Véég dat vak maar leeg...quote:Op maandag 24 augustus 2026 12:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Lekker blijven de-escaleren zodat de mongolen verder blijven escaleren. Laat het vak waar het uit komt maar een wedstrijd leeg.
Vaak zijn het nog van die MBO studenten ook.quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:06 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Die “beveiligers” staan daar voor minimumloon en krijgen te horen van zo’n groep gasten dat hij het niet in zijn hoofd hoeft te halen hun te fouilleren anders slaan ze hem en zijn halve familie wel even in elkaar.
Ga jij ze dan fouilleren denk je?
Slim ja, een vak van 600 man leeg vegen vanwege 30 fakkelafstekers, een paar duizend Cambuur-supporters die dan ook even komen buurten bij de poort.quote:
Die 600 man zijn allemaal verantwoordelijk.quote:Op maandag 24 augustus 2026 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Slim ja, een vak van 600 man leeg vegen vanwege 30 fakkelafstekers, een paar duizend Cambuur-supporters die dan ook even komen buurten bij de poort.
Het is maar goed dat jij niet over dergelijke veiligheidsissues gaat.
Ja, zo werkt de wereld niet.quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:25 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Die 600 man zijn allemaal verantwoordelijk.
quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:25 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Die 600 man zijn allemaal verantwoordelijk.
In dit geval wel. Er is al een hele operatie opgetuigd omdat die lui zich niet kunnen gedragen die de samenleving geld en irritatie kost. De maatschappij heeft de verantwoordelijkheid genomen, nu is het aan die lui zelf en ze falen keer op keer.quote:
Met voetbalsupporters wel, dan kunnen ze in een keer wel knuppelen en collectief straffen. Dan ineens geen moeilijke vragen over mensenrechten.quote:
Ach hou toch op, altijd dat gejank over dat het niet mogelijk zou zijn want huuuu die arme mensen eromheen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Slim ja, een vak van 600 man leeg vegen vanwege 30 fakkelafstekers, een paar duizend Cambuur-supporters die dan ook even komen buurten bij de poort.
Het is maar goed dat jij niet over dergelijke veiligheidsissues gaat.
Beledig je nu lemuren?quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, maar gezien de intelligentie en het verantwoordelijkheidsgevoel van de halfprimaten die de schuldigen zijn, moeten we het toch van de beveiligers hebben.
Dat is altijd de overweging, gaan we nu een vak ontruimen waardoor iedereen in het stadion kans loopt om tussen de rellen terecht te komen of laten we het gewoon zo.quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:29 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ach hou toch op, altijd dat gejank over dat het niet mogelijk zou zijn want huuuu die arme mensen eromheen.
Dus ja, het is maar goed dat ik niet over die veiligheidsissues ga inderdaad want mijn mening is dat als je erbij staat, je erbij bent en je je veiligheid dan zelf kunt zoeken door als de sodeflikker uit dat vak te gaan voordat het leeg wordt geknuppeld.
Wat op zich al een grote schande is. Net als bij dat incident waarbij Klaassen bloedend over het veld liep en nog uitgefloten werd ook had Feyenoord het statement moeten maken dat ze zo niet wilden spelen en een reglementaire nederlaag slikken, vind ik.quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is altijd de overweging, gaan we nu een vak ontruimen waardoor iedereen in het stadion kans loopt om tussen de rellen terecht te komen of laten we het gewoon zo.
Goede call gisteren om het maar gewoon zo te laten, zo bleek. De wedstrijd is zonder enige wanklank uitgespeeld.
Ja of men kijkt gewoon wat het beste is voor de openbare orde, dat is bij dit soort incidenten een stuk logischer.quote:Op maandag 24 augustus 2026 16:02 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wat op zich al een grote schande is. Net als bij dat incident waarbij Klaassen bloedend over het veld liep en nog uitgefloten werd ook had Feyenoord het statement moeten maken dat ze zo niet wilden spelen en een reglementaire nederlaag slikken, vind ik.
Maar in plaats daarvan kregen we John "Godverdomme" de Wolf en nu een wazige afloop wat betreft genoegdoening jegens al die Neanderthalers die wekelijks ergens menen boven fatsoen en regels te staan als eckte eckte.
Dus ja, qua veiligheid was dit een goede call en eerlijk gezegd wilde ik de wedstrijd verder ook wel zien omdat ik ook niet vrij ben van eigenbelang en zondag brood en spelen en zo, maar ergens klopt het van geen kanten natuurlijk dat hier niks aan te doen zou zijn. Er is van alles aan te doen maar er spelen te veel geld, belangen, angst en onwil om door te pakken mee.
Dat is ad hoc kijken naar de korte termijn, ik heb nu meer over de langere termijn. Maar goed, als we na die toestanden met die doodskist en dat andere inferno in de Arena, het slaan van de eigen spelers in de Euroborg nu nog steeds met lege handen staan dan word ik er ook wel wat cynisch over.quote:Op maandag 24 augustus 2026 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja of men kijkt gewoon wat het beste is voor de openbare orde, dat is bij dit soort incidenten een stuk logischer.
Je gaat bijna denken dat tokkies altijd zullen blijven bestaan en je met generieke collectieve maatregelen precies niks oplost.quote:Op maandag 24 augustus 2026 16:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat is ad hoc kijken naar de korte termijn, ik heb nu meer over de langere termijn. Maar goed, als we na die toestanden met die doodskist en dat andere inferno in de Arena, het slaan van de eigen spelers in de Euroborg nu nog steeds met lege handen staan dan word ik er ook wel wat cynisch over.
Je gaat bijna denken dat grenzen trekken niet mogelijk zou zijn. Een hoop debielen gedragen zich zo omdat ze de ruimte krijgen. Dat is ook precies de reden van de "vertokkiesering" van de maatschappij. Je krijgt meer ruimte als je je niet gedraagt, brutalen hebben de halve wereld en zulks.quote:Op maandag 24 augustus 2026 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Je gaat bijna denken dat tokkies altijd zullen blijven bestaan en je met generieke collectieve maatregelen precies niks oplost.
Ja, dat betekent dus dat er geen oplossing is behalve dus helemaal geen uit-publiek meer.quote:Op maandag 24 augustus 2026 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Je gaat bijna denken dat tokkies altijd zullen blijven bestaan en je met generieke collectieve maatregelen precies niks oplost.
Dat werk je juist enorm in de hand door bewust niet te kiezen voor een keiharde dadergerichte aanpak maar voor een collectieve aanpak.quote:Op maandag 24 augustus 2026 16:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Je gaat bijna denken dat grenzen trekken niet mogelijk zou zijn. Een hoop debielen gedragen zich zo omdat ze de ruimte krijgen. Dat is ook precies de reden van de "vertokkiesering" van de maatschappij. Je krijgt meer ruimte als je je niet gedraagt, brutalen hebben de halve wereld en zulks.
Het is een simpele aaneenschakeling van drogredenen om verantwoordelijkheid te ontlopen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 16:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Je gaat bijna denken dat grenzen trekken niet mogelijk zou zijn. Een hoop debielen gedragen zich zo omdat ze de ruimte krijgen. Dat is ook precies de reden van de "vertokkiesering" van de maatschappij. Je krijgt meer ruimte als je je niet gedraagt, brutalen hebben de halve wereld en zulks.
Dit is een maatschappijbreed probleem dus nee, dit wordt niet opgelost overal door alleen bij het voetbal in te grijpen natuurlijk, maar die houding dat het toch niets uithaalt en denkt er dan niemand aan de kinderen mensen eromheen in het vak die haalt ook niets uit, hè?
Dat doet vrij weinig, bij de klassieker mag al 15 jaar geen uitpubliek. Staat alsnog bol van de incidenten.quote:Op maandag 24 augustus 2026 16:20 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja, dat betekent dus dat er geen oplossing is behalve dus helemaal geen uit-publiek meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |