En toch vind ik hem uiterlijk wel iets hebben. Hij net iets te vlassig stijl haar voor die lengte.quote:Op maandag 24 augustus 2026 21:19 schreef Pisces het volgende:
Dat kapsel bij die man bij Iris is wel echt vreselijk.
Hij vindt het fijn om wat tijd voor zichzelf te hebben. Daarom is hij natuurlijk ook daar.quote:Op maandag 24 augustus 2026 22:12 schreef Pisces het volgende:
Als dank voor het maken van rendang mag je het alleen buiten eten. En “eet smakelijk hè?”
tipi tantra incomingquote:Op maandag 24 augustus 2026 22:17 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hij vindt het fijn om wat tijd voor zichzelf te hebben. Daarom is hij natuurlijk ook daar.
Ze miste haar kinderen, zei ze in een eerdere aflevering. Dus dat zal het ook zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2026 22:20 schreef Soury het volgende:
Ik snap dat niet Marjo weg gaat omdat er meer dames komen? Zo is het programma nou eenmaal, denk dat als ze was gebleven Paul 100% voor haar zou gaan. Kans is groot dat het niet meer gebeurt omdat Paul alle dames lief en leuk vindt.
Vreemd plots vertrek. Ik heb niet precies gevolgd wiens of wier initiatief dat nu was.quote:Op maandag 24 augustus 2026 22:20 schreef Soury het volgende:
Ik snap dat niet Marjo weg gaat omdat er meer dames komen? Zo is het programma nou eenmaal, denk dat als ze was gebleven Paul 100% voor haar zou gaan. Kans is groot dat het niet meer gebeurt omdat Paul alle dames lief en leuk vindt.
Van haar ze gaf aan dat ze wilde ondervinden of ze hem ging missen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 22:21 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Vreemd plots vertrek. Ik heb niet precies gevolgd wiens of wier initiatief dat nu was.
Ze wilde nog wel appjes krijgen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Van haar ze gaf aan dat ze wilde ondervinden of ze hem ging missen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |