ook pro-Israël, dus als het tussen hem en een radicalere kandidaat komt zal AIPAC Ossoff steunen.
Er is ook nog een mogelijkheid dat AOC haar principes verloochent en naar rechts schuift, dan is een AOC-Ossoff ticket ook mogelijk. Maar dat zou wel rampzalig zijn voor haar achterban. Ik acht de kans klein maar kan het ook niet helemaal uitsluiten... ze is van The Squad zeker niet de meest progressieve en doet vaak dingen tactisch i.p.v. ideologisch.

Ossoff-Shapiro of Ossoff-Whitmer zou AIPAC geweldig vinden.

quote:
[..]
Het ligt aan het moment, maar ik denk dat je dit onderschat. Ze maakt een prima kans.
Ze staat bovenaan in de voorspellingsmarkten maar het is nog vroeg en nog niet eens officieel kandidaat gesteld. Kan nog alle kanten op maar ben het met je eens dat ze prima kans maakt en niet per se nog 10 jaar moet wachten.
  dinsdag 1 september 2026 @ 17:48:37 #123
323876 michaelmoore
pi_221706794
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 16:33 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Kamala was VP onder de Biden dus ze had er recht op , dat is traditiie

heeft niets met schuiven te maken,
iedereen wist dat ze niet competent was en nu nog zegt ze er weer voor te willen gaan.
Maar nu zal ze dan gekozen moeten worden, dus dat gaat niet gebeuren
pi_221706956
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 16:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Een blanke man als kandidaat, zijn die niet schuldig aan alle ellende volgens groot deel achterban.
life is like a box of chocolates
pi_221707168
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 17:48 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Kamala was VP onder de Biden dus ze had er recht op , dat is traditiie

heeft niets met schuiven te maken,
iedereen wist dat ze niet competent was en nu nog zegt ze er weer voor te willen gaan.
Maar nu zal ze dan gekozen moeten worden, dus dat gaat niet gebeuren
Weet dat we misschien verschillen van leeftijd, maar sinds 1968 is dit niet meer voorgekomen en zijn er altijd primaries geweest om de beste kandidaat naar voren te krijgen op basis van democratisch stemsysteem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')