Ja, maar dat hoort ook in de zomer. Op zich vrij logisch.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:39 schreef Discombobulate het volgende:
[..]![]()
Het is veel, veel langer warm geweest deze zomer.
Mag vast welquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ze zijn wel meer waard, maar ik heb geen budget..
19.5-23.2 gradenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
Prima zomers dagje vandaag hoor.
23 graden hier, volkomen normaal. Zon en wolken afgewisseld, amper een vorm van wind, droog.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:47 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
19.5-23.2 graden
https://www.weerplaza.nl/actueel/extremen/maximumtemperatuur/
Prima zomerdag maar geen zomers dagjequote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:54 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
23 graden hier, volkomen normaal. Zon en wolken afgewisseld, amper een vorm van wind, droog.
Prima zomerdagje dan toch.
Voelde gewoon zomers aan in de zon hoor. Daar was het dan ook wel boven de 25 gradenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Prima zomerdag maar geen zomers dagje
In de zon kan je geen temperatuur metenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Voelde gewoon zomers aan in de zon hoor. Daar was het dan ook wel boven de 25 graden
In de zon zelf niet. In de zonneschijn op de aarde lukt dat welquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:57 schreef Dven het volgende:
[..]
In de zon kan je geen temperatuur meten
Nee, want dan vang je stralingswarmte en geen luchtwarmte opquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:00 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
In de zon zelf niet. In de zonneschijn op de aarde lukt dat wel
Ik heb niks over de betrouwbaarheid van de metingen gezegd he.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, want dan vang je stralingswarmte en geen luchtwarmte op
Euh...verzuipbuien hier.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 10:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Lekker dagje vandaag. Zon, windstil en de temperatuur loopt al wat op.
Utrecht zat jij toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Euh...verzuipbuien hier.
Wij wonen echt ver van elkaar vandaan
Krijgt ie wellicht toch gelijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:39 schreef Discombobulate het volgende:
Putto zegt 32 graaien woensdag.
Jup De Biltquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Utrecht zat jij toch?
Ik regio Nijmegen en het was hier vandaag ook aardig weer.
Wel wat buitjes vanochtend vroeg, maar 's middags droog en bewolkt met zo'n, en een graad of 22.
Je zou een flickr account of een Imgur account kunnen aanmakenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:54 schreef INViCTuS het volgende:
Toch eens even kijken waar ik die foto's makkelijk upload. Al die mooie zonsondergangen zijn toch wel mooi om te delen. Vanaf de dijk aan IJssel altijd wel prachtig. Toch mooi om uiterwaarden en een rivier in de buurt te hebben
Donderdag wordt een benauwde dag, warmte opstoot maar tegelijk ook een storing....ja dat gaat een keer foutquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 00:12 schreef MissHobje het volgende:
Voor donderdag avond staat er bij mij 26 mm regen en onweer voorspeld ..das best een beetje water overlast ..ohja en 31 graden..
Ik hoop een foutje
Plonsquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 06:44 schreef Managarm het volgende:
Het is koud in Portugal, 12 graden vanmorgen. Maandag krijgen we regen, dat zal erg vroeg zijn. Wij hebben een jaar gehad dat er begin Oktober pasregen kwam. Laatste regen was ergens begin Juni denk ik.
Normaal gesproken krijgen we een of twee zomerstormen maar die hebben we dit jaar niet gehad, het kan flink hagelen tijdens zo'n storm.
Ik ga een trui zoeken![]()
.
Donderdag staat er bij mij 32 graden en wolkenloos.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 00:12 schreef MissHobje het volgende:
Voor donderdag avond staat er bij mij 26 mm regen en onweer voorspeld ..das best een beetje water overlast ..ohja en 31 graden..
Ik hoop een foutje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |