Natuurlijk moet Taiwan heel blijven. Ik gok ook dat bij de hereniging van China geen enkel slachtoffer valt, en dat moet imo ook het doel zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2026 13:23 schreef Chadi het volgende:
Taiwan is voor China van grotere waarde als het heel blijft anders was het al ingenomen.
Als Iran in staat is om de VS uit te putten dan is China dat zeker als het om de afweer bij Taiwan gaat.quote:Op zondag 23 augustus 2026 13:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Natuurlijk moet Taiwan heel blijven. Ik gok ook dat bij de hereniging van China geen enkel slachtoffer valt, en dat moet imo ook het doel zijn.
Ik ben process improvement coordinator. Misschien kunnen ze mij inhuren om het allemaal te verbeteren.quote:Op zondag 23 augustus 2026 13:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
Als mijn domme werkgever met zijn operational manager nou raketten in elkaar zou schroeven ipv buitenlandse artikelen hierheen halen en ompakken waarvan we de Nederlandse versie juist weer exporteren, dan zouden we dit probleem niet hebben.
Jij bent gewoon een enge Chinees/Russische trol hequote:Op zondag 23 augustus 2026 13:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Natuurlijk moet Taiwan heel blijven. Ik gok ook dat bij de hereniging van China geen enkel slachtoffer valt, en dat moet imo ook het doel zijn.
Precies. Bij ons loopt er een mannetje of 100, inclusief mezelf, volstrekt kansloos werk te doen. Lekker schemeren met recordomzetten. Nou prima, maar dan leg je alleen maar aan mij bloot waarom het kapitalisme keihard faalt.quote:Op zondag 23 augustus 2026 13:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik ben process improvement coordinator. Misschien kunnen ze mij inhuren om het allemaal te verbeteren.
Maar eigenlijk is het wel triest, want we hebben genoeg werknemers die wel nuttig werk kunnen doen
Als China militair ingrijpt, hebben ze Taiwan natuurlijk ook binnen een uur in handen, maar China is niet uit op oorlog. Een militaire oorlog tussen China en Taiwan gaat enkel verliezers kennen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 13:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als Iran in staat is om de VS uit te putten dan is China dat zeker als het om de afweer bij Taiwan gaat.
Dit zou opgelost kunnen worden met meer lasers. De techniek werkt, maar de afstand waarop de lasers effectief zijn is relatief klein, dus heb je er veel nodig.quote:Op zondag 23 augustus 2026 14:18 schreef AFA2022 het volgende:
De recente oorlogen, vooral die met Iran, hebben duidelijk gemaakt dat elk afweersysteem kan worden overweldigd. Ondanks alle geavanceerde technologieen veranderden de massale aanvallen op een gegeven moment in prijsschieten en het gemak waarmee Iran de peperdure systemen één voor één uitschakelde is ronduit zorgwekkend.
Oh, echt? Hmm.quote:Op zondag 23 augustus 2026 14:18 schreef AFA2022 het volgende:
De recente oorlogen, vooral die met Iran, hebben duidelijk gemaakt dat elk afweersysteem kan worden overweldigd. Ondanks alle geavanceerde technologieen veranderden de massale aanvallen op een gegeven moment in prijsschieten en het gemak waarmee Iran de peperdure systemen één voor één uitschakelde is ronduit zorgwekkend.
Wat hebben ze aan dat stukje land? Alsof al die chipmachines niet allang onklaar zijn gemaakt als China losgaat.quote:Op zondag 23 augustus 2026 13:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als China militair ingrijpt, hebben ze Taiwan natuurlijk ook binnen een uur in handen, maar China is niet uit op oorlog. Een militaire oorlog tussen China en Taiwan gaat enkel verliezers kennen.
Naja, het is niet zomaar dat de VS haar airforce en troepen heeft verplaatst van bases in de Golfregio naar Jordanie en Israel. Je bent slim genoeg om zelf wel uit te vogelen waarom, denk ik.quote:Op zondag 23 augustus 2026 14:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Oh, echt? Hmm.
En hoe hebben ze dat aangetoond? Welk afweersysteem heb je het überhaupt over?
De Amerikaanse industrie is ook niet in oorlog modus he.quote:Op zondag 23 augustus 2026 13:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als Iran in staat is om de VS uit te putten dan is China dat zeker als het om de afweer bij Taiwan gaat.
Dit beantwoordt de vraag niet. De claim die je maakt, raakt namelijk kant noch wal, het Iraanse regime heeft hier en daar wat doelen weten te raken, moeten we dat als een prestatie zien? Men heeft duizenden ballistische raketten op Israël afgevuurd, waarvan er een tiental door het afweersysteem zijn gekomen. Nou, poeh hé.quote:Op zondag 23 augustus 2026 14:38 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Naja, het is niet zomaar dat de VS haar airforce en troepen heeft verplaatst van bases in de Golfregio naar Jordanie en Israel. Je bent slim genoeg om zelf wel uit te vogelen waarom, denk ik.
Wishfull thinking.quote:Op zondag 23 augustus 2026 14:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit beantwoordt de vraag niet. De claim die je maakt, raakt namelijk kant noch wal, het Iraanse regime heeft hier en daar wat doelen weten te raken, moeten we dat als een prestatie zien? Men heeft duizenden ballistische raketten op Israël afgevuurd, waarvan er een tiental door het afweersysteem zijn gekomen. Nou, poeh hé.
Ondertussen heeft Iran zelf niet anders dan klap na klap moeten incasseren omdat het volledige luchtafweersysteem inclusief de luchtmacht op de rug lag. De VS en Israël konden rustig, zonder enig gevolg, of Iraans grondgebied vliegen. En iedere keer opnieuw blijf jij maar het beeld wekken dat Iran de winnaar is van het recente conflict.
En iedere keer opnieuw aan de hand van leugens. Nee, Iran heeft niet 'met gemak peperdure afweersystemen' weten uit te schakelen.
We kennen je cope inmiddels wel.quote:Op zondag 23 augustus 2026 14:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit beantwoordt de vraag niet. De claim die je maakt, raakt namelijk kant noch wal, het Iraanse regime heeft hier en daar wat doelen weten te raken, moeten we dat als een prestatie zien? Men heeft duizenden ballistische raketten op Israël afgevuurd, waarvan er een tiental door het afweersysteem zijn gekomen. Nou, poeh hé.
Ondertussen heeft Iran zelf niet anders dan klap na klap moeten incasseren omdat het volledige luchtafweersysteem inclusief de luchtmacht op de rug lag. De VS en Israël konden rustig, zonder enig gevolg, of Iraans grondgebied vliegen. En iedere keer opnieuw blijf jij maar het beeld wekken dat Iran de winnaar is van het recente conflict.
En iedere keer opnieuw aan de hand van leugens. Nee, Iran heeft niet 'met gemak peperdure afweersystemen' weten uit te schakelen.
Maar hoeveel geweld mag China van jou gebruiken om de Taiwanezen tegen hun zin in weer slaaf van hun land te maken?quote:Op zondag 23 augustus 2026 13:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Er zijn explosieven in de muren van die fabrieken verwerkt.quote:Op zondag 23 augustus 2026 14:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat hebben ze aan dat stukje land? Alsof al die chipmachines niet allang onklaar zijn gemaakt als China losgaat.
Welk conflict precies? Bedoel je de militaire aanvallen op een soeverein land? Ja, zo hebben ze de oorlog op de speedboten ook gewonnen. Helaas hebben ze er in Afghanistan een bende van gemaakt en konden ze ook Vietnam niet in de broekzak stoppen. Toch wel heel intimiderend altijd, die grote en machtige VS.quote:Op zondag 23 augustus 2026 14:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zoveel zij nodig achten om China weer te herenigen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar hoeveel geweld mag China van jou gebruiken om de Taiwanezen tegen hun zin in weer slaaf van hun land te maken?
Dus desnoods met veel militair geweld en moorden de verdwaalde schaapjes weer an de moederborst drukken en ze daar stevig vast blijven houden, ook al blijven ze trappend en krijsend proberen weg te komen?quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zoveel zij nodig achten om China weer te herenigen.
Wat mij betreft mag China bepalen hoe ze hun land weer herenigen, en die hebben keuze uit 2 miljard knappe koppen die mogen bepalen hoe dat moet gebeuren.quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus desnoods met veel militair geweld en moorden de verdwaalde schaapjes weer an de moederborst drukken en ze daar stevig vast blijven houden, ook al blijven ze trappend en krijsend proberen weg te komen?
Het is aangetoond dat de huidige afweer in welke modus dan ook overspoeld raakt. Dan heb je er genoeg in het magazijn liggen maar als je er maar 40 per uur kan tegen houden, houdt het op. Of je moet op elke hoek een batterij zetten.quote:Op zondag 23 augustus 2026 14:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
De Amerikaanse industrie is ook niet in oorlog modus he.
Als er sprake is van een dreigend conflict met een andere grote mogendheid komt daar snel verandering in.
Ah, Taiwanezen zijn dus terroristen die onder dwang weer tot het Chinese volk gevoegd moeten worden wat ze ontvlucht zijn, helder! Dus ze willen een crimineel eiland inlijven?quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag China bepalen hoe ze hun land weer herenigen, en die hebben keuze uit 2 miljard knappe koppen die mogen bepalen hoe dat moet gebeuren.
Als Friesland door terroristen wordt ingenomen, dan heeft een China natuurlijk ook niets te zeggen over hoe wij daarmee om moeten gaan.
Jij mag ze terroristen noemen als je wilquote:Op zondag 23 augustus 2026 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, Taiwanezen zijn dus terroristen die onder dwang weer tot het Chinese volk gevoegd moeten worden wat ze ontvlucht zijn, helder! Dus ze willen een crimineel eiland inlijven?
Je klinkt een beetje getergd en blijkbaar heb je moeite om de nieuwe realiteit in het midden oosten te accepteren.quote:Op zondag 23 augustus 2026 14:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik wordt vooral een beetje moe van jouw neiging de realiteit iedere keer te verdraaien.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:30 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje getergd en blijkbaar heb je moeite om de nieuwe realiteit in het midden oosten te accepteren.
Ik zou als Iran zijnde niet full out gaan tegen de VS, want dan is het over.quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het is aangetoond dat de huidige afweer in welke modus dan ook overspoeld raakt. Dan heb je er genoeg in het magazijn liggen maar als je er maar 40 per uur kan tegen houden, houdt het op. Of je moet op elke hoek een batterij zetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |