Denk dat die bui boven de Noordzee hier is voordat ie droog is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt dat ding beter buiten te drogen hangen
Ik heb niks gefilmdquote:
Wat is dit nou.quote:
Nee joh, gaat niet meer regenen vandaagquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat die bui boven de Noordzee hier is voordat ie droog is.
Ja wat nou? Mij eerst uitmaken voor boomer en dan nu verwachten dat ik TikTok generatie fratsen uit ga halen? Make up your damn mind, chucklesquote:
Pas op chuckles anders krijg je knucklesquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja wat nou? Mij eerst uitmaken voor boomer en dan nu verwachten dat ik TikTok generatie fratsen uit ga halen? Make up your damn mind, chuckles
Misschien, de mijne heeft het niet gepakt want net te ver weg. En ik zit niet in een buurt app (thank god)quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:12 schreef maily het volgende:
[..]
Deurcamera's iemand?
Heb je geen buurtapp?
Ik zal zo een foto van de regen maken als het hier is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, gaat niet meer regenen vandaag
Ik ben er niet. kan mij geen slecht gedrag veroorloven nuquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
ach, ze zijn weer een relletje aan het stoken
Staat je verblijfsvergunning weer op de tocht?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben er niet. kan mij geen slecht gedrag veroorloven nu
Ik wacht geduldig af tot morgenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zal zo een foto van de regen maken als het hier is.
Ja en vandaag ookquote:
heb voorwaardelijke gevangenisstrafquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staat je verblijfsvergunning weer op de tocht?
Ik weet niet wat dat is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:16 schreef bitterbal het volgende:
doen jullie thuiswerkers ook aan dagdieverij?
Ik gok dat ruim 90% van de thuiswerkers dat doet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat je andere dingen doet in de baas zijn uren dus eigenlijk aan het stelen
Had hier vanochtend in 10 minuten bijna 7 mm regen, maar de rest van de dag is het al zonnigquote:
Oh, dat heb ik niet eigenlijk aangezien ik m'n eigen uren kan bepalen. Zolang het werk maar gedaan wordt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat je andere dingen doet in de baas zijn uren dus eigenlijk aan het stelen
Thuis wordt je niet afgeleid en kun je al het werk in een kwart van de tijd doen, en dan moet je de rest van de tijd maar een beetje zien door te komenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik gok dat ruim 90% van de thuiswerkers dat doet.
En ik blijf erbij, ruim 50% van thuiswerken valt op te bezuinigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |