Leuk en aardig mijn account is ouder, maar goed als je echt denkt dat de fotos gelijk zijn, nee, en ik heb hier redelijk veel kennis van.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:09 schreef nelaeryn het volgende:
[..]Ik reageerde op de reactie van gewaardeerd user en tevens olbie @:SEMTEX
[..]
Een user vindt iets. Wat heeft dat met AI te maken?
Je mist het punt. Volledig. Het gaat niet om wat AI ervan vindt of kan. Ik reageer op de mening van een persoon, WTF heeft dat met AI te maken? Het gaat erom hoe mensen het zelf herkennen, ervaren, whatever.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:25 schreef raptorix het volgende:
Leuk en aardig mijn account is ouder, maar goed als je echt denkt dat de fotos gelijk zijn, nee, en en ik heb hier redelijk veel kennis van.
Dit is niet mijn eerste, enige, account. Ik kan je details vertellen die alleen olbies weten, zoals de grote crashquote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:25 schreef raptorix het volgende:
Leuk en aardig mijn account is ouder,
Het is niet zo belangrijkquote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:55 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Dit is niet mijn eerste, enige, account. Ik kan je details vertellen die alleen olbies weten, zoals de grote crash
Nee gechecked, het is een officieele vermissingsfoto.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:55 schreef Chillegast het volgende:
Deze foto (rechts)
[ afbeelding ]
Dat is toch deze foto maar dan bewerkt?
[ afbeelding ]
Want zo kan ik iedere foto wel meer op de andere laten lijken.
Het was niet vervelend bedoeld, overigens kun je het ook met blote oog zien, de wenkbrauwen liggen een heel stuk hoger en dat veranderd in principe niet als je ouder word.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:48 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Je mist het punt. Volledig. Het gaat niet om wat AI ervan vindt of kan. Ik reageer op de mening van een persoon, WTF heeft dat met AI te maken? Het gaat erom hoe mensen het zelf herkennen, ervaren, whatever.
Buiteb dat weet ik redelijke wat van Afnemende Intelligentie, maar dan met een security pet op. Dus weet.ook de gevaren en andere nadelen ervan. Begrijp me niet verkeerd. AI is een prima tool voor dit soort dingen, maar er kleven ook nadelen en risico's aan.
Hoe heb je dat dan gecheckt? Ik kan die foto nergens terugvinden. Ook niet op de officiële vermissingspagina van her Vancouver Police Department.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 03:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee gechecked, het is een officieele vermissingsfoto.
Klopt, maar ik heb het idee dat deze John uit Canada verrotter zou opdrogen dan onze John Doe. Je ziet al op die foto waar hij zijn mond scheefhoudt dat hij onder invloed lijkt, een ruig leven heeft gehad voordat hij vermist raakte. In onze John Doe zit nog iets waardoor ik denk dat hij geen keiharde harddrugs gebruiker is geweest. Ja, hij is oud, maar hij heeft geen door weer en wind en gebruik aangetast gezicht (al ging-ie wel langs bij de soepbus).quote:Op woensdag 19 augustus 2026 19:52 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Aan de andere kant zeggen foto's van 30+ jaar geleden niet zoveel. Veel mensen drogen nu eenmaal slecht op. En anderen veranderen van lelijke eendjes in zwaantjes. Denk dat ik meer dan 60% van de lagere school, de middelbare en de uni niet eens meer van gezicht zou herkennen.
Nee, hij ging langs bij een winkel die soep verkocht.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:09 schreef SEMTEX het volgende:
al ging-ie wel langs bij de soepbus)
Ok thanks, dat had ik verkeerd begrepenquote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:52 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Nee, hij ging langs bij een winkel die soep verkocht.
Dat is wat anders, in Amsterdam, dan de daklozen soepbus
ik mag toch echt hopen dat de daadwerkelijke identificatie van die man niet gedaan gaat worden met AI-tools, waarbij je vooral een 'wenselijk' antwoord te horen krijgt.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 03:58 schreef raptorix het volgende:
Het was niet vervelend bedoeld, overigens kun je het ook met blote oog zien, de wenkbrauwen liggen een heel stuk hoger en dat veranderd in principe niet als je ouder word.
Om dat eventueel te doen, zullen ze hem wél eerst moeten identificeren... en met zekerheid kunnen stellen dát het ook om een canadees gaat.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 10:11 schreef Mortaxx het volgende:
Uitzetten naar Canada. Blijkt maar weer dat ze niet hun beste mensen hierheen sturen
Dat ligt er ook aan wanneer hij deze heeft opgelopenquote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:08 schreef maily het volgende:
Ik las iets over littekens op zijn armen. Dat zou de doorslag kunnen geven.
Jammer dat het geen moslim is, dan zou dat allemaal niet uitmaken aldus een aantal rechtse partijen.quote:[b]Op donderdag 20 augustus 2026 10:16 schreef RM-rf het volgende:
Om dat eventueel te doen, zullen ze hem wél eerst moeten identificeren... en met zekerheid kunnen stellen dát het ook om een canadees gaat.
Beetje.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:12 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Dat ligt er ook aan wanneer hij deze heeft opgelopen
Die foto staat op die link letterlijk bovenaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 05:00 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Hoe heb je dat dan gecheckt? Ik kan die foto nergens terugvinden. Ook niet op de officiële vermissingspagina van her Vancouver Police Department.
Daar heeft ie zijn hoofd recht.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die foto staat op die link letterlijk bovenaan.
Ah dat was me niet opgevallen, maar hij kwam er wel via een reverse image search uit vandaar.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:27 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Daar heeft ie zijn hoofd recht.
Ik bedoel deze foto:
[ afbeelding ]
Die met dat hoofd precies gekanteld als Lucky, zijn ogen op de camera gericht met als Lucky, etc.
Dat lijkt me een bewerking van de foto van zijn vermissingspagina.
Lijkt mij ook. Wensdenken..quote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:27 schreef Chillegast het volgende:
Dat lijkt me een bewerking van de foto van zijn vermissingspagina.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |