SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:g
Same shit, different day
SC hopper present
gaat z'n gangetje hoorquote:
Foodie jij.quote:Op zondag 23 augustus 2026 12:08 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben maar in het food court gaan zittenSamen met alle andere mannen omgeven met shopping bags
Vriendinlief rent rond als een 7 jarig kind met een sugar rush in de Efteling
Woe to the vanquished
er werd een door blauwen niet geauthoriseerd onderwerp aangesnedenquote:
Lekker hoor.quote:Op zondag 23 augustus 2026 12:05 schreef Koen66 het volgende:
en hoe gaat het met @:haags? Lekker bezig met LUNCHGENOT ?
Eten om te vergeten, Stiggie. Eten om te vergetenquote:
dramatische muziek klinktquote:Op zondag 23 augustus 2026 12:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eten om te vergeten, Stiggie. Eten om te vergeten
Oh het is weer zover.quote:Op zondag 23 augustus 2026 12:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er werd een door blauwen niet geauthoriseerd onderwerp aangesneden
Therethere.gifquote:Op zondag 23 augustus 2026 12:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eten om te vergeten, Stiggie. Eten om te vergeten
quote:
Spullen inpakken voor vakantie morgenquote:
Akelig accuraat dit welquote:Op zondag 23 augustus 2026 12:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Barb, maar dan met eten:
[ afbeelding ]
Kijk!quote:Op zondag 23 augustus 2026 12:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Spullen inpakken voor vakantie morgen
Ik niet echt. Even wat schoonmaken hier, boodschappen doen en een beetje Engels voetbal kijken..quote:
Thanks mailymoppiequote:
Je weet toch niet wat ze heeft gezegd.quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik blijf het banbeleid ietwat apart en ondoorzichtig vinden. Sommigen krijgen om de haverklap een ban terwijl anderen alles kunnen maken. Maar goed, genoeg over dit onderwerp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |