Echt ja...quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 12:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Sommigen zijn dan ook echt ziek in hun hoofd.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 11:45 schreef Kickinalfa het volgende:
Gelukkig kunnen we wel 9 miljard betalen aan azcs.
Ah, is de belasting op groente en fruit al omlaag? Nee he? het is nog steeds goedkoper om een gezinsverpakking frikandellen te kopen dan een bloemkool.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 12:30 schreef quo_ het volgende:
[..]
Net zoals het hebben van te weinig geld en/of tijd gebruikt wordt door mensen die te dom en te lui zijn om te zorgen voor gezond eten op tafel.
Ik weet ook wel dat meer mensen dat kunnen natuurlijk maar het was maar even een voorbeeld te gevenquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 12:58 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Je moet wel een hele vreemde kronkel hebben om te denken dat alleen kakkertjes hun eigen broek op kunnen houden
Broccoli is volgens mij een stuk voordeliger dan bloemkool.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 13:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ah, is de belasting op groente en fruit al omlaag? Nee he? het is nog steeds goedkoper om een gezinsverpakking frikandellen te kopen dan een bloemkool.
Oh God, niet weer die ontzettend slechte cartoon.quote:
Te lastig!quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 13:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ah, is de belasting op groente en fruit al omlaag? Nee he? het is nog steeds goedkoper om een gezinsverpakking frikandellen te kopen dan een bloemkool.
Volkomen mee eens, maar in dit geval ging het specifiek om de centen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 13:10 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Oh God, niet weer die ontzettend slechte cartoon.![]()
Het gaat niet om de koekjes. Weet je, laat 'm de hele schaal pakken.
We willen niet dat hij 17 jarige meisjes doodsteekt die snachts naar huis fietsen.
We willen niet dat hij in de Utrechtse tram om zich heen gaat schieten.
We willen niet dat hij een filmmaker van de fiets knalt.
Daar gaat het om.
Is dat teveel gevraagd?
Gelul, want elk binnenlands probleem wordt weer afgewimpeld op die 'buutenlander' (dat proberen populisten je althans wijs te maken zodat ze niet echt hoeven te beginnen met het oplossen van problemen, maar ze in stand kunnen houden om jou boos te houden) zonder koekje terwijl die man met de grote schaal met koekjes met meer belasting op zijn koekjes en een betere verdeling van de koekjes een groot deel van die problemen zou kunnen oplossen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 13:10 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Oh God, niet weer die ontzettend slechte cartoon.![]()
Het gaat niet om de koekjes. Weet je, laat 'm de hele schaal pakken.
We willen niet dat hij 17 jarige meisjes doodsteekt die snachts naar huis fietsen.
We willen niet dat hij in de Utrechtse tram om zich heen gaat schieten.
We willen niet dat hij een filmmaker van de fiets knalt.
Daar gaat het om.
Is dat teveel gevraagd?
Ik zou niet weten waarom die 'foreigner' uberhaupt recht zou moeten hebben op een 'cookie' hier.quote:
Lijkt me niet dat gezamenlijke klassen waren dan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:59 schreef the-eye het volgende:
[..]
Geen gymspullen was vrugah echt geen geldige reden om niet te hoeven gymen. Sommige liepen op blote voeten en sommige hadden gympies aan. Was je, je sportbroekje vergeten dan moest ie in je onderbroek gymen
Moet ie voor niks werken?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 13:21 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom die 'foreigner' uberhaupt recht zou moeten hebben op een 'cookie' hier.
Het klopt inderdaad dat ik geen (autochtoon) kind een grote bek zie hebben tegen een marokkaans kind. Al is dat waarschijnlijk niet om de reden die jij naar voren brengtquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 11:29 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Echt wel, zeker met alle nieuwkomers hier die uit een omgeving komen die veel en veel harder is dan het roze-pony Nederland. Al die marokkaanse, afrikaanse en weet ik veel welke kinderen hebben thuis echt geen kumbaya en zijn veel en veel harder. Daar moet je gewoon tegen bestand zijn, want ze zien je idd gewoon als een zwakkeling. En je moet met die shit gewoon kunnen copen, valt niet mee, klopt. Maar anders word je onder de voet gelopen.
Dat is ook niet veilig in het verkeer. Mijn zoon had een speciaal rekje voor zijn rugzak.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:46 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Zo'n bigshopper tas zal toch prima achterop de dure fatbike passen? Ik zie het probleem niet.
Dat autochtone kind krijgt dan gelijk de broers, zussen, neven, nichten, kortom de hele roedel achter zich aan. Er is een gezegde "tussen de haaien moet je zelf een roofvis worden", heb ik in het azc 36 jaar terug geleerd. Decennia later is dit alleen maar relevanter geworden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 13:48 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het klopt inderdaad dat ik geen (autochtoon) kind een grote bek zie hebben tegen een marokkaans kind. Al is dat waarschijnlijk niet om de reden die jij naar voren brengt
Dit moet een grap zijn. En nu.nl trapt er met droge ogen in.quote:69 procent van de hulporganisaties
Voordat je uberhaupt wordt toegelaten tot de voedselbank wordt heel je inkomen gecontroleerd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:50 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Er zal vast wel iets in het uitgavenpatroon van de ouders terug te vinden zijn als oorzaak. En anders hadden ze niet aan kinderen moeten beginnen.
Okquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 13:55 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Er is een gezegde "tussen de haaien moet je zelf een roofvis worden", heb ik in het azc 36 jaar terug geleerd.
Ik ben niet die persoon die hem moet betalen dat zijn de werkgevers.quote:
Nee, klopt niet in deze context.quote:
Denigrerend weer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 13:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Gelul, want elk binnenlands probleem wordt weer afgewimpeld op die 'buutenlander' (dat proberen populisten je althans wijs te maken zodat ze niet echt hoeven te beginnen met het oplossen van problemen, maar ze in stand kunnen houden om jou boos te houden) zonder koekje terwijl die man met de grote schaal met koekjes met meer belasting op zijn koekjes en een betere verdeling van de koekjes een groot deel van die problemen zou kunnen oplossen.
Dus voor jou de koekjes in de herhaling.
Ziet er handig uit, maar zo'n rekje overleefd de brugklas niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 13:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat is ook niet veilig in het verkeer. Mijn zoon had een speciaal rekje voor zijn rugzak.
[ afbeelding ]
Enkele tonnen tekort.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Denigrerend weer.
Simpele vraagjes voor je. Hoeveel woningen zijn er te kort op dit moment?
Niet alleen 'asielzoekers'. Ook kenniswerkers, autochtone volwassenen die op zichzelf gaan wonen en steeds meer alleenstaanden (die geen complete woning zoeken, maar eerder een appartement, alleen dan wel betaalbaar). Oh ja en dan vergeet ik nog de categorie ouderen die steeds vaker gestimuleerd worden op zichzelf te blijven wonen. En als die een woning hebben, kunnen ze niet doorstromen.quote:En waar komt de bevolkingsgroei ook alweer vandaan?
Hij moet thuis aan het werk zodat ze daar wellicht ooit ook een blanke levensstijl kunnen genieten.quote:
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)evolkingsgroei/groeiquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Enkele tonnen tekort.
[..]
Niet alleen 'asielzoekers'. Ook kenniswerkers, autochtone volwassenen die op zichzelf gaan wonen en steeds meer alleenstaanden (die geen complete woning zoeken, maar eerder een appartement, alleen dan wel betaalbaar). Oh ja en dan vergeet ik nog de categorie ouderen die steeds vaker gestimuleerd worden op zichzelf te blijven wonen. En als die een woning hebben, kunnen ze niet doorstromen.
https://www.rijksoverheid(...)-2025-verder-gedaaldquote:In 2025 kwamen er 93 536 mensen bij door internationale migratie (immigratie minus emigratie
quote:In 2025 kwamen opnieuw minder migranten naar Nederland dan in de jaren ervoor. Het migratiesaldo, het verschil tussen het aantal mensen dat zich hier vestigde en het aantal mensen dat vertrok, kwam voor het eerst sinds 2020 weer onder de 100.000 uit.
quote:De daling was het grootst bij het verblijfsdoel kennis en talent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |