quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 16:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In de eerste 2 jaar op de middelbare ook gehad, uiteraard volgekalkt en onder de stickers.
En uiteraard droeg je die niet aan het handvat
Daarna rugzak.
En voor nerds.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 16:18 schreef SimonB. het volgende:
[..]![]()
Onder de arm natuurlijk. Dat hengsel was voor de "sier".
En viel er steeds af doordat die metalen ringen door het gewicht van de boeken open gingen.quote:
Ow ja inderdaad!quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 16:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En viel er steeds af doordat die metalen ringen door het gewicht van de boeken open gingen.
Wij droegen die aan dat stuk leer in het midden, tussen de 'sloten'.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 16:18 schreef SimonB. het volgende:
[..]![]()
Onder de arm natuurlijk. Dat hengsel was voor de "sier".
Beste marketing ooit.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 16:20 schreef ToT het volgende:
Sowieso alles slopen wat er te slopen viel.
"Onbreekbare geodriehoek"....dubbelvouwen en doormidden scheuren. Kostte wel veel moeite, maar het lukte wel!
Linialen knapten altijd in 3 stukken uit elkaar.
Voor de korte stukjes was dat zeker ook een optie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 16:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wij droegen die aan dat stuk leer in het midden, tussen de 'sloten'.
Tijdens het typen was ik hier ff afgeleid, anders was dat zinnetje er idd tussen gekomen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 16:24 schreef probeer het volgende:
[..]
Beste marketing ooit.
De extra miljoenen die dat bedrijf opgehaald heeft via al die "dat gaan we nog wel eens zien!" brugklassers.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 16:26 schreef StateOfMind het volgende:
Het enige wat ik nog heb uit mijn middelbare schooltijd is mijn broekriem
Zo'n dikke brede topkwaliteit leren riem met zware metalen gesp.
Gebruik die nog dagelijks
En ik heb nog een Oxbow trui.
Was ooit 400 gulden, maar nog steeds goed.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 16:27 schreef ToT het volgende:
[..]Donders!
Pfff schooltijd...Arafat-sjaal en cowboylaarzen!
Ik heb echt niets meer uit die tijd.
quote:
Ik heb KWT lessen gegeven op een VMBO.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 16:33 schreef probeer het volgende:
Zeppelin luisteren en met z'n 5en één klein jointje roken tijdens de KWT. Good times bad times.
(Ja, Probeer zat op het Montessori. Waar denk je dat mijn linkse indoctrinatie vandaan komt.)
Die was bij ons op school verplicht, het modelnummer werd ook opgegeven. Best een prijzig ding, en mijn ouders waren best arm, dus daar was ik wel wat voorzichtiger mee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 16:37 schreef SimonB. het volgende:
Mijn rekenmachine was een Texas Instruments TI nog wat. Heb dat ding gebruikt van ongeveer 1982 t/m 1986. Nooit een batterij verwisseld en hij doet het nu nog steeds...
Duurste wat ik ooit voor school heb gekocht en die functies in 3 lessen gebruikt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 16:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Die was bij ons op school verplicht, het modelnummer werd ook opgegeven. Best een prijzig ding, en mijn ouders waren best arm, dus daar was ik wel wat voorzichtiger mee.
Hier ook verplicht.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 16:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Die was bij ons op school verplicht, het modelnummer werd ook opgegeven. Best een prijzig ding, en mijn ouders waren best arm, dus daar was ik wel wat voorzichtiger mee.
Ik heb op het HBO diverse boeken moeten kopen (waaronder eentje van 80 gulden) die nooit gebruikt werden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 16:42 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Duurste wat ik ooit voor school heb gekocht en die functies in 3 lessen gebruikt.
4 tientjes of zo? Ik weet het niet meer precies. Ik weet wel dat er goedkopere waren met dezelfde functies, maar die mochten dus niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 16:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hier ook verplicht.
Waren die zo duur dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |