Toch geen grijze?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deze foto stond op een camera die daar werd gevonden![]()
Er lagen wat botjes bij.
Ik nu ookquote:
En?quote:
Nou succes dan en haal het goedequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:42 schreef drakin het volgende:
Ik denk boodschappen.
Ik moet die ook nog halen
Bloemkool.quote:
Ga ik doen, eerst koffie opquote:
De jongentjes spelen nu.quote:
Zou me niet verbazen als die verliezen nuquote:
Want?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als die verliezen nu
Ze zijn niet zo goed als die meisjes en vast ondertussen net te overmoedigquote:
Maar ik weet niet eens tegen wie ze gaan spelen hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo goed als die meisjes en vast ondertussen net te overmoedig
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo goed als die meisjes en vast ondertussen net te overmoedig
Ze spelen tegen dezelfde als de dames.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar ik weet niet eens tegen wie ze gaan spelen hoor
Ow ze zijn al begonnenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Ze spelen tegen dezelfde als de dames.
Zijn beter, maar nog 0-0 in de rust.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow ze zijn al begonnen
India dus.
We gaan het zien
Ja, als ik nu zeggen spelen zequote:
Ja valt weer een beetje meequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Ja, als ik nu zeggen spelen ze
En je had het fout.
Is dat uit Bleiburg zelf of uit zijn provincie?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:42 schreef chufi het volgende:
@:mario390 is dat Breznik bier een beetje te zuipen?
Uit het dorp zelfquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Is dat uit Bleiburg zelf of uit zijn provincie?
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Uit het dorp zelf
https://brauhaus.breznik.at/brauerei/
Het proberen waard lijkt me ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LMFGTFOquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Is dat uit Bleiburg zelf of uit zijn provincie?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Het proberen waard lijkt me ..Volgens mij worden de feesten daarmee ingezegend
Marc googled wel even of het ook in Amsterdam te krijgen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
Haha dat zat ik even te missen maar ik zie dat heel WLR weer over de zeik is dus ik weet genoegquote:
Ja dat dus ... tijd voor een buikgriepje ..quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha dat zat ik even te missen maar ik zie dat heel WLR weer over de zeik is dus ik weet genoeg
Dan ga je?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:33 schreef pullup het volgende:
Ben bang dat we er toch naar Bleiburg voor moeten gaan![]()
[ afbeelding ]
Nou, hup pak je tas in en gaan met die banaan.quote:
4 september begint het pasquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou, hup pak je tas in en gaan met die banaan.
Dan kan je zelfs lopend gaan.quote:
Das mooi, kan je rustig boeken etcquote:
waarom moet hij een banaan meenemen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou, hup pak je tas in en gaan met die banaan.
Gezond? Entertainment?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:24 schreef maily het volgende:
[..]
waarom moet hij een banaan meenemen?
Entertainment met een banaan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gezond? Entertainment?
Ik zou het hilarisch en vast gezellig vinden om daar een keer op het Fest te zijn en bier met mario te drinkenquote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:27 schreef maily het volgende:
[..]
Entertainment met een banaan?
Mij niet bellen
Ken je die mop met Bert en Ernie met een banaan in hun oor?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:27 schreef maily het volgende:
[..]
Entertainment met een banaan?
Mij niet bellen
Wat zeg je?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ken je die mop met Bert en Ernie met een banaan in hun oor?
Pcies, het heeft toch geen zin je te bellenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |