Goed om te horen dat Pip jullie weer op scherp zet.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
Pip heeft al 3x mijn striem weggegooid. Pip is GEEN Ajaxfan. @:dombohetolifantje1
Wie is Pip nu weer?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
Pip heeft al 3x mijn striem weggegooid. Pip is GEEN Ajaxfan. @:dombohetolifantje1
Zullen zij ook wel doen over ons.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over Zwitserland kun je altijd van die geestige grapjes maken.
Jij bent een goede moderator.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:38 schreef Coco het volgende:
[info]onzinnige TR's zetten is note-waardig[/info]
Ajax heeft een klap van de molen gehad. Dat soort dingen?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zullen zij ook wel doen over ons.
quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:50 schreef maxi-mus het volgende:
Pip is moe maar voldaan na weer een ochtend het huishouden terroriseren.
[ afbeelding ]
@:dombohetolifantje1
Ideale schoonzonen, nouja los van Weghorst danquote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:38 schreef RamboDirk het volgende:
Bij Twente spelen ook allemaal van die scandinavische watjes.
Geen van Staa effect gegundquote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:35 schreef Zipportal het volgende:
De Oosttribune slijpt de messen. @:powerloungen
OWWWWWWWWWWWWWWWWWquote:
voor kennisgeving aangenomenquote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:38 schreef Coco het volgende:
[info]onzinnige TR's zetten is note-waardig[/info]
Seks met je huisdier vind ik dan ook niet kunnen.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als volwassen man over je huisdier praten
dan is alle seks er wel uit hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |