Krijg je hetzelfde aantal stukken als je een eend en een kip uit elkaar trekt?quote:
Geen idee. Laten we dat eens uitproberenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg je hetzelfde aantal stukken als je een eend en een kip uit elkaar trekt?
Ik trek mij suf.quote:
Ligt er aan waar je ze vast paktquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg je hetzelfde aantal stukken als je een eend en een kip uit elkaar trekt?
Trektocht?quote:
TMIquote:
Zou ik ook doen met dit grauwe weer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
'Het meisje met de parel' heeft het land verlaten![]()
Hue hue.quote:
Ook naar Japan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zou ik ook doen met dit grauwe weer.
Wat is dichtbij?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een keer naartoe![]()
Ik ben er wel dichtbij geweest.
Keelung in China bedoel jequote:
Ik kijk ook nu, bijna vergetenquote:
Ik wil dit niet wetenquote:
Republic of Chinaquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Keelung in China bedoel je
Maar klinkt goed,
vakantie of werk?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Republic of China![]()
Vakantie, iemand opzoeken, en iets met schildpadden.
De rabo ja?quote:
Ben je nog terug geweest het centrum in voor die 'oude foto'?quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben je nog terug geweest het centrum in voor die 'oude foto'?
Daarom jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten waar de schuld van dit alles ligt
Je moet niet hequote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Nee, dat was me ontschoten.
Komt nog wel
Heb ik al gedaan.quote:
Toch geen grijze?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deze foto stond op een camera die daar werd gevonden![]()
Er lagen wat botjes bij.
Ik nu ookquote:
En?quote:
Nou succes dan en haal het goedequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:42 schreef drakin het volgende:
Ik denk boodschappen.
Ik moet die ook nog halen
Bloemkool.quote:
Ga ik doen, eerst koffie opquote:
De jongentjes spelen nu.quote:
Zou me niet verbazen als die verliezen nuquote:
Want?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als die verliezen nu
Ze zijn niet zo goed als die meisjes en vast ondertussen net te overmoedigquote:
Maar ik weet niet eens tegen wie ze gaan spelen hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo goed als die meisjes en vast ondertussen net te overmoedig
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo goed als die meisjes en vast ondertussen net te overmoedig
Ze spelen tegen dezelfde als de dames.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar ik weet niet eens tegen wie ze gaan spelen hoor
Ow ze zijn al begonnenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Ze spelen tegen dezelfde als de dames.
Zijn beter, maar nog 0-0 in de rust.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow ze zijn al begonnen
India dus.
We gaan het zien
Ja, als ik nu zeggen spelen zequote:
Ja valt weer een beetje meequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Ja, als ik nu zeggen spelen ze
En je had het fout.
Is dat uit Bleiburg zelf of uit zijn provincie?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:42 schreef chufi het volgende:
@:mario390 is dat Breznik bier een beetje te zuipen?
Uit het dorp zelfquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Is dat uit Bleiburg zelf of uit zijn provincie?
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Uit het dorp zelf
https://brauhaus.breznik.at/brauerei/
Het proberen waard lijkt me ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LMFGTFOquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Is dat uit Bleiburg zelf of uit zijn provincie?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Het proberen waard lijkt me ..Volgens mij worden de feesten daarmee ingezegend
Marc googled wel even of het ook in Amsterdam te krijgen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
Haha dat zat ik even te missen maar ik zie dat heel WLR weer over de zeik is dus ik weet genoegquote:
Ja dat dus ... tijd voor een buikgriepje ..quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha dat zat ik even te missen maar ik zie dat heel WLR weer over de zeik is dus ik weet genoeg
Dan ga je?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:33 schreef pullup het volgende:
Ben bang dat we er toch naar Bleiburg voor moeten gaan![]()
[ afbeelding ]
Nou, hup pak je tas in en gaan met die banaan.quote:
4 september begint het pasquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou, hup pak je tas in en gaan met die banaan.
Dan kan je zelfs lopend gaan.quote:
Das mooi, kan je rustig boeken etcquote:
waarom moet hij een banaan meenemen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou, hup pak je tas in en gaan met die banaan.
Gezond? Entertainment?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:24 schreef maily het volgende:
[..]
waarom moet hij een banaan meenemen?
Entertainment met een banaan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gezond? Entertainment?
Ik zou het hilarisch en vast gezellig vinden om daar een keer op het Fest te zijn en bier met mario te drinkenquote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:27 schreef maily het volgende:
[..]
Entertainment met een banaan?
Mij niet bellen
Ken je die mop met Bert en Ernie met een banaan in hun oor?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:27 schreef maily het volgende:
[..]
Mij niet bellen
Wat zeg je?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ken je die mop met Bert en Ernie met een banaan in hun oor?
Pcies, het heeft toch geen zin je te bellenquote:
Dan ga je?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou het hilarisch en vast gezellig vinden om daar een keer op het Fest te zijn en bier met mario te drinken
Met een bananenschil kan je een hoop lol hebben.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:27 schreef maily het volgende:
[..]
Mij niet bellen
Ik ga omdraaien zodat ik samen met mijn parkiet met mijn treintjes kan spelen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, je hebt een keuze,
welke optie is MINDER gevaarlijk .....................
[ afbeelding ]
pas op dat je parkiet je niet net dat laatste zetje geeftquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga omdraaien zodat ik samen met mijn parkiet met mijn treintjes kan spelen.
Ben je bang dat hij zichzelf wat aandoet ja?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
pas op dat je parkiet je niet net dat laatste zetje geeft
Nee. Bang voor de keuze van het parkietjequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben je bang dat hij zichzelf wat aandoet ja?
Ja, zijn andere persoonlijkheid. ......quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:15 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Bang voor de keuze van het parkietje
Ja is een beetje een rottig tijdstip dat FESTquote:
Kan je er niet even een paar dagen tussen uit?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja is een beetje een rottig tijdstip dat FESTVakantie is weer over
Niet bij mij iig.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen helemaal los aan het gaan?
Waarom jij niet?quote:
Dan geeft mijn parkiet mij op mijn donder.quote:
Daar zijn ook uitjes voor .......quote:Op zondag 23 augustus 2026 00:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan geeft mijn parkiet mij op mijn donder.
quote:Op zondag 23 augustus 2026 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zijn ook uitjes voor .......
Die ook al nietquote:Op zondag 23 augustus 2026 00:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]![]()
Oh en mijn parkiet mag jou niet.
Kon dat maarquote:
Duimpje mag helemaal wel weg want het slaat nergens op, plus dat heel vaak mensen niet posten/reageren maar op die knop drukken. Ik kan een user verrot schelden en dan drukken ze op likequote:Op zondag 23 augustus 2026 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das natuurlijk not done op een forum om ook thumps down te permiteren
Mooie foto's Kreequote:
Feliquote:
Ik vind het walgelijk hoe Srebrenica wordt vergeleken met Gaza.quote:
GefeliciteerD.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |