Is overleden aan longkankerquote:
Dat is niet fijnquote:
Niet zo negatief over jezelf zijn Dotquote:
Nee, was het ook niet. We lagen overigens al in scheiding en hij woonde al ergens anders.quote:
Of nog erger: van die zweverige theorieën waar FvD'ers achteraan lopen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:58 schreef ToT het volgende:
Je bent toch niet tot de islam bekeerd, dot?
Wat ben je een goed mensquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, was het ook niet. We lagen overigens al in scheiding en hij woonde al ergens anders.
Maar omdat hij verder niemand anders had heb ik hem weer in huis genomen en verzorgd tot aan zijn dood.
Hij wilde de scheiding stopzetten zodat ik pensioen zou krijgen.
Maar door de reden waarom wij uitelkaar waren gegaan wilde ik dat niet
De verdere reden ga ik hier niet vertellen
Ik holk alleen achter homijnen aanquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:09 schreef Homijn het volgende:
[..]
Of nog erger: van die zweverige theorieën waar FvD'ers achteraan lopen.
Complotteke
Daarom vertel ik ook verder niets. Niet alles hoeft op internetquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat ben je een goed mens![]()
En niet alles open op Fok gooien hoor, rare mensen soms hier.
Nee zeker niet doenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom vertel ik ook verder niets. Niet alles hoeft op internet
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik holk alleen achter homijnen aan
Echt hequote:
Jij gaat er lesgevenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:16 schreef ToT het volgende:
Lijkt me wel vet.
"Okee leerlingen, leg jullie boeken over de holle aarde maar neer, het volgende vak is reptillians.
Weet iemand wat reptillians zijn, wat hun doel is en hoe je ze herkent?"
En voor de proefwerken gaat iedereen hier in [BNW] kijken!Hoewel; BNW is helaas veel meer mainstream geworden in de loop der jaren.
Veel minder Alex Jones gelazer.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:18 schreef laforest het volgende:
Konijnen. Zijn mensen die konijnen eten.
quote:
quote:
Hoogverraadquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:20 schreef ToT het volgende:
[..]Ik postte het en gelijk zag ik je Likes!
Ik hoorde het ook. Ze zeiden: "Bij ons doen we gewoon aan Sinterklaas en Kerst vieren."quote:
Als al je woordgrappen in het water vallen, moet je misschien overstappen op droge humorquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:28 schreef Homijn het volgende:
Al mijn matige woordgrappen vielen één voor één in het water. Dat was echt niet leuk
Introductie les 1quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:26 schreef Homijn het volgende:
* Homijn is bang dat er nu een uiteenzetting over het Nederlandse onderwijssysteem volgt. De angst van afgelopen nacht zit er nog goed in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |