Nee, dat komt door al die psychoten daar. Owkee, ze zijn niet allemaal zo maar er zitten er een paar tussen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij komt toch ook niet meer in de KPD SC?
Zeg dat nou nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, dat komt door al die psychoten daar. Owkee, ze zijn niet allemaal zo maar er zitten er een paar tussen.
Ja, zeg maar niks. Die zijn niet helemaal zuiver in hun bovenkamer. Ik zat er ook al raar naar te kijken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:06 schreef Gibson88 het volgende:
Ik zit met enig verbazing in SEX dat topic te lezen waarin een hele rits kerels sex met een 16 jarige goed proberen te pratenWtf man.
Ja bizarquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:06 schreef Gibson88 het volgende:
Ik zit met enig verbazing in SEX dat topic te lezen waarin een hele rits kerels sex met een 16 jarige goed proberen te pratenWtf man.
Gibskanon is baaackkquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:09 schreef Gibson88 het volgende:
En maar doordrammen en normaliseren want 'ze vindt het wel lekker'Tis een kind. Ben je zo lelijk en zovaak afgewezen dat je je frustratie op een kind gaat botvieren ? Bizar.
Ik ga ontzettend slecht op dit soort vuilnekkerij. Zou haast dat topic bij de politie onder de aandacht brengen. Kunnen ze de IP adressen 's nagaan voor een eventueel huisbezoekje.quote:
Doe dat maar nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:33 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik ga ontzettend slecht op dit soort vuilnekkerij. Zou haast dat topic bij de politie onder de aandacht brengen. Kunnen ze de IP adressen 's nagaan voor een eventueel huisbezoekje.
Volgens mij zijn er genoeg users die er wat van vinden en daar ook iets van zeggenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:31 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Jij begon met niet dus jij eerst
Die pedo's?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er genoeg users die er wat van vinden en daar ook iets van zeggen
Oh, dacht dat het over dat topic in Sex ging. My bad.quote:
Ging het toch ook?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het over dat topic in Sex ging. My bad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |