SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus in principe van de Russische overheid/leger met als doel burgers te waarschuwen? Ik neem aan dat die radarkanalen zelf niet over radar beschikkenquote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Russische:
https://t.me/atypicalday/126431
Dit zijn een aantal russische radarkanalen die ik volg:
t.me/atypicalday (okay)
t.me/locatorru (beste imo)
t.me/vrv_radar (goed)
t.me/radar_rvk (slecht)
t.me/lpr1_treugolnik (slecht/okay)
t.me/kupolrussia (slecht/okay)
t.me/radarrussiia (goed)
Delen die informatie zodat burgers mogelijk schuil moeten zoeken.
Meer indirect, op basis van SMS berichten of andere communicatie middelen van de Russische overheid die binnenkomen in bepaalde regios + berichten van burgers die drones horen overvliegen. Soms zijn bepaalde Russische regios met officiele berichtgeving namelijk te laat.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dus in principe van de Russische overheid/leger met als doel burgers te waarschuwen? Ik neem aan dat die radarkanalen zelf niet over radar beschikken
Maar het wordt iig getolereerd door de Russische overheid. Dus als er bijvoorbeeld in een regio een SMS-alarm afgaat, dan komt dat bij zo'n kanaal terecht .Soort real-time OSINT verzamelaar.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Meer indirect, op basis van SMS berichten of andere communicatie middelen van de Russische overheid die binnenkomen in bepaalde regios + berichten van burgers die drones horen overvliegen. Soms zijn bepaalde Russische regios met officiele berichtgeving namelijk te laat.
En wss nog andere manieren waar ik niet van weet.
Ja wordt prima getolereerd, Oekraiense manier is hetzelfde.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar het wordt iig getolereerd door de Russische overheid. Dus als er bijvoorbeeld in een regio een SMS-alarm afgaat, dan komt dat bij zo'n kanaal terecht .Soort real-time OSINT verzamelaar.
Zijn die kwalitatief gelijkwaardig aan de Russische?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 23:03 schreef skysherrif het volgende:
Koreaanse ballistische raketten ook gelanceerd zojuist.
Grotere warhead, slechtere precisie simpel gezegdquote:Op woensdag 19 augustus 2026 23:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zijn die kwalitatief gelijkwaardig aan de Russische?
Ja, zo kun je dat gebrek aan precisie ook compenserenquote:Op woensdag 19 augustus 2026 23:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Grotere warhead, slechtere precisie simpel gezegd
Een koreaanse raket die een paar weken terug een hele familie uitroeide zou kennelijk 15(!)km zijn doel gemist hebben:quote:Op woensdag 19 augustus 2026 23:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, zo kun je dat gebrek aan precisie ook compenseren
Lijkt een woontoren te raken.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 23:15 schreef Perrin het volgende:
Wat doen wij in Europa hieraan behalve de situatie monitoren?
[ x ]
[ x ]
Ik verwacht heel harde woorden en veroordelingen morgen.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 23:15 schreef Perrin het volgende:
Alleen maar bruikbaar om terreur te zaaien eigenlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2026 23:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Een koreaanse raket die een paar weken terug een hele familie uitroeide zou kennelijk 15(!)km zijn doel gemist hebben:
https://english.nv.ua/nat(...)1.html#goog_rewarded
Thoughts and prayers wellicht?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 23:15 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
[ x ]
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 23:31 schreef skysherrif het volgende:
Onbevestigde berichten dat een kinderziekenhuis geraakt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |