Wut?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 14:22 schreef Gibson88 het volgende:
@:ToT Oh ja Totilostotalum was de bijnaamHomijn en DerRabbit waren er bij, Cinderella, iemand nog aanvullings ?
Ja was vooral Haags die toentertijd aan een zelfpijp-stoornis leed en het zootje vergalde. Maar goed, ik weet inderdaad nog wel dat het oude baggerclubje gauw over was door indd die DTS.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 14:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bagger werd toen overgenomen door DTS ,toen daar weer eens ruzie was , ( en nu weer opnieuw afgebakend en afgepistWij zijn toen toen naar JUICH SC gegaan, maar ook daar was de sfeer niet meer zoals in bagger
Nou.. toen de hele DTS club bagger voor de 2e keer overnam was dat een andere club, ik noem geen namen maar het was echt nasty toen. Mij zal je er niet meer zien iig.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:17 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja was vooral Haags die toentertijd aan een zelfpijp-stoornis leed en het zootje vergalde. Maar goed, ik weet inderdaad nog wel dat het oude baggerclubje gauw over was door indd die DTS.
Ben je in ieder geval op tijdquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 06:09 schreef Gibson88 het volgende:
Zo en alweer voor de wekker aan wakker
Ha behoorlijk, maar goed, niet erg, begin toch vroeg en werk vanuit huis.quote:
Dan ben je ook eerder klaar voor het weekend als je vroeg begintquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:16 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ha behoorlijk, maar goed, niet erg, begin toch vroeg en werk vanuit huis.
Klopt, 15:30 klap ik mijn laptop dichtquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben je ook eerder klaar voor het weekend als je vroeg begint
Ook wel lekker toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:21 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Klopt, 15:30 klap ik mijn laptop dicht
Dank je wel, jij ook !quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook wel lekker toch?
Geniet van je weekend
thnxquote:
Sow!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 06:09 schreef Gibson88 het volgende:
Zo en alweer voor de wekker aan wakker
Beste Lord heeft geen keus. Zou wel moeten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:57 schreef Puzzie het volgende:
Zou @:LordofLeaves ook van bagger houden?
Zo is dat!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:08 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Beste Lord heeft geen keus. Zou wel moeten.
Ah oke, helaas komijnekaasquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die komt hier al heel lang niet meer grapjas
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |