Grand Prix hadden we volgens mij ook op de C64, maar weet dat niet meer zeker of die op de tussen PC zat. Anders moet die er ook bijquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 15:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Consider it done
Ghouls 'n Ghosts
Who Dares Wins![]()
Als het enige atheïstische kind in groep 7/8 niet naar die stomme communielessen hoeven, en dan lekker de hele middag Transport Tycoon en A2 racer 2 mogen spelen op de enige schoolcomputer. Ok en een of ander kutspel dat milieu oid heette, wat ik natuurlijk oversloeg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 15:37 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Tijd voor een verbindend commodore/MSX topic!
Stem links, hogere belastingen, meer gedragsbelasting, minder aftrekposten, hogere energieprijzen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 15:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Tja, stem rechts, krijg armoede, hetzij financieel, hetzij geestelijk.
Ik denk dat dat tering gezellig wordt. Niet praten over politieke meningen, gewoon een C64, paar spelletjes, joysticks en gaan met die banaan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 15:37 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Tijd voor een verbindend commodore/MSX topic!
Of allebei.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 15:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Turicanquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 15:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Grand Prix hadden we volgens mij ook op de C64, maar weet dat niet meer zeker of die op de tussen PC zat. Anders moet die er ook bij
Grand Prix![]()
Maakt geen hol uit waar je op stemt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 15:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Had? Wat is gebeurd met die Eastpack?quote:
Beide kanten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 15:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Turican
Droid
Zo ontzettend veel toffe games.
Ik had echt honderden games.
Idem op de Amiga.
Pc gaming nooit iets mee gehad.
Ben daarna de console kant op gegaan, en game nog steeds.
FIPO!!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 15:49 schreef vul_maar_in het volgende:
Toppa voor je jeugd:
GAM / Het grote Commodore/MSX Memberberry topic
Ik heb hem nog lolquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 15:47 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Had? Wat is gebeurd met die Eastpack?
George Floyd. In z'n jonge jaren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 15:23 schreef probeer het volgende:
Maar hoe heette het aapje aan jullie Kipling?
mag ik in je tijdmachine :pquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 15:54 schreef PurifieR het volgende:
[..]
George Floyd. In z'n jonge jaren.
Drakkhen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 15:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Turican
Droid
Zo ontzettend veel toffe games.
Ik had echt honderden games.
Idem op de Amiga.
Pc gaming nooit iets mee gehad.
Ben daarna de console kant op gegaan, en game nog steeds.
30 gulden, en het was verplicht.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 15:34 schreef SimonB. het volgende:
Schooltas in mijn tijd.
[ afbeelding ]
De schoolperiode?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eastpak is wel gewoon kwaliteit en kost dan wellicht 50-60 euro als je een niet al te bijzondere neemt, maar omgerekend is dat ook maar 10-15 euro per jaar, want die gaat gewoon de hele schoolperiode mee.
Volgens mij had ik exact dat model. Toen bestonden er echter nog geen smartphones.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 15:34 schreef SimonB. het volgende:
Schooltas in mijn tijd.
[ afbeelding ]
Trauma's.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 15:34 schreef SimonB. het volgende:
Schooltas in mijn tijd.
[ afbeelding ]
In de eerste 2 jaar op de middelbare ook gehad, uiteraard volgekalkt en onder de stickers.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 15:34 schreef SimonB. het volgende:
Schooltas in mijn tijd.
[ afbeelding ]
Echt he!quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 16:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In de eerste 2 jaar op de middelbare ook gehad, uiteraard volgekalkt en onder de stickers.
En uiteraard droeg je die niet aan het handvat
Daarna rugzak.
1980, eerste schooldag, boeken halen. Loop je daar als jochie van net 11 met zo'n boekentas propvol boeken en dan moet je 20 minuten lopen van school naar de bus....quote:
Eerste dag schoolboeken ophalen; die pasten nooit allemaal tegelijk in die tas, dus moest je met plastic of linnen tassen op school komen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 16:15 schreef SimonB. het volgende:
[..]
1980, eerste schooldag, boeken halen. Loop je daar als jochie van net 11 met zo'n boekentas propvol boeken en dan moet je 20 minuten lopen van school naar de bus....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |