Maak het eens concreet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:39 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Grappig, want in NWS is het de laatste maanden aan de orde van de dag om te benoemen dat Jetten homo is, of dat zijn vriend zijn "toyboy" is en dat hij gaat "trouwen" met zijn vriendje.
Op het moment dat je bij de ene persoon spreekt over een partner en bij de ander over zijn "vriendje" wordt dat over het algemeen denigrerend gedaan. Het gaat bijna dit hele topic al over dat Jetten een Argentijns shirt draagt omdat zijn vriend dat draagt, en "dat hij moet gaan besturen" terwijl het momenteel gewoon zomerreces is.
Gaan er een hoop dingen mis in het land? Ja. Wordt dat opgelost als Jetten op de tribune zit in het shirt van het Nederlands elftal bij een wedstrijd van Argentinië ? Nee. Who cares.
Ik moet helemaal niets, pennelikker!quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:14 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Misschien moet je nog eventjes oefenen:
[..]
Dat is me ook opgevallen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:35 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ach, speel toch geen dommetje. Je ziet zelf toch ook wel dat in een heel groot deel van de berichten met kritiek op Jetten hier zijn geaardheid erbij wordt gehaald?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Maak het eens concreet.
Welke reacties zijn dat die volgens jou homofoob zijn. Post dat maar hier.
Is kritiek dat hij in een argentijns shirt op de tribune zit homofoob volgens jou?
Zo ja, wat is daar homofoob aan?
Zo nee, wat voegt je voorbeeld dan toe als je wilt betogen dat zijn geaardheid er bij wordt gehaald?
Op het moment dat hier “trouwen” tussen quotes geplaatst wordt geeft dat het idee dat het niet serieus genomen wordt. Waarom kan hij niet serieus trouwen met zijn partner?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:48 schreef Kottnauer het volgende:
Robbie zou toch gaan “trouwen” met zijn vriendje? Gaat dat nog door?
“Koketterend” - iemand die ijdel is, iemand die uiterlijk belangrijker vindt dan andere dingen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:08 schreef matspontius het volgende:
Argentijns shirt - het is een heel subtiel maar overduidelijk signaal van deze koketterende paling. Hiermee geeft ie in alles aan niet voor het Nederlandse volk te staan maar diversiteit, inclusiviteit, migratie en al die shit voorop te stellen. Hij gaat helemaal niets aan migratie doen want daar is die eikel namelijk een groot voorstander van. Voor de buhne en voor de stemmen zegt ie van wel maar deze dildo liegt het volk glashard voor!!!!! Hopelijk na Prinsjesdag opgerot
Gratis advies: NCOI en LOI geven cursussen Nederlands.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:43 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niets, pennelikker!
Uiteraard lees je daar per ongeluk overheen. Maar kijk in dit deel maar eens naar berichten 5 en 29.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee dat zie ik eigenlijk niet. Ik zie alleen dat zijn medestanders graag zijn geaardheid er bij halen om kritiek op de man in de kiem te smoren.
Weet je waarom maak je het niet concreet? Waarom quote je de reacties die zijn geaardheid er bij halen niet?
Post ze hier maar, dat praat wat makkelijker.
Zijn geaardheid wordt er in 2 gevallen bijgehaald in dit topic:
1) door zijn medestanders die "homofobie" beginnen te schreeuwen als er kritiek op hun held is.
2) door mensen die zich verdedigen tegen jullie absurde aanteigingen.
Heb jij er bewijs van dat deze user bij andere politici hun vriendje "partner" noemt of is dat een aanname van je?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:53 schreef beefkeek het volgende:
[..]
[..]
Op het moment dat hier “trouwen” tussen quotes geplaatst wordt geeft dat het idee dat het niet serieus genomen wordt. Waarom kan hij niet serieus trouwen met zijn partner?
“Zijn vriendje” - bij andere politici wordt het hun partner genoemd, of hun vrouw (of man). Door zijn partner zijn “vriendje” te noemen wordt een oordeel gegeven over die relatie.
[..]
“Koketterend” - iemand die ijdel is, iemand die uiterlijk belangrijker vindt dan andere dingen.
“Deze dildo” - tja.
Als ik me goed herinner ben jij er ook niet vies van zijn partner zijn “toyboy” te noemen. Hoe je het ook wendt of keert, dat is een waardeoordeel.
met bericht 5 en bericht 29 is inderdaad niets misquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:54 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Uiteraard lees je daar per ongeluk overheen. Maar kijk in dit deel maar eens naar berichten 5 en 29.
Deze vind ik persoonlijk over de grens. Maar dat is een ander topic.quote:En met dit bericht zal ook wel niets mis zijn. Kottnauer in NWS / Cruciale weken voor kabinet Jetten. Gaat het vallen of niet?
In deze column wordt er over de hetero Joop Munstermand gezegd dat hij koketteert. https://www.ad.nl/sport/m(...)t-van-niks~a60dfc3c/quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:53 schreef beefkeek het volgende:
“Koketterend” - iemand die ijdel is, iemand die uiterlijk belangrijker vindt dan andere dingen.
Ik lees elders in dit topic dat als je het woord koketteren gebruikt in combinatie met Rob Jetten dat je homofoob bezig bent.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:12 schreef Kottnauer het volgende:
Homofoob betekent: angst voor homo’s. Van angst is uiteraard geen sprake. Het verwijt van homofobie is dan ook totale nonsens.
Een beter verwijt is homo-aversie.
Nu vermoed ik dat een grote meerderheid in Nederland helemaal geen algemene aversie tegen homo’s heeft. Integendeel, homoseksualiteit wordt in ons land juist breed geaccepteerd (migranten met een zekere religie uitgezonderd).
Waar wél makkelijk aversie tegen kan ontstaan, is wanneer de premier van ons land voortdurend op een nogal puberale wijze aan het koketteren is met zijn geaardheid.
Wat hij in zijn vrije tijd doet moet hij helemaal zelf weten en ik wens hem alle geluk daarbij. Maar als premier van ons land zou hij zich waardig en serieus moeten gedragen - en vooral: zich bezighouden met de grote problemen waar dit land voor staat.
Ja, dat is dus onzin. Als een heteroseksuele man of vrouw in de politiek koketteert ergens mee, dan is dat ook ergerniswekkend. We betalen die lui dik om hun werk te doen, niet om toneel te spelen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik lees elders in dit topic dat als je het woord koketteren gebruikt in combinatie met Rob Jetten dat je homofoob bezig bent.
Ik ben het er helemaal mee eens hoor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:22 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Ja, dat is dus onzin. Als een heteroseksuele man of vrouw in de politiek koketteert ergens mee, dan is dat ook ergerniswekkend. We betalen die lui dik om hun werk te doen, niet om toneel te spelen.
Toyboy is een waardeoordeel, een oordeel dat je het geen serieuze partner vindt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Heb jij er bewijs van dat deze user bij andere politici hun vriendje "partner" noemt of is dat een aanname van je?
Jij ziet "vriendje" staan en trekt gelijk de conclusie dat dat homofobie is en dat er bij een hetero "partner" zou hebben gestaan?
Nogmaals: weet je dat of neem je dat aan?
Ik gok het laatste.
Ja, ik noem de vriend van Jetten inderdaad af en toe zijn toyboy. Is daar wat mis mee?
De focus op zijn geaardheid en het denigrerende daarover maakt het dat. Dat doen individuele opmerkingen niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik lees elders in dit topic dat als je het woord koketteren gebruikt in combinatie met Rob Jetten dat je homofoob bezig bent.
Wat een simpele ben je ook hé. Jezus christus nog aan toe. 'Het hele land staat in brand en hij zit lekker hockey te kijken!'.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:51 schreef matspontius het volgende:
[..]
Hij kan zich ook gewoon met het land en de bevolking bezighouden, het is nou niet dat het hier allemaal op rolletjes loopt of wel?
Er wordt alleen gefocussed op zijn geaardheid door types die iedere kritiek graag in het hokje homofobie willen plaatsen. De kritiek is op zijn beleid, en op het absurde infantiele gedrag van zijn partner.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:32 schreef beefkeek het volgende:
[..]
De focus op zijn geaardheid en het denigrerende daarover maakt het dat. Dat doen individuele opmerkingen niet.
Ah oke, dus koketterend en toyboy etc zijn nu kritiek op zijn beleid?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Er wordt alleen gefocussed op zijn geaardheid door types die iedere kritiek graag in het hokje homofobie willen plaatsen. De kritiek is op zijn beleid, en op het absurde infantiele gedrag van zijn partner.
Klopt. Ik vind het een kinderachtige imbeciel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:25 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Toyboy is een waardeoordeel, een oordeel dat je het geen serieuze partner vindt.
Moet iemand mijn partner dan een serieuze partner vinden? Als iemand mijn vriendin "een scharrel" noemt is die persoon dan heterofoob?quote:Als iemand jouw partner je scharrel noemt krijg je toch ook niet het idee dat diegene het een serieuze partner vindt?
Nee, kritiek op het absurde kinderachtige gedrag van zijn partner, zoals ik al zei jn de reactie die je quote.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:36 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ah oke, dus koketterend en toyboy etc zijn nu kritiek op zijn beleid?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:39 schreef camilero het volgende:
Als je het niet eens bent met het beleid van Jetten, denk ik dat je beter kritiek kunt hebben op het beleid dan op het feit dat hij homo is. Volgens mij doet dat helemaal niet ter zake.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |