Bij mijn opdracht wordt er geen probleem van gemaakt. Zolang ik maar doe wat ik moet doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wanneer 'hoor' je te werken? Is dat alleen tussen 9 en 5? Ik begin soms om half 7, werk tot half 1 en ga dan wat anders doen. Paar uurtjes in de avond erbij. Maar ik kan ook als ik dat wil beginnen om 12 uur 's middags. Kan een dag in de week vrijnemen en in plaats daarvan een dag in het weekend werken. Hoe vaak ik wel niet onder 'werktijd' boodschappen ben gaan doen...
Maar dan werk je die tijd op een ander moment.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wanneer 'hoor' je te werken? Is dat alleen tussen 9 en 5? Ik begin soms om half 7, werk tot half 1 en ga dan wat anders doen. Paar uurtjes in de avond erbij. Maar ik kan ook als ik dat wil beginnen om 12 uur 's middags. Kan een dag in de week vrijnemen en in plaats daarvan een dag in het weekend werken. Hoe vaak ik wel niet onder 'werktijd' boodschappen ben gaan doen...
Ik mis de opties ja en allesquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, wat zal ik eens bestellen vanavond?
[poll=10330]
Nou het is toch döner geworden. Morgen pokebowl maar dan. Misschienquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, wat zal ik eens bestellen vanavond?
[poll=10330]
Ik zou gillend gek worden van een 9 to 5 naam.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goede keuze.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou het is toch döner geworden. Morgen pokebowl maar dan. Misschien
En KingFlopland.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik mis de opties ja en alles
Vraag het dan nietquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou het is toch döner geworden. Morgen pokebowl maar dan. Misschien
Omdat voor jou een uur niet gewerkt een uur niet betaald is voor iemand op loonbasis is uur koffie gedronken met charlotte van accountancy een gratis pauzequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap niet dat mensen overdag een uur gaan zitten gamen of sporten terwijl ze eigenlijk horen te werken
Hard werken wordt beloond met extra werkquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja als de baas je steeds weer extra klusjes en extra verantwoordelijkheden geeft. En je je afvraagt of daar niet eens een ander salaris tegenover moet staan. En er dan ineens helemaal niks kan. Dan ga je voor jezelf zorgen
Maar als ik een opdracht op uurbasis heb en ik krijg er X uur voor om het af te krijgen, dan ga ik ook niet lopen klooien en 4 uur werken en 5 uur rekenen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat voor jou een uur niet gewerkt een uur niet betaald is voor iemand op loonbasis is uur koffie gedronken met charlotte van accountancy een gratis pauze
Ja precies. Uncool.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hard werken wordt beloond met extra werk
Doen advocaten, pi’s en consultants standaardquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als ik een opdracht op uurbasis heb en ik krijg er X uur voor om het af te krijgen, dan ga ik ook niet lopen klooien en 4 uur werken en 5 uur rekenen.
Oudcollega van me zat van de 8 uur 1,5 uur op het toilet iedere dag.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat voor jou een uur niet gewerkt een uur niet betaald is voor iemand op loonbasis is uur koffie gedronken met charlotte van accountancy een gratis pauze
Dagdieverij!quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het duurde even, maar een half uur later ben ik ingelogd.
En gelukkig maar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij mijn opdracht wordt er geen probleem van gemaakt. Zolang ik maar doe wat ik moet doen.
Ongetwijfeld. Maar productiviteit valt gewoon makkelijk te meten. En daarvoor hoef je niet van 9 tot 5 te werken, laat staan op een kantoor.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dan werk je die tijd op een ander moment.
En er zullen vast mensen zijn die dat niet doen.
Eens. Maar een manager ziet je liever.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En gelukkig maar.
[..]
Ongetwijfeld. Maar productiviteit valt gewoon makkelijk te meten. En daarvoor hoef je niet van 9 tot 5 te werken, laat staan op een kantoor.
Nou gelukkig maar, kun je daarna je tent ophangenquote:
Omdat ze verder geen kut kunnen op mensen in de gaten houden na dan. De meeste managers zijn praktischer inzetbaar als BOA (onbewapend)quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Maar een manager ziet je liever.
Je geloofde me nietquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar, kun je daarna je tent ophangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |