Dat heb ik ook zo vaak gedachtquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 06:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Noujazeg
Had nog 1 seconde gewacht
Lol gewoon binnen komen en een dikke GG bolk plaatsenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 07:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had gepost op zaterdag 22 augustus 2026 @ 05:57:25
en jij doet een hele dikke GG bolk op zaterdag 22 augustus 2026 @ 06:57:24
Hoe krijg je het voor elkaar....
Hopelijk voel je je dan beterquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 07:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Volgens mij van de airco in de bus
Pfff
Maar morgen Kruiswegkermis
quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-08-2026 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Homijn heeft nog wel een beste voorsprong, jij moet nog hard aan de b akquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 07:33 schreef gebrokenglas het volgende:
77 punten, jawel.
Homijn moet aan de bak straks.
Ja, bolk!quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Homijn heeft nog wel een beste voorsprong, jij moet nog hard aan de b ak
Ik heb gewachtquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 06:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Noujazeg
Had nog 1 seconde gewacht
Even herstarten?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:08 schreef Dotteke het volgende:
Kon eerder de tabbladen van mijn ipad zo wegvegen naar boven. Lukt niet meer en kan niet vinden hoe te doen.
Ellendig gedoe ook steeds
Ja een apple heb dat al vanaf dag 1 nooit problemen mee gehadquote:
Dat kan ik even proberenquote:
Ik heb niks met Apple productenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een apple heb dat al vanaf dag 1 nooit problemen mee gehad
Dat kan. Ik heb een mix van windows en apple.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:13 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb niks met Apple producten
Thnx hoe simpel kan het zijn. Nu kan ik ze weer gewoon wegschuivenquote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx hoe simpel kan het zijn. Nu kan ik ze weer gewoon wegschuiven
Ik kreeg mijn eerste mobiel een afdankertje van mijn dochter en en dan kreeg ik er weer een van mijn vader.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:13 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb niks met Apple producten
Dan maar apart volk, ik heb ze altijd gekregen en was er blij meequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:16 schreef laforest het volgende:
Ik vind dat apple iphone houders een apart volk
Die kreeg ik vorige jaar hageltjes nieuw wat een drama ding zegquote:
Androidquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die kreeg ik vorige jaar hageltjes nieuw wat een drama ding zeg
Ik kon er echt niet mee overweg.
Raar volk hoor die android lui
Iedereen is gewend aan waar hij mee begonnen is.quote:
Beste volkquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen is gewend aan waar hij mee begonnen is.
Ik kreeg deze in mijn schoot geworpen en ben er blij mee.
Maar wel handig te weten dat jij mij nu Apart volk vindt
quote:
ToTquote:
Moah.quote:
Heerlijk, koffiequote:
Hey ToTquote:
Helloquote:
lolquote:
Hoi, het is hier wat kouderquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hello![]()
Wilde even kijken of je nog niet gesmolten was met al die hitte van de afgelopen tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |