En is je lash nu gelift en je brow gesculpt?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik was vannochtend voor mijn lash lift en brow sculpt gegaan
hier lijkt me op zich weinig leuk aanquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik was vannochtend voor mijn lash lift en brow sculpt gegaan
Jepsquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En is je lash nu gelift en je brow gesculpt?
ja dat snap ik wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier lijkt me op zich weinig leuk aan
ik stel het me een beetje voor als naar de tandarts gaan.quote:
ja tandarst is wel erger natuurlijk. wat nu een beetje irritant was dat ze je ogen dichtplakt dus die kan je dan niet openenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik stel het me een beetje voor als naar de tandarts gaan.
een beetje stil in een stoel liggen terwijl een vreemde aan je gezicht aan het friemelen is
En dan zeker ook nog in het Thais tegen je gaan praten zodat je geen idee hebt wat er allemaal gebeurtquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tandarst is wel erger natuurlijk. wat nu een beetje irritant was dat ze je ogen dichtplakt dus die kan je dan niet openen
nee haar engels was zeer goedquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan zeker ook nog in het Thais tegen je gaan praten zodat je geen idee hebt wat er allemaal gebeurt
Lig je daar een beetje opgebaard.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tandarst is wel erger natuurlijk. wat nu een beetje irritant was dat ze je ogen dichtplakt dus die kan je dan niet openen
Zo voelt het na afloop wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lig je daar een beetje opgebaard.
Werkt voor geen ene flikkerquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewend, ik vrees de dag dat we over moeten naar New Outlook. Fucking webpagina die zich voor doet als mailclient.De boel is al zo oneindig traag.
hij blijft idd sinds gisteren met alle berichten in queue staanquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:52 schreef LTVDK het volgende:
@:Nizno, krijg jij bij het archief van de krantjes ook geen berichten meer geopend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |