Rubberen Robbie wil natuurlijk niets meekrijgen van de boerenprotesten die komen. Kun je beter hockey gaan kijken van je infantiele vriendje, ja toch, vrije tijd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:30 schreef Solispolar het volgende:
Simpele zieltjes hier die in de stijl van KafkaNL (als je hem niet kent, bespaar je de oogtyfus en google maar niet) net doen alsof iemand in zo'n positie geen vrije tijd meer mag hebben'Wat doet hij bij een hockeywedstrijd terwijl NL in brand staat!1!11!'
Simpele zieltjes.
Echt vreemd ja, mensen die tijd met hun partner doorbrengen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Rubberen Robbie wil natuurlijk niets meekrijgen van de boerenprotesten die komen. Kun je beter hockey gaan kijken van je infantiele vriendje, ja toch, vrije tijd.
Echt een vreemde opvatting alsof Jetten in het weekend de rest om zich heen heeft ofzoquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Rubberen Robbie wil natuurlijk niets meekrijgen van de boerenprotesten die komen. Kun je beter hockey gaan kijken van je infantiele vriendje, ja toch, vrije tijd.
Ach waar hebben we het eigenlijk over he?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is echt lachwekkend hoe veel onnozele haat die man over zich heen krijgt. Eigenlijk is het enige wat ie fout heeft gedaan volgens mij lid zijn van D66, verder zou ik bij god niet weten waarom dat volk er zo op door blijft gaan. Het enige wat ie eigenlijk echt fout doet is dat ie echt geen ene flikkerstraal doet.
Mijn kritiek jegens dat kansloze volk dat maar lekker zit te haten en mijn oprechte kritiek richting Jetten zijn aparte zaken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ach waar hebben we het eigenlijk over he?
Joh prima hoor. Moet je mijns inziens geen premier willen worden. Als he 36 uur wilt werken en lange vakanties kun je beter gaan lesgeven.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt vreemd ja, mensen die tijd met hun partner doorbrengen.
Rob Jetten zou wel een goede zijn om het zwaaien naar het volk op het bordes van WA van Buren over te nemen,quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn kritiek jegens dat kansloze volk dat maar lekker zit te haten en mijn oprechte kritiek richting Jetten zijn aparte zaken.
Het is wel een beetje veel genieten, niet?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:35 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Echt een vreemde opvatting alsof Jetten in het weekend de rest om zich heen heeft ofzo
Die lopen net zo hard te genieten van hun vrije tijd. ( IPV ons land te besturen auagauaagauagh)
Ik heb geen enkel inzicht in hoeveel uren hij per week maakt. Gok wel wat meer dan jij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Joh prima hoor. Moet je mijns inziens geen premier willen worden. Als he 36 uur wilt werken en lange vakanties kun je beter gaan lesgeven.
Ja, op papier was hij aan het werk op de Antillen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel inzicht in hoeveel uren hij per week maakt. Gok wel wat meer dan jij.
Het bizarre is: ik heb niet eens op de beste man gestemd noch ben ik aanhanger van zijn partij. Maar dit gaat werkelijk helemaal nergens over. Ik vind het echt standaard tokkiegedrag.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is echt lachwekkend hoe veel onnozele haat die man over zich heen krijgt. Eigenlijk is het enige wat ie fout heeft gedaan volgens mij lid zijn van D66, verder zou ik bij god niet weten waarom dat volk er zo op door blijft gaan. Het enige wat ie eigenlijk echt fout doet is dat ie echt geen ene flikkerstraal doet.
Stukje onderbuikgejank idd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:50 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het bizarre is: ik heb niet eens op de beste man gestemd noch ben ik aanhanger van zijn partij. Maar dit gaat werkelijk helemaal nergens over. Ik vind het echt standaard tokkiegedrag.
Ja. Echt tokkiegedrag. Iemand afrekenen op zijn politieke verantwoordelijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:50 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het bizarre is: ik heb niet eens op de beste man gestemd noch ben ik aanhanger van zijn partij. Maar dit gaat werkelijk helemaal nergens over. Ik vind het echt standaard tokkiegedrag.
Volgens mij werkt Jetten niet eens 36 uur. Wat heeft hij nou werkelijk gedaan tot dusver? Bij Rutte wist je tenminste dat hij 80 uur aan het werk was.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Joh prima hoor. Moet je mijns inziens geen premier willen worden. Als he 36 uur wilt werken en lange vakanties kun je beter gaan lesgeven.
Blijkbaar nooit voor werk in het buitenland mogen vertoeven inderdaadquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja, op papier was hij aan het werk op de Antillen.
Onder werktijd door een kwal gestoken. Overkomt mij niet inderdaad.
Geen idee. Bruggen geslagen met post-koloniaal Nederland aan de andere kant van de oceaan, sorry gezegd, en aanvallen op het D66 partijkantoor afgekeurd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:56 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Volgens mij werkt Jetten niet eens 36 uur. Wat heeft hij nou werkelijk gedaan tot dusver? Bij Rutte wist je tenminste dat hij 80 uur aan het werk was.
bruggen repareren dat moet hier gebeurenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Geen idee. Bruggen geslagen met post-koloniaal Nederland aan de andere kant van de oceaan, sorry gezegd, en aanvallen op het D66 partijkantoor afgekeurd.
"De premier werd in de vroege ochtend tijdens het zwemmen door een kwal gestoken waarop een allergische reactie volgde"quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja, op papier was hij aan het werk op de Antillen.
Onder werktijd door een kwal gestoken. Overkomt mij niet inderdaad.
Jezus, afzien hoor die Rob.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:02 schreef beefkeek het volgende:
[..]
"De premier werd in de vroege ochtend tijdens het zwemmen door een kwal gestoken waarop een allergische reactie volgde"
Ik wist niet dat "vroege ochtend" nu ook al werktijd was.
dude. dat doet pijn aan mijn ogen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:10 schreef Perox het volgende:
jA mAar jUFfRoUw jEtTeN lOoPT ALleEn mAaR tE tIKtOkKEn tERwIJL nEDeRLanD iN dE bRaNd sTaAt!!!! EINZ!
Het was ook echt een kriem om te typen!quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:10 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
dude. dat doet pijn aan mijn ogen.
De mensen die daar kritiek op hebben hebben waarschijnlijk werk waar de baas ze zo wantrouwt dat ze moeten in- en uitklokken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:02 schreef beefkeek het volgende:
[..]
"De premier werd in de vroege ochtend tijdens het zwemmen door een kwal gestoken waarop een allergische reactie volgde"
Ik wist niet dat "vroege ochtend" nu ook al werktijd was.
Tja, stuurlui en wal.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jezus, afzien hoor die Rob.
Die tokkie stratenmaker moet gewoon z'n bek houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |