abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221679665
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 11:48 schreef WethouderHekking het volgende:
Van de nog levende presidenten komt Bill Clinton er nog genadig van af.
Waren soort van vriendjes. Trump heeft nog gedoneerd aan Hillary's senaatcampagne en de Clinton Foundation.
|MUSE| - Live @ AMSTERDAM 29-11-2026
Ein Besonderes unter den Besten.
  zaterdag 29 augustus 2026 @ 07:55:51 #52
462265 Peligrosso
Radio Espantoso
pi_221680306
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 23:25 schreef nostra het volgende:

[..]
Waren soort van vriendjes. Trump heeft nog gedoneerd aan Hillary's senaatcampagne en de Clinton Foundation.
En ze hadden een gemeenschappelijke goede vriend met een eiland.
Nederland 2026: Ontevreden in het hof van Eden
pi_221680883
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 07:55 schreef Peligrosso het volgende:

[..]
En ze hadden een gemeenschappelijke goede vriend met een eiland.
Reken maar dat Slick Willie en The Donald daar hun lol hebben gehad.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221685905
twitter

Bron: nbc
pi_221687396
Volgende week gaat Trump het volk weer toespreken, wat ik je brom.

"Some watery tart threw a sword at me and now I'm your absolute Monarch. No elections."
  zaterdag 29 augustus 2026 @ 23:07:07 #56
323876 michaelmoore
begint U ook een voedselbos
pi_221688170
quote:
De Hormuz-crisis opgelost met één pennenstreek!
https://www.youtube.com/shorts/kf-VHyZW6Hg?feature=share
AI-overzicht Volgens onderzoeken behoren autonome, gezonde westerse ouderen met een goed pensioen tot meest tevreden mensen ter wereld. Deze combinatie van factoren zorgt voor een hoog welzijn.
pi_221688804
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 21:08 schreef Toby56 het volgende:
Volgende week gaat Trump het volk weer toespreken, wat ik je brom.

"Some watery tart threw a sword at me and now I'm your absolute Monarch. No elections."
Je weet dat de democraten juist na het stelen van 2020 verkiezingen de wetten en regels zo wilde aanpassen dat ze eigenlijk hetzelfde wilden waar jij Trump van beticht.

Je weet toch ook dat Kamala zonder verkiezingen als primary runner is geselecteerd voor DNC, zonder democratisch stemmen op kandidaten.

Dus wat bazel je nu allemaal _O-

quote:
Joe Manchin blokkeerde (of maakte onmogelijk) vooral de grote Democratische stemrechten- en verkiezingswetten in 2021-2022.

Hij was de cruciale Democrati­sche stem in de 50-50 Senaat en weigerde zowel de wetten zelf in hun oorspronkelijke vorm als het afschaffen of verzwakken van de filibuster om ze met 51 stemmen door te drukken.

Belangrijkste wetten die hij tegenhield

[b]For the People Act (H.R. 1 / S. 1)

Een zeer uitgebreide wet die onder meer:
automatische kiezersregistratie
in alle staten verplichtte uitgebreide early voting en no-excuse
mail-in voting landelijk vastlegde
voter-ID-regels sterk beperkte
partijdig gerrymandering aanpakte
campagnefinanciering en ethiekregels hervormde

Manchin zei openlijk dat hij ertegen was omdat het te partijdige, eenzijdige wetgeving was die "de toch al verzwakkende banden van onze democratie" zou vernietigen. Hij wilde geen grote herstructurering van het kiesstelsel op pure partijlijnen.

Freedom to Vote Act (de afgeslankte versie van bovenstaande)
Manchin steunde deze smallere variant en was zelfs co-sponsor. Toch blokkeerde hij de enige realistische manier om hem door de Senaat te krijgen: een uitzondering op de filibuster. Zonder die regelswijziging strandde de wet op Republikeinse filibusters.

John Lewis Voting Rights Advancement Act (H.R. 4)
Deze wilde de preclearance-regels van de Voting Rights Act van 1965 herstellen (federale goedkeuring voor bepaalde kieswetwijzigingen in staten met een geschiedenis van discriminatie, na de Supreme Court-uitspraak Shelby County in 2013).

Manchin steunde een (soms zelfs bredere) versie, maar weigerde opnieuw de filibuster te veranderen. Daardoor kwam hij er nooit door.
Joe Manchin GOD _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

[ Bericht 24% gewijzigd door epicbeardman op 30-08-2026 02:13:59 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221688807
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221689022
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2026 01:58 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Je weet dat de democraten juist na het stelen van 2020 verkiezingen de wetten en regels zo wilde aanpassen dat ze eigenlijk hetzelfde wilden waar jij Trump van beticht.

Je weet toch ook dat Kamala zonder verkiezingen als primary runner is geselecteerd voor DNC, zonder democratisch stemmen op kandidaten.

Dus wat bazel je nu allemaal _O-
[..]

_O-
  zondag 30 augustus 2026 @ 12:39:02 #60
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_221690708
Is dat bewijs nu al eens geleverd?
Where law ends, tyrrany begins.
  zondag 30 augustus 2026 @ 13:01:05 #61
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_221691333
Best ongelooflijk slim dat de democraten de verkiezingen konden stelen terwijl de GOP aan de macht was in 2020. Wel heel dom dat ze dat in 2024, toen ze zelf aan de macht waren nagelaten hebben. Dat had toch een koud kunstje moeten zijn.

Oh wacht, logica. Dat is aan ons huis-magaatje niet besteedt. Veel veiliger om zonder bewijs of zelfs maar de geringste aanwijzing de grote oranje leider slaafs in al zijn dementerende narcisme te volgen.
pi_221691373
quote:
2s.gif Op zondag 30 augustus 2026 12:39 schreef Gunner het volgende:
Nou ja, we zitten hier op FOK!, nietwaar?

Wat ik vooral lollig vind is dat iemand domweg reageert en ingaat op een door mij verzonnen toekomstige persco van Trump waarin The Donald zal claimen dat "some moistened bint had lobbed a scimitar at me" en dat hij daarom een absolute monarch is.
(Dank u overigens, Michael Palin.)

Zo'n reactie kan alleen op FOK! (en binnen iedere MAGA-clan waar dan ook ter wereld).
pi_221691639
quote:
2s.gif Op zondag 30 augustus 2026 12:39 schreef Gunner het volgende:
Er worden heel veel dingen gestolen, zonder dat er ooit bewijs komt. Dat is ook niet nodig. Je hoeft alleen maar naar de cijfers te kijken als je beetje intelligentie hebt. :P
  zondag 30 augustus 2026 @ 14:29:58 #64
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_221692509
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2026 13:49 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Er worden heel veel dingen gestolen, zonder dat er ooit bewijs komt. Dat is ook niet nodig. Je hoeft alleen maar naar de cijfers te kijken als je beetje intelligentie hebt. :P
Of een belletje plegen om stemmen te ‘produceren’
Where law ends, tyrrany begins.
pi_221693414
quote:

[..]
Oftewel, je verzint gewoon zelf wat.
quote:
2s.gif Op zondag 30 augustus 2026 14:29 schreef Gunner het volgende:

[..]
Of een belletje plegen om stemmen te ‘produceren’
Ja, en dat is gewoon vastgelegd.

Maar dat past niet in zijn narratief.
Wantie is eigendom van de zittende macht en heeft dus geen eigen mening meer -- @Candymannetje
pi_221693442
quote:

[..]
Ja, dat is niets waar Trump altijd op kan vertrouwen, de 'intelligentie' van de MAGA beweging.
pi_221693554
quote:

[..]
Het is niet nodig dat er bewijs komt.

Goeie MAGA-tekst wel.
pi_221693591
twitter
pi_221693650
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2026 15:47 schreef Since2003 het volgende:
[ x ]
Prachtig.

De ontroering wordt me te machtig.
pi_221693912
Jakkes.

Google Maps spreekt met dubbele tong.
Wat een rotstreek.

zondag 30 augustus 2026 @ 18:19:19 #71
323876 michaelmoore
begint U ook een voedselbos
pi_221694863
Trump maakt aan de lopende band nieuwe vijanden, toch knap
Bekijk deze YouTube-video
AI-overzicht Volgens onderzoeken behoren autonome, gezonde westerse ouderen met een goed pensioen tot meest tevreden mensen ter wereld. Deze combinatie van factoren zorgt voor een hoog welzijn.
pi_221694881
quote:
Ik haat hem niet, maar ik vind hem een lul.

^O^
pi_221695524
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2026 18:19 schreef michaelmoore het volgende:

Trump maakt aan de lopende band nieuwe vijanden, toch knap
Bekijk deze YouTube-video
Dit biedt voer voor een nieuwe Fargo.
|MUSE| - Live @ AMSTERDAM 29-11-2026
Ein Besonderes unter den Besten.
pi_221696428
twitter

Wat een heisa om niets weer zeg bij de dems over een meertje.
pi_221696511
twitter

Ben benieuwd wie stap 4 gaat brengen. Wantie? heb jij nog redenaties?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')