Denk dat die bui boven de Noordzee hier is voordat ie droog is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt dat ding beter buiten te drogen hangen
Ik heb niks gefilmdquote:
Wat is dit nou.quote:
Nee joh, gaat niet meer regenen vandaagquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat die bui boven de Noordzee hier is voordat ie droog is.
Ja wat nou? Mij eerst uitmaken voor boomer en dan nu verwachten dat ik TikTok generatie fratsen uit ga halen? Make up your damn mind, chucklesquote:
Pas op chuckles anders krijg je knucklesquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja wat nou? Mij eerst uitmaken voor boomer en dan nu verwachten dat ik TikTok generatie fratsen uit ga halen? Make up your damn mind, chuckles
Misschien, de mijne heeft het niet gepakt want net te ver weg. En ik zit niet in een buurt app (thank god)quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:12 schreef maily het volgende:
[..]
Deurcamera's iemand?
Heb je geen buurtapp?
Ik zal zo een foto van de regen maken als het hier is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, gaat niet meer regenen vandaag
Ik ben er niet. kan mij geen slecht gedrag veroorloven nuquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
ach, ze zijn weer een relletje aan het stoken
Staat je verblijfsvergunning weer op de tocht?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben er niet. kan mij geen slecht gedrag veroorloven nu
Ik wacht geduldig af tot morgenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zal zo een foto van de regen maken als het hier is.
Ja en vandaag ookquote:
heb voorwaardelijke gevangenisstrafquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staat je verblijfsvergunning weer op de tocht?
Ik weet niet wat dat is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:16 schreef bitterbal het volgende:
doen jullie thuiswerkers ook aan dagdieverij?
Ik gok dat ruim 90% van de thuiswerkers dat doet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat je andere dingen doet in de baas zijn uren dus eigenlijk aan het stelen
Had hier vanochtend in 10 minuten bijna 7 mm regen, maar de rest van de dag is het al zonnigquote:
Oh, dat heb ik niet eigenlijk aangezien ik m'n eigen uren kan bepalen. Zolang het werk maar gedaan wordt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Thuis wordt je niet afgeleid en kun je al het werk in een kwart van de tijd doen, en dan moet je de rest van de tijd maar een beetje zien door te komenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik gok dat ruim 90% van de thuiswerkers dat doet.
En ik blijf erbij, ruim 50% van thuiswerken valt op te bezuinigen.
Werk slimmer, niet harderquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:16 schreef bitterbal het volgende:
Vanochtend redelijk wat regen gehad, inclusief één hele zware. Jij zit gewoon ver van de kust.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had hier vanochtend in 10 minuten bijna 7 mm regen, maar de rest van de dag is het al zonnig
Ik zit hier gewoon aan een zeehaven hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanochtend redelijk wat regen gehad, inclusief één hele zware. Jij zit gewoon ver van de kust.
Quequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:16 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij doet half Fok dat al, en deden ze dat al voor het thuiswerken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
WOGgenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat is dat?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:16 schreef bitterbal het volgende:
+1quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:27 schreef Koen66 het volgende:
Serieus nog nooit van die term gehoord
Nee, dat doe ik niet. En anders houd ik bij hoelang ik daar mee bezig ben en haal ik die tijd in.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja de veerhaven van Rotterdam rook ook naar zout gistermiddag, maar om het nou meteen een kuststad te noemen...quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon aan een zeehaven hoor
Ja, dat is wel zo. Thuis ben ik echt veel sneller met het werk dan op kantoor.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Thuis wordt je niet afgeleid en kun je al het werk in een kwart van de tijd doen, en dan moet je de rest van de tijd maar een beetje zien door te komen
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:27 schreef Koen66 het volgende:
quote:
Ja hehe tuurlijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo "half"?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij doet half Fok dat al, en deden ze dat al voor het thuiswerken.
is volgens de advocaat die zich hier mee bezig houdt ook een vrij nieuwe term die hij voor het eerst in de rechtspraak heeft gehoordquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:27 schreef Koen66 het volgende:
HR is kapitalistisch evil, no way in hell dat ik daarmee ga flirtenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:33 schreef datismijnmening het volgende:
Niemand op kantoor werkt meer dan 50% van zijn uren joh of je nou thuis aan het gamen bent of aan het flirten met de hr meisjes bij het koffiezetapparaat
Noodzakelijk kwaad, als je die tegen je hebt vlieg je er uitquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HR is kapitalistisch evil, no way in hell dat ik daarmee ga flirten
Nou ja als de baas je steeds weer extra klusjes en extra verantwoordelijkheden geeft. En je je afvraagt of daar niet eens een ander salaris tegenover moet staan. En er dan ineens helemaal niks kan. Dan ga je voor jezelf zorgenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat je 'tijd' steelt van de baas als je thuiswerkt
wat ik dan wil weten is of de boom het gaat overlevenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:37 schreef bitterbal het volgende:
Op de Prins Alexanderlaan in Rotterdam is een auto met zeer hoge snelheid tegen een boom gebotst. De auto brak daarbij doormidden. Eén inzittende kwam om het leven. Twee personen zijn naar het ziekenhuis overgebracht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://mediatv.nl/nieuws(...)mQIs8n9-_hD4zyV-WHhQ
wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |