Kan niet, daar gaat de stekker uit!quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik houd het wel bij 'Classic' Outlook hoor.
Zaken moeten ook helemaal niet veranderen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
new outlook ik wel een terechte klacht.
of de eigenlijke klacht: bejaarde collega's die maandelijks iets fout doen waardoor ze opeens weer in new outlook zitten en weer volledig in paniek om zich heen beginnen te slaan
zo verschrikkelijk veel apps die naar een webview app gaan.. (makkelijker te vibecoden, al is dat officieel niet de reden)quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewend, ik vrees de dag dat we over moeten naar New Outlook. Fucking webpagina die zich voor doet als mailclient.De boel is al zo oneindig traag.
Oh, nou dan gebruik ik geen mail meer.quote:
Het vreet zo enorm veel resources. En geheugen is al zo duur. Alles wordt zo fucking traag.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:04 schreef mschol het volgende:
[..]
zo verschrikkelijk veel apps die naar een webview app gaan.. (makkelijker te vibecoden, al is dat officieel niet de reden)
Ook wel logisch want je draait per app een volledige browser in je geheugenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Het vreet zo enorm veel resources. En geheugen is al zo duur. Alles wordt zo fucking traag.
omdat new outlook gewoon essentiele functies blijft missenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Einddatum staat nu op volgend jaar ergens maar ze blijven het verschuiven.
ah dat komt me bekend voor....quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:50 schreef Q. het volgende:
Ik HAAT MS Teams. Elke versie komen er weer nieuwe bugs bij. Zoals nu dat je geen spelling-taal kan toevoegen (slaat ie niet op) maar de spellingscontrole kan je niet uit zetten zodat hij doet alsof elk woord fout is geschreven.
FUCK MS TEAMS. Uitvinding van DEN DUIVEL!
dit kunnen ze voorkomen trouwens, maar ivm veiligheid enzo mogen apps niet dezelfde sessie gebruiken van die webview browserquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:06 schreef mschol het volgende:
[..]
Ook wel logisch want je draait per app een volledige browser in je geheugen
En is je lash nu gelift en je brow gesculpt?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik was vannochtend voor mijn lash lift en brow sculpt gegaan
hier lijkt me op zich weinig leuk aanquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik was vannochtend voor mijn lash lift en brow sculpt gegaan
Jepsquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En is je lash nu gelift en je brow gesculpt?
ja dat snap ik wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier lijkt me op zich weinig leuk aan
ik stel het me een beetje voor als naar de tandarts gaan.quote:
ja tandarst is wel erger natuurlijk. wat nu een beetje irritant was dat ze je ogen dichtplakt dus die kan je dan niet openenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik stel het me een beetje voor als naar de tandarts gaan.
een beetje stil in een stoel liggen terwijl een vreemde aan je gezicht aan het friemelen is
En dan zeker ook nog in het Thais tegen je gaan praten zodat je geen idee hebt wat er allemaal gebeurtquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tandarst is wel erger natuurlijk. wat nu een beetje irritant was dat ze je ogen dichtplakt dus die kan je dan niet openen
nee haar engels was zeer goedquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan zeker ook nog in het Thais tegen je gaan praten zodat je geen idee hebt wat er allemaal gebeurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |