Weet ik of jij weet of ik weet waar iets is?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 06:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik of jij weet waar iets is?
Weet ik veel!quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weet ik of jij weet of ik weet waar iets is?
Ja, daar acht ik jou wel toe in staat.quote:
had wel minder gemogen en langer door kunnen gaanquote:Op donderdag 20 augustus 2026 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier valt nog wel iets komende uren
[ afbeelding ]
geen idee verder, ik sliepquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:18 schreef mschol het volgende:
[..]
had wel minder gemogen en langer door kunnen gaan
sandustryquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat was je nog aan het gamen?
Ziekekatquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:36 schreef Nattekat het volgende:
Hier schijnt de zon.
Werd wel badend in het zweet wakker vandaag. Hoe dan
Microslopquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:50 schreef Q. het volgende:
Ik HAAT MS Teams. Elke versie komen er weer nieuwe bugs bij. Zoals nu dat je geen spelling-taal kan toevoegen (slaat ie niet op) maar de spellingscontrole kan je niet uit zetten zodat hij doet alsof elk woord fout is geschreven.
FUCK MS TEAMS. Uitvinding van DEN DUIVEL!
Ik ben niet anders gewend, ik vrees de dag dat we over moeten naar New Outlook. Fucking webpagina die zich voor doet als mailclient.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Microslop
Ik haat het nog steeds dat we naar die troep zijn overgestapt op werk.
ik heb nog nooit ook maar enige wijziging in teams waargenomenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:50 schreef Q. het volgende:
Ik HAAT MS Teams. Elke versie komen er weer nieuwe bugs bij. Zoals nu dat je geen spelling-taal kan toevoegen (slaat ie niet op) maar de spellingscontrole kan je niet uit zetten zodat hij doet alsof elk woord fout is geschreven.
FUCK MS TEAMS. Uitvinding van DEN DUIVEL!
Ik houd het wel bij 'Classic' Outlook hoor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewend, ik vrees de dag dat we over moeten naar New Outlook. Fucking webpagina die zich voor doet als mailclient.De boel is al zo oneindig traag.
Alles slop noemenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Microslop
Ik haat het nog steeds dat we naar die troep zijn overgestapt op werk.
new outlook ik wel een terechte klacht.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewend, ik vrees de dag dat we over moeten naar New Outlook. Fucking webpagina die zich voor doet als mailclient.De boel is al zo oneindig traag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |