Live reporter Niznoquote:Op woensdag 16 september 2026 19:19 schreef Nizno het volgende:
nee ik heb geen bericht voor degenen die voor me rijden, zij moeten zich focussen want ik ga ze inhalen
quote:Op woensdag 16 september 2026 19:19 schreef Nizno het volgende:
nee ik heb geen bericht voor degenen die voor me rijden, zij moeten zich focussen want ik ga ze inhalen
hij zat al naar de schade op zijn linkerkant te kijken volgens mijquote:Op woensdag 16 september 2026 19:19 schreef franklop het volgende:
Zou wel grappig zijn als zijn motor er nu mee ophoudt
Go Pro was eraf gevallenquote:Op woensdag 16 september 2026 19:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij zat al naar de schade op zijn linkerkant te kijken volgens mij
ah dat kon ik net niet verstaan waarom hij er naar keekquote:
Bij Disney+ duidelijk hoorbaarquote:Op woensdag 16 september 2026 19:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah dat kon ik net niet verstaan waarom hij er naar keek
helaas werd ik even gebeld en kan ik gesprekken wegens omstandigheden niet wegdrukken nuquote:Op woensdag 16 september 2026 19:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Bij Disney+ duidelijk hoorbaar
Scheelt ook 5 seconden ofzoquote:Op woensdag 16 september 2026 19:22 schreef potjecreme het volgende:
Top 4 mag nogmaals shortcut gebruiken.
Lekker select groepjequote:Op woensdag 16 september 2026 19:25 schreef Nattekat het volgende:
Nu heb ik zin om weer een keer te karten.
@:TheStigsDutchCousin @:ESF1Gamer
Maar mogen extra short cuts gebruiken omdat Max het zo goed doetquote:Op woensdag 16 september 2026 19:26 schreef franklop het volgende:
Nummers 1tm 3 rijden wel mooi constant
ik dacht dat ze sowieso elke ronde de shortcut mochten maar alleen Max nietquote:Op woensdag 16 september 2026 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar mogen extra short cuts gebruiken omdat Max het zo goed doet
Nee om het rondje als ik het goed hebquote:Op woensdag 16 september 2026 19:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik dacht dat ze sowieso elke ronde de shortcut mochten maar alleen Max niet
Dan zou het onmogelijk zijn voor Max.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik dacht dat ze sowieso elke ronde de shortcut mochten maar alleen Max niet
uh..... ja nee ja surequote:Op woensdag 16 september 2026 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zou het onmogelijk zijn voor Max.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |