quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
HUH![]()
![]()
![]()
Dit is niet echt toch?
Toch?Das war ein "Der Nadel" artikel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- vmi voor intimi -
Tsk ben ik bezig het ene woord te vertalen ga je het woord veranderen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:02 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Das war ein "Der Nadel" artikel.
Sorry ik wilde the Onion zeggen maar dat kent niet iedereen hierquote:Op maandag 24 augustus 2026 15:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Tsk ben ik bezig het ene woord te vertalen ga je het woord veranderen.![]()
Lijkt me toch wel een Speld artikel, hoewel mensen gek genoeg zijn om over zulke dingen te klagen.
Zo heb ik een keer ruzie gehad omdat een vrouw achter me wou dat ik een nieuw stokbrood ging pakken omdat de mijne gebroken was. Pff
De kassiere had wel de dag van haar leven.
Ui.quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:07 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Sorry ik wilde the Onion zeggen maar dat kent niet iedereen hier
Dat dus. Hypocriete jankbakken.quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik vraag me af als die klant nou 10 gram teveel had gehad was hij/zij dan naar bakker terug gegaan om een half sneetje brood terug te brengen.
Helemaal niet moeilijk, maar goede verse inktvis is wel 'key'. Rest is een beetje trial n error, maar na een paar keer heb je het wel onder de knie. Dikte van het beslag en baktijd moet je ff onder de knie hebben.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:41 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Broeder goeie calamares is een fakking crime. Echt een kunstvorm. (vers halen maar wel invriezen van te voren etc)
Nee natuurlijk niet; dan lachen ze geniepig in hun vuistje.quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik vraag me af als die klant nou 10 gram teveel had gehad was hij/zij dan naar bakker terug gegaan om een half sneetje brood terug te brengen.
In NL is een halfje altijd duurder dan het halve deel van de hele. 'Meer handelingen en materiaal' krijg je dan te horen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:07 schreef opgebaarde het volgende:
Het leest alsof het volslagen ridicuul is. Alleen samengevat verkoopt de bakker dus een brood voor X gram en is de daadwerkelijke hoeveel vaak lager dan die X.
Tsja dat wordt hier in Nederland door consumenten ook niet gewaardeerd. Lomp gezegd: als die bakker nu een veiligheidsmarge had genomen dan was er geen probleem geweest.
Een half bammetje gratis, wat zal die goed smaken.quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet; dan lachen ze geniepig in hun vuistje.
Wordt dan ook per stuk verkocht en niet per gram. En anders kan de koper zijn gelijk gaan halenquote:Op maandag 24 augustus 2026 15:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
In NL is een halfje altijd duurder dan het halve deel van de hele. 'Meer handelingen en materiaal' krijg je dan te horen.
Altijd.quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Een half bammetje gratis, wat zal die goed smaken.
Nou je het zegt; bij de Jumbo hadden ze een keer een kaasaanbieding. En ik weet niet meer precies wat de aanbieding was, maar laten we zeggen Stuk Wapenaar Belegen kaas, DEZE WEEK VOOR ZES EURO!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Een half bammetje gratis, wat zal die goed smaken.
Ow heerlijk is dat.quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Altijd.
Vers brood altijd +1
Op de bakkerij gestaan in mn jonge jaren als bijbaantje op zaterdag.
Lekker man.
Je kan je wel voorstellen wat er met de 'misfits' gebeurde. Hoefde nooit te ontbijten.
Ga zelf lekker een broodje bakken thuisquote:Op maandag 24 augustus 2026 15:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow heerlijk is dat.
Ik heb een tijdje in een broodjes fabriek gewerkt, heerlijk die geur van vers brood.
quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nou je het zegt; bij de Jumbo hadden ze een keer een kaasaanbieding. En ik weet niet meer precies wat de aanbieding was, maar laten we zeggen Stuk Wapenaar Belegen kaas, DEZE WEEK VOOR ZES EURO!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
En omdat ik toevallig kaas nodig had, dacht ik tja, welke zal ik dan nemen. Het liefst heb ik een stuk kaas met zo weinig mogelijk korst omdat ik die korst altijd zo onhandig vind om er af te halen.
Dus ik zat die stukken zo eens te bekijken en kreeg eigenlijk de indruk dat ze niet allemaal even groot waren. En toen ik naar het gewicht ging kijken, klopte dat ook.
Dus omdat ik daar toch stond heb ik in ieder geval niet het lichtste stuk mee naar huis genomen
Heb ik wel gedaan. Heerlijk.quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ga zelf lekker een broodje bakken thuis![]()
Leuk om te doen ookquote:
Goed gelukt ook.quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:30 schreef Tengano het volgende:
[..]
Leuk om te doen ookZeker nu het weer wat frisser wordt; lekker gezellig thuisbakken
![]()
Tengano in CUL / Brood bakken in de oven #30: Brood, daar zit wat in..
Ik ben redelijk precies eerlijk gezegdquote:Op maandag 24 augustus 2026 15:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Goed gelukt ook.![]()
Heb je wel het meel gewogen of er geen 10 gram miste?
Ik bedoelde meer met het dichte pak dan had je de fabrikant kunnen treiteren.quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik ben redelijk precies eerlijk gezegd![]()
[ afbeelding ]
Ah nee, dat nietquote:Op maandag 24 augustus 2026 15:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik bedoelde meer met het dichte pak dan had je de fabrikant kunnen treiteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |