SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:g
Same shit, different day
SC hopper present
gaat z'n gangetje hoorquote:
Foodie jij.quote:Op zondag 23 augustus 2026 12:08 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben maar in het food court gaan zittenSamen met alle andere mannen omgeven met shopping bags
Vriendinlief rent rond als een 7 jarig kind met een sugar rush in de Efteling
Woe to the vanquished
er werd een door blauwen niet geauthoriseerd onderwerp aangesnedenquote:
Lekker hoor.quote:Op zondag 23 augustus 2026 12:05 schreef Koen66 het volgende:
en hoe gaat het met @:haags? Lekker bezig met LUNCHGENOT ?
Eten om te vergeten, Stiggie. Eten om te vergetenquote:
dramatische muziek klinktquote:Op zondag 23 augustus 2026 12:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eten om te vergeten, Stiggie. Eten om te vergeten
Oh het is weer zover.quote:Op zondag 23 augustus 2026 12:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er werd een door blauwen niet geauthoriseerd onderwerp aangesneden
Therethere.gifquote:Op zondag 23 augustus 2026 12:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eten om te vergeten, Stiggie. Eten om te vergeten
quote:
Spullen inpakken voor vakantie morgenquote:
Akelig accuraat dit welquote:Op zondag 23 augustus 2026 12:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Barb, maar dan met eten:
[ afbeelding ]
Kijk!quote:Op zondag 23 augustus 2026 12:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Spullen inpakken voor vakantie morgen
Ik niet echt. Even wat schoonmaken hier, boodschappen doen en een beetje Engels voetbal kijken..quote:
Thanks mailymoppiequote:
Je weet toch niet wat ze heeft gezegd.quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik blijf het banbeleid ietwat apart en ondoorzichtig vinden. Sommigen krijgen om de haverklap een ban terwijl anderen alles kunnen maken. Maar goed, genoeg over dit onderwerp
The most poeliewoepsie post this Sundayquote:
Zal jou eens afschaffen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben voor het afschaffen van auto- en motorsport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |