Ongetwijfeld dat mensen het gaan streamen ofzoquote:
Ah jij bent dus die Dynabyte verkoper in Assen van die bekende anekdote van hem. Dat z'n pc binnen een week stuk was en hij nu nog woest is op die verkoperquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 22:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik werkte bij de Dynabyte in Assen
Nog een pc verkocht aan Johan Derksen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Ik zit ook om 3.00 's nachts klaarquote:Op woensdag 26 augustus 2026 11:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ook niet, wacht wel op YouTube
Ik wacht wel op YouTube de volgende dagquote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik zit ook om 3.00 's nachts klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:51 schreef spickel het volgende:
Nieuwe leakOk nu vind ik het wel best geweest. Wat wil die leaker nu eigenlijk? En waarom hebben ze hem nog niet opgepakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
Die ziet achter heel veel proxy's enzoquote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok nu vind ik het wel best geweest. Wat wil die leaker nu eigenlijk? En waarom hebben ze hem nog niet opgepakt?
Sneu voor de makers. Met de bedrijven daarachter heb ik minder medelijden. En ze hadden ook al lang een gameplaytrailer o.i.d kunnen uitbrengen ipv zo'n Netflix-release.quote:
quote:Groot verdriet bij Rockstar om diefstal Grand Theft Auto 6: ‘Hartverscheurend voor ons team’
https://www.ad.nl/buitenl(...)r-ons-team~ab6d9d01/
Nee? Ze willen het spel laten zien wanneer zij het klaar genoeg achten. Niet een half affe versie.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
13 jaar de tijd en dan nog het verpesten
Ze hadden makkelijk gameplay kunnen laten zien
Echt nogmaals hoe kom je erbij dat ze verplicht zijn om het eerder te laten zien als zij het spel niet klaar achten om te laten zien?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:51 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Sneu voor de makers. Met de bedrijven daarachter heb ik minder medelijden. En ze hadden ook al lang een gameplaytrailer o.i.d kunnen uitbrengen ipv zo'n Netflix-release.
Zolang CyberLeek wegblijft van de verhaallijn (lijkt daarin heel terughoudend) is het eigenlijk alleen maar gratis reclame.
Ja het is al lang genoeg af voor een trailer.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee? Ze willen het spel laten zien wanneer zij het klaar genoeg achten. Niet een half affe versie.
Ze zijn je niet verplicht hé om het eerder te laten zien.
En die gast had het alsnog gelekt ook al hadden ze gameplay laten zien.
Dat is niets anders dan wat Rockstar zelf brengt hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:59 schreef LTVDK het volgende:
Lekkere onnodig dramatische krantenkop weer bij de dpg
[..]
En dat bepaal jij of.. de mensen die het spel maken?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja het is al lang genoeg af voor een trailer.
En ik zeg het nog een keer, dit is een grote marketing act.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja het is al lang genoeg af voor een trailer.
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
En ik zeg het nog een keer, dit is een grote marketing act.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |