quote:Op donderdag 20 augustus 2026 18:21 schreef ToT het volgende:
Ja niet alle vogelgriepkipkarkassen zijn bij de destructiebedrijven afgeleverd.
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 18:24 schreef YoopY het volgende:
[..]
Overigens kudo's voor dit ontzettend coole Scrabble woord!![]()
Leverancier is "Roosterz en Co", een Nederlands bedrijf.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 18:26 schreef ToT het volgende:
Joybuy, is dat geen chinees bedrijf?
Moet je eens zien hoe ze daar me dooie kippen voor consumptie omgaan!
Die leveren volgens mij ook aan de Vomar en hebben ze ook best vaak in de aanbieding. Nooit gekocht en ik weet ook niet hoe duur ze daar zijn in de aanbieding, maar weet wel wat de gevolgen zijn van kopen bij een Chinees bedrijf. Dan zie je straks ineens allemaal Chinezen in witte A klasse AMG's met hele lelijke spoilers.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 18:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Leverancier is "Roosterz en Co", een Nederlands bedrijf.
3 euro de kilo, ja daaag. Misschien in 2003 jaquote:Op donderdag 20 augustus 2026 18:34 schreef ToT het volgende:
Hier bij de toko's in de stad kosten verse kipfilets ¤3 of ¤3,50 per kilo.
Kippendijen zijn ¤7,50 per kilo. Stuk lekkerder.
In Zuid-Holland hebben we geen Vomarquote:Op donderdag 20 augustus 2026 18:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die leveren volgens mij ook aan de Vomar en hebben ze ook best vaak in de aanbieding. Nooit gekocht en ik weet ook niet hoe duur ze daar zijn in de aanbieding, maar weet wel wat de gevolgen zijn van kopen bij een Chinees bedrijf. Dan zie je straks ineens allemaal Chinezen in witte A klasse AMG's met hele lelijke spoilers.
Is wel zo.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 18:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
3 euro de kilo, ja daaag. Misschien in 2003 ja
Hier betaal je zelfs bij de halalslacht 8-9 euro de kilo.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Is wel zo.
Trouwens, die gegrilde filets, zijn die ook gekruid?
Ik ga er van uit dat ze begonnen te stinken en dat ze dit doen voor de houdbaarheid en om van de stank af te komen. Doen slagers wel vaker. Ook marinade gebruiken ze daar voor.
Zou degene hier ook graag plaats zien maken voor een ReWe, maar we hebben het helaas niet voor het uitkiezen.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 18:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In Zuid-Holland hebben we geen Vomar![]()
Zelf geen probleem met Chinezen in witte A klasse AMG's.
Waarvoor de minister ineens een stiekem briefje krijgt middenin de uitzending van de talkshowquote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:51 schreef nostra het volgende:
Maar misschien ben je patiënt 0, is ook leuk op je cv. Mits je het overleeft.
Dit is een Nederlandse producent.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:51 schreef nostra het volgende:
Ja in China hebben ze het niet op dierenwelzijn, linkse rakker van me.
Yep. Bedrijf hier is Nederlands.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Correct. Of nou ja, hun moederbedrijf is Chinees.
Lekker man. Vanaaf even opbakken en kijken of het wat is.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 20:05 schreef Bart2002 het volgende:
De hele maand voorgebraden joybut kipfilets eten alleen omdat het zo goedkoop is. Wat een armoede.
Ze leveren voornamelijk aan horeca, dus dan hebben we die frankensteinkippen allang al gegeten.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 20:11 schreef cinderloom het volgende:
Zijn geloof ik kippen die gebruikt zijn als experiment
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |