abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221655527
1. Ivan Sosa (184+20) - 204
2. Mathias Norsgaard (153) - 357
3. Oliver Peace - 357
4. Oliver Peace (104) - 461
5. Lindsay De Vylder
pi_221656093
1. Bryan Coquard - 132
2. Mathias Norsgaard (153) - 284
3. -
4. Roel van Sint Maartensdijk (52) - 336
5. Cian Uijtdebroeks
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_221656351
1. Ivan Sosa (184+20) - 204
2. Mathias Sunekær Norsgaard (153) - 357
3. Alex Kirsch
4. Sente Sentjens (180) - 537
5. Cian Uijtdebroeks
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 26 augustus 2026 @ 10:11:21 #54
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221656793
1. Timo Roosen (104) - 104
2. Paul Ourselin (118) - 222
3. Sente Sentjens
4. Sente Sentjes (180) - 402
5. Cian Uijtdebroeks
pi_221657246
5. Lindsay de Vylder
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221657474
1. Ivan Sosa (184+20) - 204
2. Mathias Norsgaard (153) - 357
4. Bryan Coquard (166) - 523
5. Lindsay de Vylder

[ Bericht 8% gewijzigd door Madhouse11 op 26-08-2026 12:20:14 ]
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  woensdag 26 augustus 2026 @ 11:47:30 #57
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221657570
1. Ivan Sosa (184+20) - 204
2. Mathias Norsgaard (153) - 357
3. Sente Sentjens
4. Roel van Sint Maartensdijk (52 :( ) - 409
5. Cian Uijtdebroeks
pi_221658208
quote:
12s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 07:41 schreef mitt het volgende:
1. Bryan Coquard - 132
2. Mathias Norsgaard (153) - 284
3. -
4. Roel van Sint Maartensdijk (52) - 336
5. Cian Uijtdebroeks
Verander naar

5. LINDSAY DE Vylder
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_221658391
1. Ivan Sosa (184+20) - 204
2. Mathias Norsgaard (153) - 357
3. -
4. Bryan Coquard (166) - 523
5. Senne Sentjens
pi_221658549
5. Ivan Cobo
  woensdag 26 augustus 2026 @ 14:19:46 #61
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221659107
Oh Cian niet gestart, LAP.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 14:28:11 #62
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221659222
quote:
5s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:47 schreef Kopiko het volgende:
1. Ivan Sosa (184+20) - 204
2. Mathias Norsgaard (153) - 357
3. Sente Sentjens
4. Roel van Sint Maartensdijk (52 :( ) - 409
5. Cian Uijtdebroeks
quote:
15s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
Oh Cian niet gestart, LAP.
Ja, einde verhaal hier -O-
pi_221659312
Ah ja dat was wel een risico ja
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 26 augustus 2026 @ 22:03:52 #64
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_221662720
1. Timo Roosen (104) - 104
2. Louis Rouland (152) - 256
3. Bryan Coquard
4. Bryan Coquard (166) - 422
5. Gianni Moscon (167) - 589
6. Sente Sentjens
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_221663100
1. Ivan Sosa (184+20) - 204
2. Mathias Norsgaard (153) - 357
3. Oliver Peace - 357
4. Oliver Peace (104) - 461
5. Lindsay De Vylder (103) - 564
6. José Manuel Díaz
  woensdag 26 augustus 2026 @ 23:04:39 #66
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_221663115
1. George Bennett (110) - 110
2. Luca van Boven (42) - 152
3. Brian Coquard
4. Brian Coquard (166) - 318
5. Ivan Cobo (23) - 341
6. Gianni Moscon
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_221664466
1. Bryan Coquard - 132
2. Mathias Sunekær Norsgaard 153 (285)
3. Alex Kirsch
4. Sente Sentjens 180 (465)
5. Lindsay de Vilder 103 (568)
6. José Manuel Diaz
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221664661
1. Ivan Sosa (184+20) - 204
2. Mathias Norsgaard (153) - 357
4. Bryan Coquard (166) - 523
5. Lindsay de Vylder (108) - 631
6. Kaden Groves
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_221665928
1. Ivan Sosa (184+20) - 204
2. Mathias Norsgaard (153) - 357
3. -
4. Bryan Coquard (166) - 523
5. Senne Sentjens (175) - 698
6. Kaden Groves
  donderdag 27 augustus 2026 @ 11:22:34 #70
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221665941
1. Timo Roosen (104) - 104
2. Paul Ourselin (118) - 222
3. Sente Sentjens
4. Sente Sentjes (180) - 402
5. Cian Uijtdebroeks (1) - 403
6. Ivo Oliveira
pi_221665988
1. Ivan Sosa (184+20) - 204
2. Mathias Sunekær Norsgaard (153) - 357
3. Alex Kirsch
4. Sente Sentjens (180) - 537
5. Cian Uijtdebroeks (1) - 538
6. Kaden Groves
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221666408
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
1. Bryan Coquard - 132
2. Mathias Sunekær Norsgaard 153 (285)
3. Alex Kirsch
4. Sente Sentjens 180 (465)
5. Lindsay de Vilder 103 (568)
6. José Manuel Diaz
Wissel naar 6. Kaden Groves
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221666419
1. Cesar Macias (181) - 181
2. Mathias Norsgaard (153) - 334
3. Sente Sentjens
4. Sente Sentjens (180) - 514
5. Ivan Cobo (23) - 537
6. Arthur Kluckers
pi_221666480
1. Bryan Coquard - 132
2. Mathias Norsgaard (153) - 284
3. -
4. Roel van Sint Maartensdijk (52) - 336
5. Lindsay de Vilder (103) - 409
6. Arthur Kluckers
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  donderdag 27 augustus 2026 @ 21:54:06 #75
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_221671310
1. Timo Roosen (104) - 104
2. Louis Rouland (152) - 256
3. Bryan Coquard
4. Bryan Coquard (166) - 422
5. Gianni Moscon (167) - 589
6. Sente Sentjens (172) - 761
7. Jordi Meeus
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')