Dat post ik ook altijd in het Expeditie Robison topic.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zeg ik bij veel zogenaamde BN'ers ook
Is dat ter ere van Brad?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nu legaal kaartjes voor de pittribune
Hardop gelachenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:12 schreef -XOR- het volgende:
Norris is momenteel gewoon de beste op de grid.
Zal wel gesponsord zijn door Pit Bier van de Jumboquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Zou goed kunnen.
Me 3.quote:
Dat mag. Ondertussen rijdt Norris Piastri finaal naar de filistijnen.quote:
En wie rijdt Russell zoek?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat mag. Ondertussen rijdt Norris Piastri finaal naar de filistijnen.
Russell maakt er een potje van, Antonelli maakt ook nog genoeg fouten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En wie rijdt Russell zoek?
dat is weer eens iets anders dan zure bommenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:24 schreef 3rr0r het volgende:
Ze hebben bitterballen gegeten bij F1TV
Eerst was het altijd stroepwaffelsquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat is weer eens iets anders dan zure bommen
Beter zijn dan Piastri is schijnbaar genoeg om beter te zijn dan iedereen, duidelijk, waterdichte logica.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat mag. Ondertussen rijdt Norris Piastri finaal naar de filistijnen.
Hij was al ziekjes.quote:
Ze komen toch voor de Formule1? Ik zou ook niet naar de sportkevers blijven kijken, het is wel weer even genoeg herrie zo.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Kijk al die nepfans vertrekken, geen respect voor de Porsches.
Dat zagen wij elk jaar gebeuren. Alleen als de F1 bezig is, dan is de tribune daadwerkelijk vol. Alles daarbuiten zie je dat zuipvolk op de terreinen voor de biertent. Tien minuten voor het einde van de sessie zag je dat soort volk al naar de biertent vertrekken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Kijk al die nepfans vertrekken, geen respect voor de Porsches.
Daardoor kon ik destijds die tribune op komen. Die was halfleeg. Primaquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dat zagen wij elk jaar gebeuren. Alleen als de F1 bezig is, dan is de tribune daadwerkelijk vol. Alles daarbuiten zie je dat zuipvolk op de terreinen voor de biertent. Tien minuten voor het einde van de sessie zag je dat soort volk al naar de biertent vertrekken.
De grap is dat er over de hele dag maarliefst één trein uitgevallen is, de rest reed gewoon netjes elke 5 minutenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er zijn dus lieden die klagen bij de organisatie dat ze niet op tijd binnen waren waardoor ze Rob Kemps gemist hebben. Hoe krijgt zo'n f1-site het voor elkaar om zo'n artikel online te zetten. 'woedende fans'. jahoor, dat noemt zich dan gpfans.com
Dat laatste is niet helemaal waar. Hier en daar waren wel wat vertragingen, maar het bleef binnen de perken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De grap is dat er over de hele dag maarliefst één trein uitgevallen is, de rest reed gewoon netjes elke 5 minuten
Als het elke 5 minuten rijdt, maakt een minuutje meer of minder ook weinig uitquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat laatste is niet helemaal waar. Hier en daar waren wel wat vertragingen, maar het bleef binnen de perken.
Ernstiger is: waarom zou je zoveel geld uitgeven om een optreden van Rob Kemps bij te kunnen wonen?
Klagen dat je Rob Kemps gemist hebt?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er zijn dus lieden die klagen bij de organisatie dat ze niet op tijd binnen waren waardoor ze Rob Kemps gemist hebben. Hoe krijgt zo'n f1-site het voor elkaar om zo'n artikel online te zetten. 'woedende fans'. jahoor, dat noemt zich dan gpfans.com
Ik zal morgen eens bijhouden hoe lang ik daar sta te wachten als iemand die niet op het laatste moment komt aankakken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:34 schreef Bonobo11 het volgende:
Ingang circuit sta je ook een uur te wachten, daarna voetje voor voetje naar je plek.
Gijs van Lennep zou ik dan kiezen. Een van onze racelegendes.quote:
Ik heb gelezen dat het handig is om er voor 9:00 te zijn, dus ik kom vlak daarna aan. Geen zin in mensen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:54 schreef 4-elements het volgende:
Ik ga morgen ook maar eens die kant op. Ik was er op de allereerste dag dat de F1 terugkeerde bij (vrijdag 2021) en nu ook op de laatste dag. Daartussen overigens niet geweest.![]()
Hoop rond 9.30 uur bij het circuit aan te komen en zo de grootste drukte voor te zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |