Dat valt idd tegen zeg.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er waren vorige week nog mensen hier die dachten dat Ajax nu wel met een idee voetbalde en algehele niveau hoger lag dan vorig seizoen![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
Wat je wel mag verwachten is winnen van een stel horlogemakers.
Wel typisch Twente om zelf 5 kansen te missen en dan dat die aan de andere kant er wel in 1 keer erin ligt.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twente is niet minder dan Qarabag. Behalve die 5 minuten na rust.
Ik hap de laatste weken minder (behalve gisteren op @Wotte ).quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Akkoord.
Maar ik blijf wel @:Slobeend plagen.
Dom van Rots, gewoon muil houden.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goffetomme scheids, met je gele kaarten de hele tijd
Het verkopen van middelmaat voor achterlijke hoge bedragen is één van de weinige dingen waar Jordi wel goed in is, maar het helpt Ajax zo weinig op het veld.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
Weer kans mis. Ajax mist een type Godts.
Laten we lief zijn voor de scheids.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel een ongekende kut scheids
Ik beoordeel gewoon zijn werk.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Laten we lief zijn voor de scheids.
Kool Brandt lekkerquote:
Prima toch? Als Ajax voor de winter geen Europees speelt gaan ze het misschien nog ineens leuk doen in de Eredivisiequote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima toch? Als Ajax voor de winter geen Europees speelt gaan ze het misschien nog ineens leuk doen in de Eredivisie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |