Goed gelukt ook.quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:30 schreef Tengano het volgende:
[..]
Leuk om te doen ookZeker nu het weer wat frisser wordt; lekker gezellig thuisbakken
![]()
Tengano in CUL / Brood bakken in de oven #30: Brood, daar zit wat in..
Ik ben redelijk precies eerlijk gezegdquote:Op maandag 24 augustus 2026 15:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Goed gelukt ook.![]()
Heb je wel het meel gewogen of er geen 10 gram miste?
Ik bedoelde meer met het dichte pak dan had je de fabrikant kunnen treiteren.quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik ben redelijk precies eerlijk gezegd![]()
[ afbeelding ]
Ah nee, dat nietquote:Op maandag 24 augustus 2026 15:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik bedoelde meer met het dichte pak dan had je de fabrikant kunnen treiteren.
In Duitsland is het verplicht om het totale gewicht van het product op te geven als het geen voorverpakte producten zijn. Veiligheidsmarge kan dus niet tenzij hij de halve broden van tevoren neerlegt waardoor ze gaan uitdrogen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:07 schreef opgebaarde het volgende:
Het leest alsof het volslagen ridicuul is. Alleen samengevat verkoopt de bakker dus een brood voor X gram en is de daadwerkelijke hoeveel vaak lager dan die X.
Tsja dat wordt hier in Nederland door consumenten ook niet gewaardeerd. Lomp gezegd: als die bakker nu een veiligheidsmarge had genomen dan was er geen probleem geweest.
Ik zou dat wel verlangen, want dat scheelt ¤15.000. Ze gooien de andere helft maar in de vriezerquote:Op maandag 24 augustus 2026 13:34 schreef Mikeytt het volgende:
Ik kan toch niet van mensen verlangen dat ze altijd hele broden kopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |