The most poeliewoepsie post this Sundayquote:
Zal jou eens afschaffen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben voor het afschaffen van auto- en motorsport.
Gisteren al twee wasjes gedraaid en gedroogd. Misschien vandaag nog 1. Maar ligt er aan hoe ik mezelf gedurende de dag voel...quote:Op zondag 23 augustus 2026 12:43 schreef Ama het volgende:
Wasdag vandaag. Eerst beddengoed en daarna nog kleding uitwassen. Gisteren ook al een lading kleding erin gegooid.
Oh lekker je hebt een droger?quote:Op zondag 23 augustus 2026 12:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gisteren al twee wasjes gedraaid en gedroogd. Misschien vandaag nog 1. Maar ligt er aan hoe ik mezelf gedurende de dag voel...
quote:
Mijn kleding was vanochtend alsnog droog.quote:
Google it, you filthy plebeianquote:
Bij mij staan ze in de badkamer/toilet. Dan is het geen pretje als je even een grote boodschap moet doen...quote:
Ja, maar als ik zeg barbybaby is het weer niet goedquote:Op zondag 23 augustus 2026 12:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
The most poeliewoepsie post this Sunday
doe gezellig mee en haal al de dingen die JIJ leuk vindt.. kijken wie als eerst de bodem van de rekening tegenkomtquote:Op zondag 23 augustus 2026 12:08 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben maar in het food court gaan zittenSamen met alle andere mannen omgeven met shopping bags
Vriendinlief rent rond als een 7 jarig kind met een sugar rush in de Efteling
Woe to the vanquished
quote:Op zondag 23 augustus 2026 12:08 schreef Barbusse het volgende:
Vriendinlief rent rond als een 7 jarig kind met een sugar rush in de Efteling
quote:Op zondag 23 augustus 2026 13:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar als ik zeg barbybaby is het weer niet goed
Niks te zien hierquote:Op zondag 23 augustus 2026 13:14 schreef mschol het volgende:
[..]
doe gezellig mee en haal al de dingen die JIJ leuk vindt.. kijken wie als eerst de bodem van de rekening tegenkomt
Ik denk dat vriendin probeert te compenseren voor alle plaatjes die hij altijd haaltquote:Op zondag 23 augustus 2026 13:14 schreef mschol het volgende:
[..]
doe gezellig mee en haal al de dingen die JIJ leuk vindt.. kijken wie als eerst de bodem van de rekening tegenkomt
EN ER ZIT HIER GEENEENS EEN PLATENZAAK GODVERDOMMEquote:Op zondag 23 augustus 2026 13:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat vriendin probeert te compenseren voor alle plaatjes die hij altijd haalt
Ze heeft het bewust zo uitgezochtquote:Op zondag 23 augustus 2026 13:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
EN ER ZIT HIER GEENEENS EEN PLATENZAAK GODVERDOMME
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |