Wel fijn voor Mona Keijzer en andere boomers die het songfestival verschrikkelijk vinden en er echt niet naar kijken dat Nederland nu wel mee doet.quote:Op woensdag 23 september 2026 12:52 schreef Fred_B het volgende:
De “rechtse” Avrotros heeft wel moeite met het geweld in Israël en de “linkse” NOS blijkbaar niet. Het zijn bijzondere tijden.
En Ome Cornald heeft misschien zijn baantje weer terug.quote:Op woensdag 23 september 2026 12:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel fijn voor Mona Keijzer en andere boomers die het songfestival verschrikkelijk vinden en er echt niet naar kijken dat Nederland nu wel mee doet.
Meer ook bij deelname welke omroep gaat dat oppakken?quote:Op woensdag 23 september 2026 13:05 schreef Aadrianus het volgende:
Ik schaar dit 'nieuws' voorlopig nog onder de categorie "geruchten". Er staan alleen maar aanname's in dat artikel. Ook al staat het op de voorpagina, het is nog lang geen gelopen race. Het belangrijkste feit is dat Nederland uitstel heeft gevraagd.... maar dat zegt in principe alleen maar dat ze er nog niet uit zijn en alle voors en tegens nog aan het afwegen zijn. Niet dat alles al in kannen en kruiken is.
Precies, dat. Ik zie het ook niet gebeuren. NOS heeft vorig jaar ook erg veel kritiek ontvangen over alle aandacht die het aan het ESF heeft gegeven. Ik denk eerder dat ze dit jaar minder uitpakken dan upgraden met een eigen inzending. Maar.... dat er tijd nodig is om dat allemaal goed op een rijtje te zetten kan ik wel geloven.quote:Op woensdag 23 september 2026 13:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Meer ook bij deelname welke omroep gaat dat oppakken?
Vergeet niet dat er een hoop opportunistische artiesten zijn die VVD of rechtser stemmen.quote:Op woensdag 23 september 2026 13:41 schreef Nexum het volgende:
Welke artiest van een beetje een goed kaliber gaat hier nu in godsnaam nog ja op zeggen?
Ja daarom denk ik dus eigenlijk dat de artiest al rond is en ze niet nog op zoek hoevenquote:Op woensdag 23 september 2026 13:41 schreef Nexum het volgende:
Welke artiest van een beetje een goed kaliber gaat hier nu in godsnaam nog ja op zeggen?
Ik denk ook dat alles al in kannen en kruiken is.quote:Op woensdag 23 september 2026 13:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja daarom denk ik dus eigenlijk dat de artiest al rond is en ze niet nog op zoek hoeven
Verwarren Nederland niet met België? Omdat de AD en HLN.be onder dezelfde eigenaar vallen?quote:
Er doen er wel iets meer mee volgende keer. Maar goed, veel artiesten willen natuurlijk niet meedoen, dus met een beetje redelijk juryliedje ben je er wel.quote:Op woensdag 23 september 2026 13:32 schreef molloot200 het volgende:
Denk overigens dat we de finale prima kunnen halen hoor nu ik allemaal negatieve geluiden daarover hoor haha. Vorig jaar waren die halve finales zodanig makkelijk hahaha
Ik neem aan dat Nederland en België wel even gecoördineerd hebben wanneer ze hun deelname bekendmaken.quote:Op woensdag 23 september 2026 14:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Verwarren Nederland niet met België? Omdat de AD en HLN.be onder dezelfde eigenaar vallen?
Om Davina een beetje te ontkrachten: die heeft net een nieuwe tour in het voorjaar van 2027 aangekonigd.quote:Op woensdag 23 september 2026 13:31 schreef molloot200 het volgende:
Gelukkig weten we dat de AVROTROS ballen had
Komt er maar in, Davina
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |