Goede inhoudelijke kritiek op zijn werk als minister-president. Niets op aan te merkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jetten ligt daar het liefst tussenin met 30 graden.
Volgens mij heb ik dat hier al aangegeven: die gozer voert geen reet uit en is een lui zwijn vergeleken met Rutte.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:16 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke kritiek op zijn werk als minister-president. Niets op aan te merken
Nee, dat doe je inderdaad niet want je rekent hem af op het feit dat hij een hockeywedstrjid van zijn vriend bekijkt in zijn vrije tijd. Hij komt nota bene in pak omdat hij rechtstreeks van zijn werk komt.quote:
Hij is de baas die z'n werknemer de tyfus in zou scheldenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nee, dat doe je inderdaad niet want je rekent hem af op het feit dat hij een hockeywedstrjid van zijn vriend bekijkt.
Alsof jij je shit op het werk niet op orde hebt en jouw baas je de tyfus in komt schelden als jij bij je zoontje's voetbal kijkt op zaterdag
Dat we Rutten hier nog eens gingen opglommen had ik werkelijk nooit verwachtquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat hier al aangegeven: die gozer voert geen reet uit en is een lui zwijn vergeleken met Rutte.
Dat baseer je op dat hij hockeywedstrijden kijkt tijdens het zomerreces en dat hij gaat zwemmen voor hij aan het werk gaat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat hier al aangegeven: die gozer voert geen reet uit en is een lui zwijn vergeleken met Rutte.
Het heeft er vooral veel weg van dat jij geen idee hebt wat dit betekent. Het is ook een beetje een rare manier om een discussie aan te gaan, als mensen bekritiseren dat onze premier een shirtje van Argentinië draagt, dit te gaan framen als homofobie. Het geeft trouwens ook blijk van het reduceren van mensen tot hun onveranderlijke kenmerken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:20 schreef Perox het volgende:
Ik kan je niet helpen als je homohaat niet herkent voor wat het is.
Dat baseer ik met name op het gebrek aan politiek resultaat en zichtbaarheid.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:43 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dat baseer je op dat hij hockeywedstrijden kijkt tijdens het zomerreces en dat hij gaat zwemmen voor hij aan het werk gaat.
Nee, Gebaseerd op de totale incompetentie van het minderheidskabinet. Al serieus wat bereikt tot nu toe?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:43 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dat baseer je op dat hij hockeywedstrijden kijkt tijdens het zomerreces en dat hij gaat zwemmen voor hij aan het werk gaat.
Nog steeds vol vertrouwen hoorde ik vandaag.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:50 schreef William_Papadin het volgende:
Hoe is het nou met die begroting, al af?
We hebben nog wel even toch? Geen paniek.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:51 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nog steeds vol vertrouwen hoorde ik vandaag.
Nee hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het heeft er vooral veel weg van dat jij geen idee hebt wat dit betekent. Het is ook een beetje een rare manier om een discussie aan te gaan, als mensen bekritiseren dat onze premier een shirtje van Argentinië draagt, dit te gaan framen als homofobie. Het geeft trouwens ook blijk van het reduceren van mensen tot hun onveranderlijke kenmerken.
wellesquote:
Dit speelt zich allemaal in het hoofd van die gebruiker af. Nergens heb ik iets geframed. Ik heb niets aangehaald of geciteerd. Ik constateer alleen (steeds) dat er homofobe en zelfs homohatelijke opmerkingen rond Premier Jetten worden gemaakt en dat dit gewoon oogluikend wordt toegestaan op dit forum. Dat is alles, de rest verzint deze gebruiker er allemaal zelf bij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:56 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Sterk argument, daar heeft hij vast niet van terug !
Er zijn flink wat onzekere jongetjes ziedend door zijn “gekoketteer”. Dat is ook iets waard.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:49 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nee, Gebaseerd op de totale incompetentie van het minderheidskabinet. Al serieus wat bereikt tot nu toe?
Je wil het heel graag zien, maar je haalt er telkens dingen bij . Als je echt homofobe reacties ziet zet een TR.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:15 schreef Perox het volgende:
[..]
Dit speelt zich allemaal in het hoofd van die gebruiker af. Nergens heb ik iets geframed. Ik heb niets aangehaald of geciteerd. Ik constateer alleen (steeds) dat er homofobe en zelfs homohatelijke opmerkingen rond Premier Jetten worden gemaakt en dat dit gewoon oogluikend wordt toegestaan op dit forum. Dat is alles, de rest verzint deze gebruiker er allemaal zelf bij.
Geef gewoon eens antwoord op de vraag die ik stel ipv de popi-jopi uit te hangen!quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:21 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Er zijn flink wat onzekere jongetjes ziedend door zijn “gekoketteer”. Dat is ook iets waard.
Wanneer jij stopt met je persoonlijke aanvallenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:24 schreef matspontius het volgende:
[..]
Geef gewoon eens antwoord op de vraag die ik stel ipv de popi-jopi uit te hangen!
Nee, dat en dat zeg ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
En een mening over zijn priveleven is automatisch homofobie?
👏quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:03 schreef vul_maar_in het volgende:
[modbreak] kritiek op Jetten, zijn partners uitbundige sociale leven/social media presence is geen homofobie. Maar pas wel op ik hou jullie in de gaten.[/modbreak]
Godverdimme zeg.
Rob Jetten moet de HRA en de EWF afschaffen , de arbeidskorting op 12.000 euro zetten, de pensioenafdracht bij het bruto voegen en het minimumloon met 10% verlagenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn kritiek jegens dat kansloze volk dat maar lekker zit te haten en mijn oprechte kritiek richting Jetten zijn aparte zaken.
Helaas zit ie met de VVD in het kabinet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Rob Jetten moet de HRA en de EWF afschaffen , de arbeidskorting op 12.000 euro zetten, de pensioenafdracht bij het bruto voegen en het minimumloon met 10% verlagen
dan zijn alle problemen opgelost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |