Dan ga je?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou het hilarisch en vast gezellig vinden om daar een keer op het Fest te zijn en bier met mario te drinken
Met een bananenschil kan je een hoop lol hebben.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:27 schreef maily het volgende:
[..]
Entertainment met een banaan?
Mij niet bellen
Ik ga omdraaien zodat ik samen met mijn parkiet met mijn treintjes kan spelen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, je hebt een keuze,
welke optie is MINDER gevaarlijk .....................
[ afbeelding ]
pas op dat je parkiet je niet net dat laatste zetje geeftquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga omdraaien zodat ik samen met mijn parkiet met mijn treintjes kan spelen.
Ben je bang dat hij zichzelf wat aandoet ja?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
pas op dat je parkiet je niet net dat laatste zetje geeft
Nee. Bang voor de keuze van het parkietjequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben je bang dat hij zichzelf wat aandoet ja?
Ja, zijn andere persoonlijkheid. ......quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:15 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Bang voor de keuze van het parkietje
Ja is een beetje een rottig tijdstip dat FESTquote:
Kan je er niet even een paar dagen tussen uit?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja is een beetje een rottig tijdstip dat FESTVakantie is weer over
Niet bij mij iig.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen helemaal los aan het gaan?
Waarom jij niet?quote:
Dan geeft mijn parkiet mij op mijn donder.quote:
Daar zijn ook uitjes voor .......quote:Op zondag 23 augustus 2026 00:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan geeft mijn parkiet mij op mijn donder.
quote:Op zondag 23 augustus 2026 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zijn ook uitjes voor .......
Die ook al nietquote:Op zondag 23 augustus 2026 00:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]![]()
Oh en mijn parkiet mag jou niet.
Kon dat maarquote:
Duimpje mag helemaal wel weg want het slaat nergens op, plus dat heel vaak mensen niet posten/reageren maar op die knop drukken. Ik kan een user verrot schelden en dan drukken ze op likequote:Op zondag 23 augustus 2026 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das natuurlijk not done op een forum om ook thumps down te permiteren
Mooie foto's Kreequote:
Feliquote:
Ik vind het walgelijk hoe Srebrenica wordt vergeleken met Gaza.quote:
GefeliciteerD.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |