Ik ben benieuwd hoeveel seizoensproducten ik in moet plannen om ook in de uitkering te komen. Ik wil deze dagbesteding niet meer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 07:00 schreef Uitkeringsontvanger het volgende:
Goeden uitkeringsdag gewenst
Driequote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel seizoensproducten ik in moet plannen om ook in de uitkering te komen. Ik wil deze dagbesteding niet meer.
Gaan we regelen makker. Misschien nog even voor een klein miljoen manco melden en dan zijn we er hopelijk wel.quote:
Lekker een bak koffie sla ik nooit afquote:Op woensdag 19 augustus 2026 07:39 schreef Gibson88 het volgende:
Nog maar bagger trappen ! Hatsa.
Wie ook een bak pleur ?
* Gibson88 zet een grote pot koffie op tafel
Ah kijk een liefhebber, da's mooi, gezellig, komt erbijquote:Op woensdag 19 augustus 2026 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker een bak koffie sla ik nooit af
Ja ik lust wel een lekker bakkie. En samen drinken is altijd gezelliger dan alleenquote:Op woensdag 19 augustus 2026 09:07 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ah kijk een liefhebber, da's mooi, gezellig, komt erbij
Exact! Ben verdilleme alleen mijn stroopwafelvake vergeten te makenquote:Op woensdag 19 augustus 2026 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik lust wel een lekker bakkie. En samen drinken is altijd gezelliger dan alleen
Potjandori, das niet slim om da te vergeten.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 09:23 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Exact! Ben verdilleme alleen mijn stroopwafelvake vergeten te makenWas het feest compleet geweest.
Oeh nice, dank u dank u !quote:Op woensdag 19 augustus 2026 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Potjandori, das niet slim om da te vergeten.
Ik deel die van mij wel met je
[ afbeelding ]
Gaan we hier nou posten?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 09:23 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Exact! Ben verdilleme alleen mijn stroopwafelvake vergeten te makenWas het feest compleet geweest.
We gaan ons best doen Piepsietoetquote:Op donderdag 20 augustus 2026 14:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gaan we hier nou posten?
Ik ben voooorr
Dat is heel goed nieuws Gibskanonquote:Op donderdag 20 augustus 2026 14:15 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
We gaan ons best doen Piepsietoet
Was nog voor Corona toch dat we ons baggerclubje hadden ? Volgens mij zijn er heel veel van toen of gewoon weggegaan of op Anoniem. Was toen wel ontzettend leuk !quote:Op donderdag 20 augustus 2026 14:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is heel goed nieuws Gibskanon![]()
Ik heb het gemist![]()
Bagger werd toen overgenomen door DTS ,toen daar weer eens ruzie was , ( en nu weer opnieuw afgebakend en afgepistquote:Op donderdag 20 augustus 2026 14:20 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Was nog voor Corona toch dat we ons baggerclubje hadden ? Volgens mij zijn er heel veel van toen of gewoon weggegaan of op Anoniem. Was toen wel ontzettend leuk !
oh ja Cinda , Fernweh , Engie , in de JUICH SC kwam Prisha ook nogquote:Op donderdag 20 augustus 2026 14:22 schreef Gibson88 het volgende:
@:ToT Oh ja Totilostotalum was de bijnaamHomijn en DerRabbit waren er bij, Cinderella, iemand nog aanvullings ?
Wut?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 14:22 schreef Gibson88 het volgende:
@:ToT Oh ja Totilostotalum was de bijnaamHomijn en DerRabbit waren er bij, Cinderella, iemand nog aanvullings ?
Ja was vooral Haags die toentertijd aan een zelfpijp-stoornis leed en het zootje vergalde. Maar goed, ik weet inderdaad nog wel dat het oude baggerclubje gauw over was door indd die DTS.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 14:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bagger werd toen overgenomen door DTS ,toen daar weer eens ruzie was , ( en nu weer opnieuw afgebakend en afgepistWij zijn toen toen naar JUICH SC gegaan, maar ook daar was de sfeer niet meer zoals in bagger
Nou.. toen de hele DTS club bagger voor de 2e keer overnam was dat een andere club, ik noem geen namen maar het was echt nasty toen. Mij zal je er niet meer zien iig.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:17 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja was vooral Haags die toentertijd aan een zelfpijp-stoornis leed en het zootje vergalde. Maar goed, ik weet inderdaad nog wel dat het oude baggerclubje gauw over was door indd die DTS.
Ben je in ieder geval op tijdquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 06:09 schreef Gibson88 het volgende:
Zo en alweer voor de wekker aan wakker
Ha behoorlijk, maar goed, niet erg, begin toch vroeg en werk vanuit huis.quote:
Dan ben je ook eerder klaar voor het weekend als je vroeg begintquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:16 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ha behoorlijk, maar goed, niet erg, begin toch vroeg en werk vanuit huis.
Klopt, 15:30 klap ik mijn laptop dichtquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben je ook eerder klaar voor het weekend als je vroeg begint
Ook wel lekker toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:21 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Klopt, 15:30 klap ik mijn laptop dicht
Dank je wel, jij ook !quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook wel lekker toch?
Geniet van je weekend
thnxquote:
Sow!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 06:09 schreef Gibson88 het volgende:
Zo en alweer voor de wekker aan wakker
Beste Lord heeft geen keus. Zou wel moeten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:57 schreef Puzzie het volgende:
Zou @:LordofLeaves ook van bagger houden?
Zo is dat!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:08 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Beste Lord heeft geen keus. Zou wel moeten.
Ah oke, helaas komijnekaasquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die komt hier al heel lang niet meer grapjas
Hij komt nog in de KSC geloof ik maar daar kom ik nietquote:
Ja. Jeweettogh!quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:57 schreef Puzzie het volgende:
Zou @:LordofLeaves ook van bagger houden?
Nee, nee, NEE!quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij komt nog in de KSC geloof ik maar daar kom ik niet
Geen idee wat dat isquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij komt nog in de KSC geloof ik maar daar kom ik niet
quote:
Ga maar los!quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:36 schreef Gibson88 het volgende:
[..]LILA LILA LILA LILA LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORD !
![]()
Its the most wonderful post off the toopiiiiccccccc![]()
#let de begger begin
Helderquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, nee, NEE!Al heel wat maanden niet meer.
Ja geen idee , ik kom er nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:35 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is, ja een Slow Chat maar van wat
Deze bagger?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Soort van nest voor psychoten.
Er gebeurt ook niks meer, dus de GGZ zal wel vol zitten nu.quote:
Ja preziezz!quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:55 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Jawel, weliswaar in middagbagger vorm maar hey, bagger is bagger
Bedoel je niet R&P ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Er gebeurt ook niks meer, dus de GGZ zal wel vol zitten nu.
Nee, daar is het best wel leuk. Bizar genoeg.quote:
Oh ook geen ervaring mee, daar kom ik nl ook nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, daar is het best wel leuk. Bizar genoeg.
Daarom hier en Seks SC.quote:
SEX is leuk , de rest kom ik nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daarom hier en Seks SC.En de General SC is ook wel leuk.
En je rommelhoek dan?quote:
Nee, dat komt door al die psychoten daar. Owkee, ze zijn niet allemaal zo maar er zitten er een paar tussen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij komt toch ook niet meer in de KPD SC?
Zeg dat nou nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, dat komt door al die psychoten daar. Owkee, ze zijn niet allemaal zo maar er zitten er een paar tussen.
Ja, zeg maar niks. Die zijn niet helemaal zuiver in hun bovenkamer. Ik zat er ook al raar naar te kijken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:06 schreef Gibson88 het volgende:
Ik zit met enig verbazing in SEX dat topic te lezen waarin een hele rits kerels sex met een 16 jarige goed proberen te pratenWtf man.
Ja bizarquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:06 schreef Gibson88 het volgende:
Ik zit met enig verbazing in SEX dat topic te lezen waarin een hele rits kerels sex met een 16 jarige goed proberen te pratenWtf man.
Gibskanon is baaackkquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:09 schreef Gibson88 het volgende:
En maar doordrammen en normaliseren want 'ze vindt het wel lekker'Tis een kind. Ben je zo lelijk en zovaak afgewezen dat je je frustratie op een kind gaat botvieren ? Bizar.
Ik ga ontzettend slecht op dit soort vuilnekkerij. Zou haast dat topic bij de politie onder de aandacht brengen. Kunnen ze de IP adressen 's nagaan voor een eventueel huisbezoekje.quote:
Doe dat maar nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:33 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik ga ontzettend slecht op dit soort vuilnekkerij. Zou haast dat topic bij de politie onder de aandacht brengen. Kunnen ze de IP adressen 's nagaan voor een eventueel huisbezoekje.
Volgens mij zijn er genoeg users die er wat van vinden en daar ook iets van zeggenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:31 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Jij begon met niet dus jij eerst
Die pedo's?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er genoeg users die er wat van vinden en daar ook iets van zeggen
Oh, dacht dat het over dat topic in Sex ging. My bad.quote:
Ging het toch ook?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het over dat topic in Sex ging. My bad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |